Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Preske zei:
het is natuurlijk veel effectiever om hier te komen klagen.
want die twee retards zitten hier ook op het forum.

Dat geldt voor het overgrote van de reacties hier he :p

RAPEYOURFACE

Legacy Member
di massimo zei:
Stond daarnet naast een kerel op de bus.. Ik moest bijna kotsen! Zo stinken, niet normaal + die zijn oor zat vol met oorsmeer, zo'n hele gele brok.. gewoonweg RANZIG! :puke:

ew

Ciamician

Legacy Member
Fr3aK zei:
Ge zou ons Kimberly nekeer moeten zien, ge zult ni meer klagen ze! :)

e moja mogow, kzei kik teegn iere é en nie verder, en ton zen kik in sloape gevaln en kwamme wakker en kstonne hjil vul é

paarsbloed

Legacy Member
Areknia zei:
In New Castle (mss in heel Engeland) is het de gewoonte om rechts te staan van de roltrap zodat mensen die willen stappen of gehaast zijn door kunnen aan de linkerkant.

Dat wordt daar ook vriendelijk gevraagd door zo een bandje dat afspeelt en staat ook aangegeven met bordjes. Please stand to the right.

Niet alleen in New Castle, ook in zowat heel Londen is het zo, veel beter systeem imo !

ComputerVISTA

Legacy Member
m'n deckungskarte die nog niet toegekomen is vanuit das faderland :sop:

En ik moet donderdag achter de auto :(

Shellshock

Legacy Member
Mijn printer. Het ene moment durkt die probleemloos een pagina af, twee seconden erna blijft het papier op een overklaarbare wijze steken, en begint de miserie. Van de ene op de andere seconde werkt hij niet meer en drijft hij mij tot wanhoop. :sad:

Brol. :puke:

Nooby4Ever

Legacy Member
Pff ik heb echt GEEN zin meer om dit leetste examen te leren (nederlands) pffff

Carrion

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Pff ik heb echt GEEN zin meer om dit leetste examen te leren (nederlands) pffff

Gy doet middelbaar, dan moet ge ne keer of 2 lezen en dan zijt ge er ook door :p

KO

Legacy Member
RAPEYOURFACE zei:
DURKA DURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Arena51 Forums - software: vBulletin
Daar zit iedereen die te cool is voor 9lives. Ik hier nu al 5 jaar met de hoop om te mogen promoveren naar A51 maar ik heb het talent gewoon niet. :(

Aan je post te zien heb jij het talent om daar de forumheld te worden. Ik stel dan ook voor dat je daar een account maakt en 9lives vergeet.

Bubba

Legacy Member
Moeder zit al 2 weken te zagen daze FitFlops wilt. Bon, uiteindelijk dan maar die slippers gezorgd en in inpakpapier en al dieje nest. Geefde da af en het enige da ze zegt is "Die zen te klein! blablablabla"...

Ja fuck off dan hé. Dat was dus de eerste en de laatste keer dat ik op mezelf iets koop voor iemand.

D--Amo

Legacy Member
Kinderen die overdreven luidruchtig aan het spelen zijn.. Vlak voor men deur!

Psy

Legacy Member
m'n marginale buur onder me (studios) die zich weer kapot zitten zuipen heeft.
hoe die gast er telkens in slaagt de buren in de studio naast hem te overtuigen om hem binnen te laten (ondertussen al de 5de nieuwe buur naast hem) voor wat animatie, ik begrijp het nie zenne.
zullen allicht wel telkens evengrote marginalen zijn.

wat is het hier fijn telkens die gast weer naar 1 of andere instelling moet, kijk er alweer naar uit.

en om die gasten dop te geven mogen wij dus hele dagen onze kloten gaan afdraaien, triestig.
geef m'n belastingen dan nog liever aan een bende werkloze turken die tenminste niet zuipen omwille van religie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan