Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oldskooler

Legacy Member
Oldskooler zei:
Thuiskomen en mongolen op bezoek hebben.

Zo van dat oud volk dat geen 2 seconden zwijgt.

Ja, bwaa
Dat is echt waa
Jama jama das zeker dat
Jama, ge must is weten
Wooooo
Dat is juuuust

Hitler, where are you?

u4ea

Legacy Member
=[KO]=;11807086 zei:
Die "jeugd" die ze altijd interviewen in dat programma "Zoom" op de VTM. Wat een karikaturen zeg.

ha ,gistere zen daar mense op gekome waarmee ik in de klas heb gezete:p

Selderijstok

Legacy Member
Aaaaaah!

Attempted Delivery Abroad, June 24, 2009, 10:23 am, BELGIUM

Ik laat iets overkomen van L.A naar België, zijn ze nu wel aan mijn deur geweest zeker en binnen 2 dagen ben ik dan in L.A :sad:

De ellende :cry:

Oldskooler

Legacy Member
Afrikaan op het werk die iets doet, waartegen je al x-aantal keren tegen gezegd hebt, dat hij dat niet mag doen.

Die doen soms stoten...

SeriousFace

Legacy Member
Ze bellen vrijdag om te laten weten ofdak A,B of C attest heb -_- Elke keer dat die telefoon gaat gaan die dag vlug gaan verstoppen voor me moeder =P want ze bellen naar haar gsm -_-

paarsbloed

Legacy Member
Hier hebben ze vandaag gebeld. Net een zalige dag met de vriendin achter de rug, ik kom thuis en de telefoon gaat. Kutwijf

SweetEmmaRose

Legacy Member
Kad die leerkracht zo hard moeten omkopen, hij wou naar NYC, das begot 3-400 euro, kad da zo hard moeten regelen!!!

en dien had mij nog zo graag :(

Oldskooler

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Kad die leerkracht zo hard moeten omkopen, hij wou naar NYC, das begot 3-400 euro, kad da zo hard moeten regelen!!!

Je kan die ook iets zo geven, en dat hoeft maar 0 euro te kosten...

Wel even uw eergevoel opzij zetten, als je dat hebt :unsure:.

SeriousFace

Legacy Member
paarsbloed zei:
Hier hebben ze vandaag gebeld. Net een zalige dag met de vriendin achter de rug, ik kom thuis en de telefoon gaat. Kutwijf

En, was het zo erg?

Prodigy

Legacy Member
2 Beste maten & vriendin die sinds een aantal maanden een serieuze relatie hebben, en sindsdien is mijn uitgaansleven serieus gekrompen, pff. Die ene waar ik elk weekend wel iets of meerdere dingen mee deed, t enige dat hij nog doet is naar de westhoek rijden int weekend om bij zijn vriendin te zijn oftewel is hij aant werken. De vergelijking is mss extreem gesteld, maar ik voel mij op dit moment precies een gevangene die steeds minder en minder familie&vrienden-bezoeken krijgt en zich zo langzaamaan vergeten begint te voelen. En als ik er dan es mee afspreek, dan kan het precies niet snel genoeg gedaan zijn en voel ik mij trouwens toch maar t 5de wiel aan de wagen. Meh, *nostalgiezucht*

iKitty

Legacy Member
Prodigy94 zei:
2 Beste maten & vriendin die sinds een aantal maanden een serieuze relatie hebben, en sindsdien is mijn uitgaansleven serieus gekrompen, pff. Die ene waar ik elk weekend wel iets of meerdere dingen mee deed, t enige dat hij nog doet is naar de westhoek rijden int weekend om bij zijn vriendin te zijn oftewel is hij aant werken. De vergelijking is mss extreem gesteld, maar ik voel mij op dit moment precies een gevangene die steeds minder en minder familie&vrienden-bezoeken krijgt en zich zo langzaam vergeten begint te voelen. En als ik er dan es mee afspreek, dan kan het precies niet snel genoeg gedaan zijn en voel ik mij trouwens toch maar t 5de wiel aan de wagen. Meh, *nostalgiezucht*
vriendinnen?... miss of effectief
...
al uitgelegd aan u maat?
zelf liefken zoeken? ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan