Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bubba

Legacy Member
fireflymr zei:
Kzou zeggen mol ze en gooi ze in de tuin van de buren.

Nah, die buren zijn ondertussen "vrienden". Vroeger hadden we daar ambras mee, maar nu kan da dus ni meer. :p

paarsbloed

Legacy Member
Ze laten vandaag of morgen via telefoon weten of ik al dan niet een C heb. Bij elke telefoon dat hier gaat harslag aan 200. Stomme collega's van mijn moeder :angry:

Arpeggiator

Legacy Member
paarsbloed zei:
Ze laten vandaag of morgen via telefoon weten of ik al dan niet een C heb. Bij elke telefoon dat hier gaat harslag aan 200. Stomme collega's van mijn moeder :angry:

Damn da moet echt wel zenuwslopend zijn :x
Bonne chance!

Ik heb straks een solicitatie gesprek, dus ik ben atm ook wel behoorlijk zenuwachtig.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
paarsbloed zei:
Ze laten vandaag of morgen via telefoon weten of ik al dan niet een C heb. Bij elke telefoon dat hier gaat harslag aan 200. Stomme collega's van mijn moeder :angry:

Als je het goed gekunnen hebt moet je toch niet bang zijn?
Tenzij je een retard bent natuurlijk :D

Zedd Zorandar

Legacy Member
wielerterroristen die mijn broer gisteren van de baan hebben gereden en ni gestopt zijn, die sta vol schaafwonden en zen elleboog zie goe blauw, echt ni om aan te zien :s

Drien

Legacy Member
paarsbloed zei:
Ze laten vandaag of morgen via telefoon weten of ik al dan niet een C heb. Bij elke telefoon dat hier gaat harslag aan 200. Stomme collega's van mijn moeder :angry:

Dat is inderdaag erg !
Ik heb ooit gehad da mijn leerkracht voor 21.00u zou bellen indien in een B had. En om 21.00h gene telefoon gehad.. Ikke kei blij ! Om 21.30h telefoon.. ze was vergeten te bellen !

Arifiene

Legacy Member
BuBbA zei:
Deze morgen voor de 3de keer op rij 2 katten ofzo gevonden in één van de uithoeken van onze tuin. Tis elke keer zo dat onze hond daar dan maniakaal staat te paraderen en te blaffen enzo. Geen idee waar ze vandaan komen. Ik heb ze nu ondertussen al 3 keer meegenomen en hier een paar 100m verder in het bos gezet. Haalt niks uit. Dat was nu al de 3de keer dat ze terugkomen naar specifiek die hoek.

Ik begin het ondertussen wel beu te worden. De vorige keer nog een paar uur bezig geweest met te zoeken naar plaatsen waarlangs ze eventueel binnenkomen. Gans de tuin is afgezet met draad enzo, nergens geen opening te zien. Maar als ze nu nog eens terugkomen gaan ze er toch niet zo goed vanaf komen. Hier in de buurt is ook al rond gevraagd maar niemand mist 2 katten.

Fuck gij zijt nen onverdraagzame zaag.
Leg motteballen ofzo eh.
Honderden middeltjes om ervoor tz zorgen dat die katten niet terugkomen.
Enneh: Newflash: Katten kunnen springen!
En als ge ze echt wegwil: Bel een kattenvereniging, ipv de grote idioot uit te hangen en hier wa macho te komen doen 'oh ze gaan er niet goed vanaf komen ze'.

spray-bunny

Legacy Member
Nicotine... wat een vuiligheid. Ben grote kuis aan't doen in m'n kamer, daar hoort ntrlk het wassen van de muren bij. Komt ongelooflijk geel sop af. 't Valt me ineens op wat een kleurverschil er tussen de gewassen (wit) en ongewassen (geel) muren is...

Selderijstok

Legacy Member
spray-bunny zei:
Nicotine... wat een vuiligheid. Ben grote kuis aan't doen in m'n kamer, daar hoort ntrlk het wassen van de muren bij. Komt ongelooflijk geel sop af. 't Valt me ineens op wat een kleurverschil er tussen de gewassen (wit) en ongewassen (geel) muren is...

:x

ZackWhite

Legacy Member
Arifiene zei:
Fuck gij zijt nen onverdraagzame zaag.
Leg motteballen ofzo eh.
Honderden middeltjes om ervoor tz zorgen dat die katten niet terugkomen.
Enneh: Newflash: Katten kunnen springen!
En als ge ze echt wegwil: Bel een kattenvereniging, ipv de grote idioot uit te hangen en hier wa macho te komen doen 'oh ze gaan er niet goed vanaf komen ze'.

You're such a B*tch :sop:

ZackWhite

Legacy Member
GMotha zei:
Databases uitpluizen... Productief:sop:
Ze heeft wel een punt.

Hmm e punt, ma nog altijd geen reden om mensen beginnen uit te maken he :)

(kheb wel juist hetzelfde gedaan ma kom :unsure:)

BlaDe

Legacy Member
iemand een zaag noemen valt bij mij ni onder de noemer uitmaken. bitch daarentegen wel.

Adelbert

Legacy Member
BuBbA zei:
Deze morgen voor de 3de keer op rij 2 katten ofzo gevonden in één van de uithoeken van onze tuin. Tis elke keer zo dat onze hond daar dan maniakaal staat te paraderen en te blaffen enzo. Geen idee waar ze vandaan komen. Ik heb ze nu ondertussen al 3 keer meegenomen en hier een paar 100m verder in het bos gezet. Haalt niks uit. Dat was nu al de 3de keer dat ze terugkomen naar specifiek die hoek.

Ik begin het ondertussen wel beu te worden. De vorige keer nog een paar uur bezig geweest met te zoeken naar plaatsen waarlangs ze eventueel binnenkomen. Gans de tuin is afgezet met draad enzo, nergens geen opening te zien. Maar als ze nu nog eens terugkomen gaan ze er toch niet zo goed vanaf komen. Hier in de buurt is ook al rond gevraagd maar niemand mist 2 katten.

In een sok steken en in het zwembad gooien

Carrion

Legacy Member
paarsbloed zei:
Ze laten vandaag of morgen via telefoon weten of ik al dan niet een C heb. Bij elke telefoon dat hier gaat harslag aan 200. Stomme collega's van mijn moeder :angry:

Ons leerkracht Nederlands had mij en m'n vrienden gewoon bericht gestuurd tijdens de deliberatie of we erdoor waren of nie :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan