Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KiPpIe

Legacy Member
Stop is me altijd zo te veralgemenen, Fien. :ironic:
En natuurlijk niemand die u hielp of tussenbeide kwam?

Arifiene

Legacy Member
KiPpIe zei:
Stop is me altijd zo te veralgemenen, Fien. :ironic:
En natuurlijk niemand die u hielp of tussenbeide kwam?

Ik 'veralgemeen' verdomme wanneer dak wil.

Ja de vrouwelijke buschauffeur zal me vast helpen, als er daar 8 man staat en als chauffeurs steeds meer t slachtoffer worden van agressie.

KiPpIe

Legacy Member
Mind the smiley... Ik bedoelde maar dat zelfs als ge gewoon een feit vermeld mensen zoals Noreeeee er nog altijd in slagen te beweren dat het u schuld is, dat ge veralgemeent, en dat ge racist zijt.

Arifiene

Legacy Member
KiPpIe zei:
Mind the smiley... Ik bedoelde maar dat zelfs als ge gewoon een feit vermeld mensen zoals Noreeeee er nog altijd in slagen te beweren dat het u schuld is, dat ge veralgemeent, en dat ge racist zijt.

Kweetet, ik had het ook opt feit dat ik vorige keer onder men voeten kreeg (oa van diezelfde Turk), dak veralgemeende. (Had ik hier toen ook gepost).

Ja tis mijn schuld, ik zoek aandacht en ben een dom blondje.
Ohja, en ik zou die gasten blijkbaar wa meer aandacht moeten geven, want ik loop gefrustreerd rond.

Da komt dan van 1 van uw klasgenoten, waarvan ge dacht dat em toch een greintje verstand had.
Niet dus.
Blijkbaar komt nationaliteit VOOR verstand.

Blackadder7

Legacy Member
Arifiene zei:
Weer lastiggevallen op de bus door diezelfde allochtonen (ik weet ondertussen dat het Albanezen zijn). Zet ik dat in men nickname (want quite pissed), en natuurlijk weer commentaar van een Turk uit men klas dak da ni mag zeggen.
Wtf jong, ik ben da hier beu aant geraken, IK word lastiggevallen door krapuul, en dan mag dat krapuul nog niet bij naam genoemd worden ook.
gvd.

Hoe word je lastiggevallen? Hebben ze interesse in je of kunnen ze jouw kop niet verdragen?

MiniJeffrey

Legacy Member
Met alle respect, maar hier heb je altijd zon grote mond maar irl laat je het wss gebeuren? Ik ken begrijpen dat je niks kan en mag ondernemen tegen zon bende maar doe er dan op eeen ander manier iets aan, pak die bus niet, neem de auto, fiets, ...

Met hier je beklag te komen doen kom je geen stap vooruit

Tha_nOn

Legacy Member
eis dat er ne controleur van de lijn op dien bus op dat uur ook zit ^^

KiPpIe

Legacy Member
Sorry, Jeffrey, maar dat vind ik echt de verkeerde mentaliteit. Waarom zou zij zich moeten aanpassen aan een paar rotzakken die anderen het leven zuur maken? En daarbij, ook niet iedereen heeft zomaar de mogelijkheid om effe een andere manier van vervoer te gebruiken, he.

Zonnestraal

Legacy Member
daarom zou je een burka moeten dragen...maar ja nie willen luisteren he

Dennoman

Legacy Member
'k Zal ne keer rap naar Brugge komen en die mannen wa rakken op hunnen toot komen geven zie :angry:

Efkes mijne mafia-ish lange jas gaan zoeken en da komt hier dik in orde.

Arifiene

Legacy Member
Blackadder7 zei:
Hoe word je lastiggevallen? Hebben ze interesse in je of kunnen ze jouw kop niet verdragen?
Interesse, zeer ongezonde interesse.


Tha_nOn zei:
zegt hem dat nekeer:p
I just did :p

MiniJeffrey zei:
Met alle respect, maar hier heb je altijd zon grote mond maar irl laat je het wss gebeuren? Ik ken begrijpen dat je niks kan en mag ondernemen tegen zon bende maar doe er dan op eeen ander manier iets aan, pak die bus niet, neem de auto, fiets, ...

Met hier je beklag te komen doen kom je geen stap vooruit
Ja komaan, wat een prachtige uitleg.
Ja nee, ik ga direct op hun kop gaan kloppen.
Denk toch es na. Ik ben een meisje, wat ga ik beginnen tegen 8 mannen? Ze weten me verdomme wonen ze. Pak de bus niet, ja, heel handig. Ik heb geen auto en ik mag niet ver fietsen voor men knie. En men busabbo zullen die albanezen wel terugbetalen zeker?

Ik ga trouwens vanavond naar de politie, dus ik kom wel vooruit.

Tha_nOn zei:
eis dat er ne controleur van de lijn op dien bus op dat uur ook zit ^^
Tis nooit op hetzelfde uur. Ik heb onregelmatig les, en die gasten hebben hele dag niets te doen, dus komen op onregelmatige uren naar huis.
KiPpIe zei:
Sorry, Jeffrey, maar dat vind ik echt de verkeerde mentaliteit. Waarom zou zij zich moeten aanpassen aan een paar rotzakken die anderen het leven zuur maken? En daarbij, ook niet iedereen heeft zomaar de mogelijkheid om effe een andere manier van vervoer te gebruiken, he.

Idd.

stelly

Legacy Member
Arifiene zei:
Weer lastiggevallen op de bus door diezelfde allochtonen (ik weet ondertussen dat het Albanezen zijn). Zet ik dat in men nickname (want quite pissed), en natuurlijk weer commentaar van een Turk uit men klas dak da ni mag zeggen.
Wtf jong, ik ben da hier beu aant geraken, IK word lastiggevallen door krapuul, en dan mag dat krapuul nog niet bij naam genoemd worden ook.
gvd.

Beter om als racist genoemd te worden dan u laten doen. Zitten der geen andere mensen op die bus want dan zou ik het van hun erger vinden dat ze niet helpen.
En gaat ge alleen zitten? Als ik alleen ben ga ik meestal ergens rond een totale vreemde zitten. Voel ik mij veiliger en ge weet nooit of er een marginale conversatie uit kan ontstaan, of een aangename ^^

Arifiene

Legacy Member
stelly zei:
Beter om als racist genoemd te worden dan u laten doen. Zitten der geen andere mensen op die bus want dan zou ik het van hun erger vinden dat ze niet helpen.
En gaat ge alleen zitten? Als ik alleen ben ga ik meestal ergens rond een totale vreemde zitten. Voel ik mij veiliger en ge weet nooit of er een marginale conversatie uit kan ontstaan, of een aangename ^^

Meestal gwn oude mensen, dus daar hoef ik ni op te rekenen.

En ze gaan eraf aan dezelfde halte, dus dan moet ik nog naar huis ook.

Nja kzat toevallig alleen, ma da zijn hier kleine bussen ze.
Buschauffeur had het gezien, maja, twas een vrouw, k begrijp ook wel dat die niets deed....

KiPpIe

Legacy Member
Mja, uiteindelijk, stelly, zelfs al zit er ander volk op die bus dan nog zouden ze niks ondernemen, vrees ik. 8 "volwassen" mannen, daar gaat niemand de confrontatie mee aangaan....

MiniJeffrey

Legacy Member
Arifiene zei:
Ja komaan, wat een prachtige uitleg.
Ja nee, ik ga direct op hun kop gaan kloppen.
Denk toch es na. Ik ben een meisje, wat ga ik beginnen tegen 8 mannen? Ze weten me verdomme wonen ze. Pak de bus niet, ja, heel handig. Ik heb geen auto en ik mag niet ver fietsen voor men knie. En men busabbo zullen die albanezen wel terugbetalen zeker?

Ik ga trouwens vanavond naar de politie, dus ik kom wel vooruit.


Idd.

Lees anders eens selectief mijn post...:crazy:

Ik kan begrijpen dat je niks kan en mag ondernemen tegen zon bende maar doe er dan op eeen ander manier iets aan, pak die bus niet, neem de auto, fiets, ...

Met die ... bedoel ik ook andere manieren he, politie is daar een voorbeeld van.

BlaDe

Legacy Member
ik denk dat het een misverstand is MJ, omdat je in de lijn van andere vervoermiddelen zat :)

KiPpIe

Legacy Member
Allee, de knokploeg van 9lives komt ook weer tot leven. Bestaande uit allen zeer stoere mannen. :unsure: (n/o denno en gizmo :p)

MiniJeffrey

Legacy Member
Al vraag ik me af wat politie hier zal uitmaken. Ze weten je wonen dusja, daag ze ook niet uit zou ik zeggen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan