Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentille

Legacy Member
[LRRP];11648500 zei:
Gentille heeft nooit een pik op mij. Mij voor zoiets bannen. Achjah als die jongen zich daardoor eens goed voelt.

Ge moet de tags in mobiliteit eens lezen, allemaal ''zever''. In mobiliteit kunde tenminste nog eens lachen en zeveren + goede mods
dude crashed his car, dude where's my car, dude's duties!, dude87 gigolo, dude87=doodrijder, e36 foorkraam, e36 spoiler edition, kocafoorbar, kocaricer, leave dude alone, partnertjoen=fout, ricer kocabar



[LRRP];11648510 zei:
Ik werd fucking gebanned omdat ik in deze thread in de tag ''niet wenen'' had geschreven. Vinde dat niet zelf wat overdreven?

[LRRP];11648560 zei:
:lol:
Als ge iets over joden zegt, => Flame of racisme, zegt ge uw gedacht over Arifiene, dan eje het ook zitten.
De lolbroek uithangen mag ook niet want dan worden uw posts verwijderd.

?

Het tagsysteem dient als zoekfunctie voor serieuze zaken. Op mobiliteit worden die tags ook regelmatig opgeruimd (oa door ikzelf).

En je hoeft helemaal niet te klagen en de onschuldige ziel uit te hangen. U infractions waren volledig correct en als je daardoor genoeg punten verzameld dat je geband raakt is jouw probleem en jouw zaak.

In een mum van tijd stonden hier een helemaal hoop onnozele tags, iedereen die er heeft geplaatst heeft een infraction aan zijn broek. Jij bent heus niet alleen maar jij bent wel de enige die er over zaagt. Misschien ook eens je fouten durven toegeven?

Wat betreft Arifiene, die heeft misschien al meer infractions verzameld dan jij. Dus voordat je andere gaat beschuldigen dat we iemand voortrekken moet je wel alles weten ipv onwaarheden te gaan verspreiden.

chosen1

Legacy Member
pilletjes innemen die uw huid foto-allergisch maakt en dan in de zon een boek gaan lezen :cool:

Karre

Legacy Member
tuesadorable zei:
Laat je bloed eens testen. Waarschijnlijk een ijzertekort. (Ik weet er alles van)

Voor Estland had ik er van en na Estland, maar toen ik in Estland was was ik nooit vermoeid ondanks ik daar zelfs minder sliep. Dat vind ik toch wel raar.

Karre

Legacy Member
gentille zei:
In een mum van tijdstonden hier een helemaal hoop onnozele tags, iedereen die er heeft geplaatst heeft een infraction aan zijn broek. Jij bent heus niet alleen maar jij bent wel de enige die er over zaagt. Misschien ook eens je fouten durven toegeven?

Nope, toch niet. Ik wacht trouwens nog altijd op mijn infraction in verband met het posten van ongepast materiaal. Komaan, ik verdiende het, geef het me dan toch :p.

Gentille

Legacy Member
Careless zei:
Nope, toch niet. Ik wacht trouwens nog altijd op mijn infraction in verband met het posten van ongepast materiaal. Komaan, ik verdiende het, geef het me dan toch :p.

Ik heb alle namen opgeschreven, jouw nick stond er niet tussen. :unsure:

noreeeee

Legacy Member
Iemand zei:
Makkelijk gezegd he :)
2e keer op nog geen jaar en neen ik zoek geen problemen. Meer zelfs, probeer altijd een tiental meter uit hun buurt te blijven (triest dat dat op zich nodig is) :)

Je zegt zelf dat je geen racist bent. Gewoon int vervolg posten een individu heeft mij bedreigt voor 5 euro. Ipv Marrokaan, Chinees of Turk achter te zetten. Dat boeit toch niet. Het is individueel gezien iemand zijn fout niet van een gemeenschaap.

Netzomin da we de lengte van de persoon van de bedreiging erbij zetten zouden we zjin etnische afkomst er moeten bijzetten.

