Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_ns_

Legacy Member
In wat voor een land leven wij toch, grootste drugsboer van Belgie komt vrij na enkele weken door een procedurefout :doh:

waffel

Legacy Member
paarsbloed zei:
Ze laten vandaag of morgen via telefoon weten of ik al dan niet een C heb. Bij elke telefoon dat hier gaat harslag aan 200. Stomme collega's van mijn moeder :angry:

haha ik heb massa's zitten stressen toen :p
ze hebben mij niet gebeld :p

Skipze

Legacy Member
ns boy zei:
In wat voor een land leven wij toch, grootste drugsboer van Belgie komt vrij na enkele weken door een procedurefout :doh:

Idd, procedurefout of of niet, diene gast heeft nog altijd gans die plantage gekweekt he, nogal moeilijk te ontkennen he..

memorexxx

Legacy Member
Skipze zei:
Idd, procedurefout of of niet, diene gast heeft nog altijd gans die plantage gekweekt he, nogal moeilijk te ontkennen he..

Hoewel dat ik het spijtig vind dat hij gepakt is geweest, heb je 100% volkomen gelijk. Ik snap niet dat het gewoon mogelijk is op door een procedurefout vrij te komen, moet toch minstens bij de top 5 van de debielste regelkes in ons rechtssyteem horen.

Adelbert

Legacy Member
ik moet al zeker 20m niezen maar twil er maar niet uitkomen :sad:

mega ambetant!

ugh

Legacy Member
Ge moet de regel niet bekritiseren, maar degene die het verkloot hebben. Ge zou denken als ze zo'n zware crimineel willen beschuldigen dat ze zorgen dat er geen menselijke fouten gemaakt worden.

Die regel bestaat om ons (de bevolking) te beschermen tegen willekeur en oneerlijke vervolgingen.

EternalSilence

Legacy Member
de slechte evaluatie bij de tandarts :sad:
wijsheidstanden hebben grote miserie aangericht

Karre

Legacy Member
Dat ik hier nergens die filter van het zwembad vind. Als mijn vader het niet in orde wil brengen doe ik het wel want het weer is net zo goed om nu te zwemmen. Maar hoe kan je het nu in orde brengen zonder filter :sad:

freakykiller

Legacy Member
Den enigste mens op het Middelbaar Alg Thread die nog examens heeft -.- Verdammt nochmal !

Phobiak

Legacy Member
Max toegelaten snelheid: 120
Gemeten snelheid: 131
Gecorrigeerde snelheid: 123

50euro boete -.-

Matt.

Legacy Member
christophe xD zei:
Max toegelaten snelheid: 120
Gemeten snelheid: 131
Gecorrigeerde snelheid: 123

50euro boete -.-

Ze moeten ergens de grens leggen eh. Wees blij dat ge nie 3 keer zoveel moogt betalen omda ge na 3 snelle pintjes naar huis fietst. :doh:

Dennoman

Legacy Member
Tiens, 8 km correctie? Dat is hier precies een pak soepeler als in Holland :/

Starrk

Legacy Member
Ik solliciteer voor mijn stage en de verantwoordelijke is out of office tot overmorgen...Ik wil echt die stageplaats dus ik ga nog wachten met elders mijn geluk te zoeken, maar het begint toch te tellen.

Bubba

Legacy Member
Dennoman zei:
Tiens, 8 km correctie? Dat is hier precies een pak soepeler als in Holland :/

Het dubbele. In België onder de 100 een correctie van 6km/u, en boven de 100 een correctie van 6%. In Nederland onder de 100 een correctie van 3 km/u en boven de 100 een correctie van 3%.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan