TheFuckingDutchman
Legacy Member
Preske zei:het is natuurlijk veel effectiever om hier te komen klagen.
want die twee retards zitten hier ook op het forum.
Dat geldt voor het overgrote van de reacties hier he

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Preske zei:het is natuurlijk veel effectiever om hier te komen klagen.
want die twee retards zitten hier ook op het forum.

Adelbert zei:kdacht van eens cool te doen en mijn zak paprika chips open te ploffen.
Met als gevolg dat de onderkant openplofte en alles op de grond viel![]()
di massimo zei:Stond daarnet naast een kerel op de bus.. Ik moest bijna kotsen! Zo stinken, niet normaal + die zijn oor zat vol met oorsmeer, zo'n hele gele brok.. gewoonweg RANZIG!![]()
Ge zou ons Kimberly nekeer moeten zien, ge zult ni meer klagen ze!sander1234 zei:Hoe ik eruit zie.

Fr3aK zei:Ge zou ons Kimberly nekeer moeten zien, ge zult ni meer klagen ze!![]()
Areknia zei:In New Castle (mss in heel Engeland) is het de gewoonte om rechts te staan van de roltrap zodat mensen die willen stappen of gehaast zijn door kunnen aan de linkerkant.
Dat wordt daar ook vriendelijk gevraagd door zo een bandje dat afspeelt en staat ook aangegeven met bordjes. Please stand to the right.
Shellshock zei:Mijn printer. Het ene moment durkt die probleemloos een pagina af
Nooby4Ever zei:Pff ik heb echt GEEN zin meer om dit leetste examen te leren (nederlands) pffff

RAPEYOURFACE zei:DURKA DURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
RAPEYOURFACE zei:DURKA DURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