Oldskooler

Legacy Member
gentille zei:
Ik heb alle namen opgeschreven, jouw nick stond er niet tussen. :unsure:

Ik weet dat mijn naam er niet tussenstaat (was er toen niet eens bij), maar pleaseeeee, ik wil ook nog eens infractions.

Adelbert

Legacy Member
Oldskooler zei:
Ik weet dat mijn naam er niet tussenstaat (was er toen niet eens bij), maar pleaseeeee, ik wil ook nog eens infractions.

enkel de coole jongens krijgen infractions :naughty:





ik heb er geen :sad:

Torche

Legacy Member
Aaargh, ik zit met twee pdf files, de ene bestaat uit 3 pagina's, de andere uit 20. Ik zou dus de eerste van die 3 pagina's moeten hebben en voor die 20 pagina's van die andere file moeten zetten om zo één nieuwe file te krijgen. Hoe krijg ik da klaar ? Alvast ni met PDFCreator, of ik doe weer iets verkeerd...

Oldskooler

Legacy Member
Torche zei:
Aaargh, ik zit met twee pdf files, de ene bestaat uit 3 pagina's, de andere uit 20. Ik zou dus de eerste van die 3 pagina's moeten hebben en voor die 20 pagina's van die andere file moeten zetten om zo één nieuwe file te krijgen. Hoe krijg ik da klaar ? Alvast ni met PDFCreator, of ik doe weer iets verkeerd...

google:
merge pdf

Adelbert

Legacy Member
Torche zei:
Aaargh, ik zit met twee pdf files, de ene bestaat uit 3 pagina's, de andere uit 20. Ik zou dus de eerste van die 3 pagina's moeten hebben en voor die 20 pagina's van die andere file moeten zetten om zo één nieuwe file te krijgen. Hoe krijg ik da klaar ? Alvast ni met PDFCreator, of ik doe weer iets verkeerd...

kopieer en plak heel die zever in word, pas het dan aan gelijk je wil. En daarna print je het naar een PDF printer

Ik gebruik: PDF Converter — #1 Free PDF Creator — PrimoPDF, en tevreden erover

Arifiene

Legacy Member
Dakantochnie zei:
blabla... ik beslis,... blabla
Voila, daar komt het op neer.
:p

gentille zei:
Wat betreft Arifiene, die heeft misschien al meer infractions verzameld dan jij. Dus voordat je andere gaat beschuldigen dat we iemand voortrekken moet je wel alles weten ipv onwaarheden te gaan verspreiden.
Ja :tongue:
noreeeee zei:
Je zegt zelf dat je geen racist bent. Gewoon int vervolg posten een individu heeft mij bedreigt voor 5 euro. Ipv Marrokaan, Chinees of Turk achter te zetten. Dat boeit toch niet. Het is individueel gezien iemand zijn fout niet van een gemeenschaap.

Netzomin da we de lengte van de persoon van de bedreiging erbij zetten zouden we zjin etnische afkomst er moeten bijzetten.
Lol doet me denken aan de idiote discussie op men facebook.
Ik werd lastiggevallen door allochtonen, ik post mijn grote ergernis op facebook en krijg een hele lading over me heen (toevallig van een Turkse gast uit men klas), dat ik dat er niet mocht bijzetten dat het een allochtoon was.
Ahnee, waarom niet? Twas er toch ene eh.
Dikke zeveraars.
Alst een dikke oude vent was geweest had ik da er ook wel bijgezet.
Politieke correctheid *my ass*.

noreeeee

Legacy Member
Arifiene zei:
Lol doet me denken aan de idiote discussie op men facebook.
Ik werd lastiggevallen door allochtonen, ik post mijn grote ergernis op facebook en krijg een hele lading over me heen (toevallig van een Turkse gast uit men klas), dat ik dat er niet mocht bijzetten dat het een allochtoon was.
Ahnee, waarom niet? Twas er toch ene eh.
Dikke zeveraars.
Alst een dikke oude vent was geweest had ik da er ook wel bijgezet.
Politieke correctheid *my ass*.

Jij begint je post dan ook niet met te zeggen dat je geen racist bent.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan