Gentille
Legacy Member
[LRRP];11648500 zei:Gentille heeft nooit een pik op mij. Mij voor zoiets bannen. Achjah als die jongen zich daardoor eens goed voelt.
Ge moet de tags in mobiliteit eens lezen, allemaal ''zever''. In mobiliteit kunde tenminste nog eens lachen en zeveren + goede mods
dude crashed his car, dude where's my car, dude's duties!, dude87 gigolo, dude87=doodrijder, e36 foorkraam, e36 spoiler edition, kocafoorbar, kocaricer, leave dude alone, partnertjoen=fout, ricer kocabar
[LRRP];11648510 zei:Ik werd fucking gebanned omdat ik in deze thread in de tag ''niet wenen'' had geschreven. Vinde dat niet zelf wat overdreven?
[LRRP];11648560 zei:
Als ge iets over joden zegt, => Flame of racisme, zegt ge uw gedacht over Arifiene, dan eje het ook zitten.
De lolbroek uithangen mag ook niet want dan worden uw posts verwijderd.
?
Het tagsysteem dient als zoekfunctie voor serieuze zaken. Op mobiliteit worden die tags ook regelmatig opgeruimd (oa door ikzelf).
En je hoeft helemaal niet te klagen en de onschuldige ziel uit te hangen. U infractions waren volledig correct en als je daardoor genoeg punten verzameld dat je geband raakt is jouw probleem en jouw zaak.
In een mum van tijd stonden hier een helemaal hoop onnozele tags, iedereen die er heeft geplaatst heeft een infraction aan zijn broek. Jij bent heus niet alleen maar jij bent wel de enige die er over zaagt. Misschien ook eens je fouten durven toegeven?
Wat betreft Arifiene, die heeft misschien al meer infractions verzameld dan jij. Dus voordat je andere gaat beschuldigen dat we iemand voortrekken moet je wel alles weten ipv onwaarheden te gaan verspreiden.


.

ad: