Bosvos
Legacy Member
Adelbert zei:mja, die mensen moeten iet aan hun hond doen, ofwel binnenhalen, ofwel zorgen dat da beest meer op z'n gemak is daar buiten. tssk
ik heb vooral schrik dat als ik de politie verwittig voor het lawaai dat ze de hond wel binnenhalen, maar dat het binnen even erg is. Dierenbescherming kan misschien een beter 'onderzoek' doen naar de leefomstandigheden.
Maar soit, zal eens zien of ik een paar buren kan overhalen om eventueel mee te praten met politie/dierenbescherming.
het beest zit zich nog altijd schor te blaffen.


hmmm, kan interessant zijn? Hebt gij zo'n koppie die veel vrouwen aantrekt? 



. (hoopt dat noreeee dit niet leest)