Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bosvos

Legacy Member
Adelbert zei:
mja, die mensen moeten iet aan hun hond doen, ofwel binnenhalen, ofwel zorgen dat da beest meer op z'n gemak is daar buiten. tssk

ik heb vooral schrik dat als ik de politie verwittig voor het lawaai dat ze de hond wel binnenhalen, maar dat het binnen even erg is. Dierenbescherming kan misschien een beter 'onderzoek' doen naar de leefomstandigheden.

Maar soit, zal eens zien of ik een paar buren kan overhalen om eventueel mee te praten met politie/dierenbescherming.

het beest zit zich nog altijd schor te blaffen.

Preske

Legacy Member
hawkeye zei:
mijn ma die geen plastieken flessen met water meer wil meebrengen omdat ze denkt dat er fragmentjes van da plastiek in het water terechtkomen en ge zo kanker krijgt...

ge moet echt het IQ van een vis hebben om dat te denken ><

koopt ze dan blikskes?
dan kunt ge haar wijzen op de (minieme) hoeveelheid aluminium die loslaat :p

Ergernis van vandaag
de gezwellekes op m'n kop jeuken weer allemaal tegelijk, en dat doe zeeeer.
krabben haalt niets uit, dat maakt het alleen erger. :cry:

Iemand van kop wisselen?
liefst ene dat nog niet veel gebruikt geweest is

Adelbert

Legacy Member
Preske zei:
koopt ze dan blikskes?
dan kunt ge haar wijzen op de (minieme) hoeveelheid aluminium die loslaat :p

Ergernis van vandaag
de gezwellekes op m'n kop jeuken weer allemaal tegelijk, en dat doe zeeeer.
krabben haalt niets uit, dat maakt het alleen erger. :cry:

Iemand van kop wisselen?
liefst ene dat nog niet veel gebruikt geweest is

van kop wisselen :unsure: hmmm, kan interessant zijn? Hebt gij zo'n koppie die veel vrouwen aantrekt? :D

GuntherDW

Legacy Member
Skoran zei:
Als ik een vlammenwerper heb wel ja.

en dan elke keer met als slogan "in de naam van god" oorlogje gaan voeren,
of zoals de amerikaanse soldaten iirc, een plaatje op hun riem met "in god we trust" :p

boogje

Legacy Member
Hmm, ik heb voor mijn examens 6 keer mondeling en dat is altijd om 7.30, 8.15 of 7.48 . Nogal vroeg opstaan dus naar mijn gewoonte. Enige tactiek om daar fit en met voldoende concentratie voor het volgend examen door te geraken? Vroeg slapen staat al op het programma. :unsure:

Nooby4Ever

Legacy Member
Terug school, paar mondelingen (geen exames) kunnen ze ni gewoon geen huiswerk geven da we kunnen studeren -_-

Bosvos

Legacy Member
ons ma heeft voor mij een boekske mee over citytrips. Ik ben al maanden bezig dat ik eens weg wil en ik heb ook al miljoenen keren gezegd dat ik gene fokking citytrip wil doen. En toch komt ze daar weer mee af. Weer 10 EUR weggesmeten. In plaats van eens te luisteren naar mij :/

Dennoman

Legacy Member
Ik ga nog een keer op citytrip denk ik, misschien eind deze maand al.

Londen wordt het en misschien nog een klein stukje Engeland langs de oostkust. We zien wel :)

Bosvos

Legacy Member
Dennoman zei:
Ik ga nog een keer op citytrip denk ik, misschien eind deze maand al.

Londen wordt het en misschien nog een klein stukje Engeland langs de oostkust. We zien wel :)

ik spreek al een hele tijd over dat ik op reis wil, maar ik wil het liefst op den buiten in Zweden ofzo. Dan komt ge niet af met citytrips hé. Ik word al zot van de drukte in Mechelen en daar is het al relatief kalm...

a143290

Legacy Member
1e examen, projectvoorstel.

Die prof heeft zo'n grote fetisj voor testen (duizenden regels die zo goed als alles testen is blijkbaar just op't randje van de helft.) en 'contracten' (met z'n dure woorden ook altijd :p) dat, als daar ook maar iets aan schort hij de andere 80% van het programma blijkbaar niet meer hoeft te zien -_-

Arifiene

Legacy Member
Weer lastiggevallen op de bus door diezelfde allochtonen (ik weet ondertussen dat het Albanezen zijn). Zet ik dat in men nickname (want quite pissed), en natuurlijk weer commentaar van een Turk uit men klas dak da ni mag zeggen.
Wtf jong, ik ben da hier beu aant geraken, IK word lastiggevallen door krapuul, en dan mag dat krapuul nog niet bij naam genoemd worden ook.
gvd.

Recipe4hate

Legacy Member
Arifiene zei:
Weer lastiggevallen op de bus door diezelfde allochtonen (ik weet ondertussen dat het Albanezen zijn). Zet ik dat in men nickname (want quite pissed), en natuurlijk weer commentaar van een Turk uit men klas dak da ni mag zeggen.
Wtf jong, ik ben da hier beu aant geraken, IK word lastiggevallen door krapuul, en dan mag dat krapuul nog niet bij naam genoemd worden ook.
gvd.

Omdat 1 persoon zegt dat het niet mag, betekent daarom niet dat jij 't niet mag doen? Niet laten doen Arifiene ;). (hoopt dat noreeee dit niet leest)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan