Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

freakykiller

Legacy Member
di massimo zei:
Kinderen die overdreven luidruchtig aan het spelen zijn.. Vlak voor men deur!

Aan de ene kant irritant, aan de andere kant mag het wel eens :unsure: De tijd verdwijnt waar buiten spelen normaal was voor kinderen :x

RAPEYOURFACE

Legacy Member
=[KO]=;11800764 zei:
Arena51 Forums - software: vBulletin
Daar zit iedereen die te cool is voor 9lives. Ik hier nu al 5 jaar met de hoop om te mogen promoveren naar A51 maar ik heb het talent gewoon niet. :(

Aan je post te zien heb jij het talent om daar de forumheld te worden. Ik stel dan ook voor dat je daar een account maakt en 9lives vergeet.

ben jij een anusjongen?

Bosvos

Legacy Member
Ik heb ingestemd om een fototripje te doen naar Paradisio morgen, maar hoe meer ik er over denk hoe minder ik eigenlijk wil gaan...

Ik ben niet zo into vogels (met andere woorden: ik haat vogels) en voor de rest zitten daar niet zo'n spannende dieren blijkbaar :/
en dan nog eens 1,5 h op nen boemeltrein om heel de dag tussen de Walen te lopen :/

Carrion

Legacy Member
Dennoman zei:
Aww.

Schattig, zo iemand met een verneukt leven die dat even komt uitwaaien op een forum.

Je hebt geen toekomst. Bye :)

mmm, heb toch al betere replies van u gezien op zo'n dingen ze :p

fireflymr

Legacy Member
Dennoman zei:
Aww.

Schattig, zo iemand met een verneukt leven die dat even komt uitwaaien op een forum.

Je hebt geen toekomst. Bye :)

man toch... dit is misschien wel erger

Yunastie

Legacy Member
Marokkanen die, terwijl ik in de stad ben, me opeens beginne uitschelden, me bij de keel grijpen en uitdagen om te vechten. Ik kende hun dus totaal niet, daarna begonnen ze vriendinnen uit te schelden voor hoer, dit en dat. Nja, het beste is er niet op in gaan, niet dat ik ze alle 10 op men dak krijg :)
Daarna nog een paar keer tegengekomen, toen zei of deed hij niks meer. Waarschijnlijk omdat ik niet interessant genoeg ben, hun moeten alleen mensen hebben die ze echt kunne pesten enal.

Btw, kben geen racist, maar van sommige Marokkanen heb ik echt zoiets van rot op, en laat de mensen met rust.

Ochja, voor de rest wel leuke namiddag gehad ^^

squan

Legacy Member
1sh@dow1 zei:
Marokkanen die, terwijl ik in de stad ben, me opeens beginne uitschelden, me bij de keel grijpen en uitdagen om te vechten. Ik kende hun dus totaal niet

Die wou waarschijnlijk gewoon uw plastiekzakske van de GB. Als de nood het hoogst is...

Karre

Legacy Member
Ouders dat naar het VTM nieuws kijken. Komaan zeg, waarom moet het perse in het nieuws komen dat K3 als het ware in Pop Idool stijl een derde persoon zoekt? Nog erger zelf is dat men er een programma aan besteed.

Yunastie

Legacy Member
Ik dacht dat Kimberly Vlaeminck de nieuwe K3 werd ? Ze begint met een K, is bekend, en heeft 3 sterren. ( oops 56 ) :oink:

Carrion

Legacy Member
1sh@dow1 zei:
Ik dacht dat Kimberly Vlaeminck de nieuwe K3 werd ? Ze begint met een K, is bekend, en heeft 3 sterren. ( oops 56 ) :oink:

Die kimerbly grapkes zijn echt afgezaagd he :unsure:

Sivve

Legacy Member
Carrion zei:
Die kimerbly grapkes zijn echt afgezaagd he :unsure:

Zwaar, ik vond het al afgezaagd na vijf minuten. Dat ge aan zo iemand blijft aandacht geven is echt een teken dat ge marginaliteit wilt ofzo.

RAPEYOURFACE

Legacy Member
Dennoman zei:
Aww.

Schattig, zo iemand met een verneukt leven die dat even komt uitwaaien op een forum.

Je hebt geen toekomst. Bye :)

zijt ge nu over uw eigen aant klappen ofzo :oink:

edit: kheb uw "9liveslog" eens bekeken

ben ik blij dak u niet ben :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan