Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Solid Q

Legacy Member
mijn ergernis:

net ruzie met de vriendin aan de telefoon. En ik moet nog leren voor mijn laatste examen

zucht, daar geraak ik zo opgejaagd van !

Iemand

Legacy Member
Solid Q zei:
mijn ergernis:

net ruzie met de vriendin aan de telefoon. En ik moet nog leren voor mijn laatste examen

zucht, daar geraak ik zo opgejaagd van !
Hihi,

Bij mij gisteren net hetzelfde scenario.
2 a 3 uur van mijn bloktijd vertelefoneerd en nog wat aan gedacht ook.

Maar toen gewoon volledige focus op de boeken en wat langer doorgewerkt :)

Areknia

Legacy Member
RAPEYOURFACE zei:
MENSEN DIE STILSTAAN OP EEN ROLTRAP OMFG
da ze dan gewoon eens doorlopen...da zijn dan zo 2 retards die dan helemaal vanvoor iedereen vanachter moeten ophouden

In New Castle (mss in heel Engeland) is het de gewoonte om rechts te staan van de roltrap zodat mensen die willen stappen of gehaast zijn door kunnen aan de linkerkant.

Dat wordt daar ook vriendelijk gevraagd door zo een bandje dat afspeelt en staat ook aangegeven met bordjes. Please stand to the right.

RAPEYOURFACE

Legacy Member
rofl ja ik moet wel elke ochtend overstappen op een andere trein, die vertrekt 3min achter da ik arriveer.
dus kunde wel verstaan da ik pissed ben als er zo 2 retards zijn die vanvoor staan te koekeloeren
kheb goesting om iets te roepen dan

Bubba

Legacy Member
RAPEYOURFACE zei:
rofl ja ik moet wel elke ochtend overstappen op een andere trein, die vertrekt 3min achter da ik arriveer.
dus kunde wel verstaan da ik pissed ben als er zo 2 retards zijn die vanvoor staan te koekeloeren
kheb goesting om iets te roepen dan

Ge kunt ook gewoon vragen of ge door moogt...

coap

Legacy Member
nee in belgie is da echt erg. In antwerpe centraal heb ik da ook vaak voor . In londen enzo is da normaal. Dan worde echt vies bezien als ge neffe elkaar gaat staan. Hier is da totaal ni. Ze zoude beste hier ook bordjes plaatse en bandjes late aflezen tbh

tuesadorable

Legacy Member
Of wacht, pak de trap!!!!
Ik doe dat ook als ik snel moet zijn, dan loop ik iedereen voorbij en is iedereen gelukkig.

RAPEYOURFACE

Legacy Member
tuesadorable zei:
Of wacht, pak de trap!!!!
Ik doe dat ook als ik snel moet zijn, dan loop ik iedereen voorbij en is iedereen gelukkig.

al aan gedacht da als het 2 roltrappen naast mekaar zijn, 1 naar boven en naar beneden da ge da nie kan doen?

EternalSilence

Legacy Member
Mijn lichaam dat niet meer in zo'n top conditie is, zoals vorig jaar :sad:

Preske

Legacy Member
BuBbA zei:
Ge kunt ook gewoon vragen of ge door moogt...

het is natuurlijk veel effectiever om hier te komen klagen.
want die twee retards zitten hier ook op het forum.

D--Amo

Legacy Member
Stond daarnet naast een kerel op de bus.. Ik moest bijna kotsen! Zo stinken, niet normaal + die zijn oor zat vol met oorsmeer, zo'n hele gele brok.. gewoonweg RANZIG! :puke:

Ike

Legacy Member
Ik ben niet echt zeker of ik geslaagd ben voor cytologie. :(
En dat is nu net het vak dat ik echt niet opnieuw wilde doen. :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan