Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Iemand

Legacy Member
Posts die van algemeen naar actualiteit gaan waar ik geen rechten heb om te posten.
Dankzij Time^ die het nodig achtte om mijn rechten daar af te nemen omdat ik hem op een ander forum een dissidente mening toewierp. -_-

BumbleBee

Legacy Member
Careless zei:
Alex Agnew de slechtste komiek van Vlaanderen? Dan ken je toch niet veel komieken van Vlaanderen vrees ik.

Volgens mij niet dé slechtste, maar toch wel zeker niet mijn favoriet...
Maar dat hangt af van je humor! Ik vind Gunter geweldig, maar sommigen vinden hem dan ook weer zielig. :p

Moloch

Legacy Member
BumbleBee zei:
Volgens mij niet dé slechtste, maar toch wel zeker niet mijn favoriet...
Maar dat hangt af van je humor! Ik vind Gunter geweldig, maar sommigen vinden hem dan ook weer zielig. :p

agnew is de max! neemt geen blad voor zijne mond en da verdient nen :niceone:

philippe geubels daarintegen is zowa de meest onintressante "i-dont-care" "komiek" die precies alles van een papierke afleest, als da zijn "karakterke" is awel merci, zoekt u nen andere job zou'k zeggen :lol: zijn stem alleen al :puke:

Matt.

Legacy Member
Geubels is gewoon zalig droog. :p Toch wel mijn favoriete belgische komiek atm.

Spectre

Legacy Member
Geubels kan ik geen 2 seconden horen praten. Zijn grappen trekken op geen zak en hij praat alsof hij een shot in zijn cohones gekregen heeft. Geef mij maar Agnew :love:

Cookiebear

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Awww, a kiwi... boink :rofl:

was inderdaad bezig over kiwi's en vliegende vissen :')

kiwi: "hey... is that a flying fish?"
andere kiwi: "I don't know, i'm blind"

:rofl:

freakykiller

Legacy Member
Ik vind geubbels & Alex beide goed, Gunter wa minder :unsure:, paar van die gasten van ComedyCasino vond ik ook goed

Zorba

Legacy Member
Apple keyboard is een pak goedkoper in het VK, maar ik weet niemand die daar woont om een Azerty te bestellen :(

freakykiller

Legacy Member
Beseffen dat ge ook leerstof IIde trim moet kennen voor frans :doh:

paarsbloed

Legacy Member
Duits, bweik !

& hiernet gaan voetballen, van den eersten trap al enorm veel pijn aan mijn enkel. Kheb het er proberen uitlopen en het ging, maar nu weer superveel pijn

Matt.

Legacy Member
Cent-Wafersverpakkingen die niet meer zijn wat ze geweest zijn. Vroeger ging da altijd zo smooth open, nu scheurt dat rood lintje bij het minste. :(

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
matthi_182 zei:
Cent-Wafersverpakkingen die niet meer zijn wat ze geweest zijn. Vroeger ging da altijd zo smooth open, nu scheurt dat rood lintje bij het minste. :(

Dat is omdat gij serieuze spierballen gekregen hebt.

Dis/-\ster

Legacy Member
zojuist mijn hand op 2 plaatsen gebroken :sad:

alvast een goed begin van de vakantie!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan