Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand zei:Trieste bende die allochtoonse jongeren :') Je mag niet veralgemenen, maar met een autochtoon heb ik zoiets toch nog niet meegemaakt.
Carrion zei:Kunt die toch ook buiten maken?
)Selderijstok zei:Kvind nergens waar je dit symbool kan zien maar dan gespiegeld.
¬
Iemand?


Selderijstok zei:Kvind nergens waar je dit symbool kan zien maar dan gespiegeld.
¬
Iemand?
Echte regels worden er niet van bovenaf opgelegd, maar dat komt juist omdat de forumleiding zo bekwaam is. We beslissen zelf wat kan en niet kan, maar we letten wel op dat we onze goede naam niet kwijtspelen en al zeker geen grote geldschieters gaan wegjagen. Ik geef toe dat we strikt zijn, maar ik ben ook blij dat er mensen zijn die inzien dat ik weldegelijk niemand onrechtvaardig behandel (of toch probeer).noreeeee zei:Dakantochnie moet gewoon de regels volgen die telenet hem oplegt en moet dit forum een beetje serieus houden. Zoals hij zelf zei is dit een groot openbaar forum waar iedereen op kan. Ik denk niet dat ge moet zeveren dat hij die taak onrechtvaardig doet en mensen voortrekt want dat slaagt echt op niks. Als ge die iets strictere regels niet wilt volgen moet ge maar naar 4chan gaan, daar is het ook leuk kunde ook is deftig discussieren :ironic:
Makkelijk gezegd henoreeeee zei:Doe het dan niet


Iemand zei:Makkelijk gezegd he
2e keer op nog geen jaar en neen ik zoek geen problemen. Meer zelfs, probeer altijd een tiental meter uit hun buurt te blijven (triest dat dat op zich nodig is)![]()
Ik zou het ook liever zo zien. Zonder dat zulke zaken hoeven voor te vallen.Carrion zei:niks van aantrekken, noreeeee ziet alles nogal graag zwart / wit

Iemand zei:Ik zou het ook liever zo zien. Zonder dat zulke zaken hoeven voor te vallen.
Ach, ik zal er maar over stoppen![]()
Careless zei:Er is echt iets mis met mijn gezondheid denk ik. Ik ben altijd moe en ik slaap nochtans genoeg (23:00-6:30) in de week. Ga ik vroeger slapen, dan helpt het nog niet want ik blijf moe. Het raarste is, in Estland sliep ik maar 3 uur per dag en daar was ik nooit echt moe.
Dat er zeer veel Marokkaans crapuul rondloopt valt niet te ontkennen. Wat er aan dat probleem gedaan worden is echter het twistpunt.Carrion zei:Inderdaad, anders krijgt ge hier sebiet nog een paar ergere moraalridders dan noreeeee op uw dak, en geloof me, als zou ge zeggen da ze uwe hond verkracht hebben en daarna overreden, dan nog zouden ze hun verdedigen