Carrion
Legacy Member
?therapy? zei:Blijven zitten in het laatste jaar pfft.
Ik heb gewoon geen motivatie voor die richting (echt nul de botten). Ik wil iets nuttig doen
argh... beter stoppen en in het klooster gaan![]()
middelbaar? dan is da inderdaad ferm klote, hebt ge toch wel redelijk wa buize?


Damn, da is grof
ad:
Dat is ongetwijfeld gebeurd bij het kersentrekken in de tuin, maar ik weet ni wanneer want ik heb zowel deze middag als nu vanavond nog eens kersen getrokken. Nu na de middag ben ik ook nog naar de winkel enz. in het dorp geweest dus als het voordien gebeurd is, zullen ze letterlijk achter mijne rug allemaal goe gelachen hebben 

