Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KiPpIe zei:Stop is me altijd zo te veralgemenen, Fien. :ironic:
En natuurlijk niemand die u hielp of tussenbeide kwam?
KiPpIe zei:Mind the smiley... Ik bedoelde maar dat zelfs als ge gewoon een feit vermeld mensen zoals Noreeeee er nog altijd in slagen te beweren dat het u schuld is, dat ge veralgemeent, en dat ge racist zijt.
Arifiene zei:Weer lastiggevallen op de bus door diezelfde allochtonen (ik weet ondertussen dat het Albanezen zijn). Zet ik dat in men nickname (want quite pissed), en natuurlijk weer commentaar van een Turk uit men klas dak da ni mag zeggen.
Wtf jong, ik ben da hier beu aant geraken, IK word lastiggevallen door krapuul, en dan mag dat krapuul nog niet bij naam genoemd worden ook.
gvd.
Arifiene zei:Blijkbaar komt nationaliteit VOOR verstand.

Interesse, zeer ongezonde interesse.Blackadder7 zei:Hoe word je lastiggevallen? Hebben ze interesse in je of kunnen ze jouw kop niet verdragen?
I just didTha_nOn zei:zegt hem dat nekeer![]()

Ja komaan, wat een prachtige uitleg.MiniJeffrey zei:Met alle respect, maar hier heb je altijd zon grote mond maar irl laat je het wss gebeuren? Ik ken begrijpen dat je niks kan en mag ondernemen tegen zon bende maar doe er dan op eeen ander manier iets aan, pak die bus niet, neem de auto, fiets, ...
Met hier je beklag te komen doen kom je geen stap vooruit
Tis nooit op hetzelfde uur. Ik heb onregelmatig les, en die gasten hebben hele dag niets te doen, dus komen op onregelmatige uren naar huis.Tha_nOn zei:eis dat er ne controleur van de lijn op dien bus op dat uur ook zit ^^
KiPpIe zei:Sorry, Jeffrey, maar dat vind ik echt de verkeerde mentaliteit. Waarom zou zij zich moeten aanpassen aan een paar rotzakken die anderen het leven zuur maken? En daarbij, ook niet iedereen heeft zomaar de mogelijkheid om effe een andere manier van vervoer te gebruiken, he.
Arifiene zei:Weer lastiggevallen op de bus door diezelfde allochtonen (ik weet ondertussen dat het Albanezen zijn). Zet ik dat in men nickname (want quite pissed), en natuurlijk weer commentaar van een Turk uit men klas dak da ni mag zeggen.
Wtf jong, ik ben da hier beu aant geraken, IK word lastiggevallen door krapuul, en dan mag dat krapuul nog niet bij naam genoemd worden ook.
gvd.
stelly zei:Beter om als racist genoemd te worden dan u laten doen. Zitten der geen andere mensen op die bus want dan zou ik het van hun erger vinden dat ze niet helpen.
En gaat ge alleen zitten? Als ik alleen ben ga ik meestal ergens rond een totale vreemde zitten. Voel ik mij veiliger en ge weet nooit of er een marginale conversatie uit kan ontstaan, of een aangename ^^
Arifiene zei:Ja komaan, wat een prachtige uitleg.
Ja nee, ik ga direct op hun kop gaan kloppen.
Denk toch es na. Ik ben een meisje, wat ga ik beginnen tegen 8 mannen? Ze weten me verdomme wonen ze. Pak de bus niet, ja, heel handig. Ik heb geen auto en ik mag niet ver fietsen voor men knie. En men busabbo zullen die albanezen wel terugbetalen zeker?
Ik ga trouwens vanavond naar de politie, dus ik kom wel vooruit.
Idd.
