Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KiPpIe

Legacy Member
Pff, ik was van plan om vandaag nog het overgebleven vlees van den BBQ zaterdag nu terug op de BBQ te smijten maar da begint hier ineens kei hard te gieten. :(

waffel

Legacy Member
KiPpIe zei:
Pff, ik was van plan om vandaag nog het overgebleven vlees van den BBQ zaterdag nu terug op de BBQ te smijten maar da begint hier ineens kei hard te gieten. :(

hebt ge nog cs_italy kip?

hawkeye

Legacy Member
mijn ma die geen plastieken flessen met water meer wil meebrengen omdat ze denkt dat er fragmentjes van da plastiek in het water terechtkomen en ge zo kanker krijgt...

ge moet echt het IQ van een vis hebben om dat te denken ><

[LRRP]

Legacy Member
hawkeye zei:
mijn ma die geen plastieken flessen met water meer wil meebrengen omdat ze denkt dat er fragmentjes van da plastiek in het water terechtkomen en ge zo kanker krijgt...

ge moet echt het IQ van een vis hebben om dat te denken ><

Sebiet valt er een meteoriet op haar hoofd, pas op!!!!

Sorasan

Legacy Member
hawkeye zei:
mijn ma die geen plastieken flessen met water meer wil meebrengen omdat ze denkt dat er fragmentjes van da plastiek in het water terechtkomen en ge zo kanker krijgt...

ge moet echt het IQ van een vis hebben om dat te denken ><

dus dan koopt ze ook geen plastieke cola, fruitsap, grenandine flessen?

SweetEmmaRose

Legacy Member
hawkeye zei:
mijn ma die geen plastieken flessen met water meer wil meebrengen omdat ze denkt dat er fragmentjes van da plastiek in het water terechtkomen en ge zo kanker krijgt...

ge moet echt het IQ van een vis hebben om dat te denken ><

:rofl::rofl:

Ike

Legacy Member
hawkeye zei:
mijn ma die geen plastieken flessen met water meer wil meebrengen omdat ze denkt dat er fragmentjes van da plastiek in het water terechtkomen en ge zo kanker krijgt...

ge moet echt het IQ van een vis hebben om dat te denken ><

Dat was wel onlangs het geval. Plastieken flesverpakking en brik waarvan minuscule deeltjes loskwamen en die niet echt gezond waren. Kanker weet ik niet, maar 't was niet gezond. :p

aikrez

Legacy Member
in de geburen is er iemand die blijkbaar de fullcd van milk inc heel erg tof vindt :(

Stabby

Legacy Member
hawkeye zei:
mijn ma die geen plastieken flessen met water meer wil meebrengen omdat ze denkt dat er fragmentjes van da plastiek in het water terechtkomen en ge zo kanker krijgt...

ge moet echt het IQ van een vis hebben om dat te denken ><

Dat hangt af van het nummer dat erop staat. 2, 5 en 7? Niet zeker daarvan.

Fir3wulf

Legacy Member
al heelt weekend smalband, vrijdag ne gig bijgekocht en zaterdag al op.
Djeez man, gewoon van op de ps3 te gamen online, en wa gameplayfilmpkes te streame..

Nog tot morge smalband. Het grootste klootpunt van telenet is, da ze snel genoeg zijn om u op SB te zette, ma eraf da duurt altij..

Moloch

Legacy Member
firewulf1 zei:
al heelt weekend smalband, vrijdag ne gig bijgekocht en zaterdag al op.
Djeez man, gewoon van op de ps3 te gamen online, en wa gameplayfilmpkes te streame..

Nog tot morge smalband. Het grootste klootpunt van telenet is, da ze snel genoeg zijn om u op SB te zette, ma eraf da duurt altij..

en gij zijt verwonderd? tis dat die filmkes al zo klein zijn é :wtf: kijk int vervolg eens naar de grootte ervan alvorens ge die streamt ;) want online gamen op de ps3 verbruikt 2x niks

hawkeye

Legacy Member
Ike zei:
Dat was wel onlangs het geval. Plastieken flesverpakking en brik waarvan minuscule deeltjes loskwamen en die niet echt gezond waren. Kanker weet ik niet, maar 't was niet gezond. :p

achja
elke keer als ze iets ziet op haar tvtje of op vitaya of opt nieuws, moet ze weer de idioot gaan uithangen.
TV IS WET !!!! :unsure:

hawkeye

Legacy Member
en nu wilt ze da we heel de dagen kraantjeswater drinken
alsof da gezonder is o_O

Fir3wulf

Legacy Member
Moloch zei:
en gij zijt verwonderd? tis dat die filmkes al zo klein zijn é :wtf: kijk int vervolg eens naar de grootte ervan alvorens ge die streamt ;) want online gamen op de ps3 verbruikt 2x niks

ja ik ben nie achterlijk he :p
die filmpkes zitte meestal rond de 32 mb enzo, nie dak nen helen dag filmpkes gezien heb he.

Pak ook altij Low quality ipv hd, scheelt ook veel :)

SHIGSY

Legacy Member
Implar zei:
Mijn ergernis: mensen die geen interpunctie gebruiken.
De inhoud van die tekst is na 2 keer voor mij een raadsel.:sop:

Ik vraag me eigenlijk soms echt wel af hoe ze zo'n tekst voor elkaar krijgen. Doen ze dat bewust als in: "Nou, vandaag typen we geen leestekens, hoofdletters en nu we toch bezig zijn, alles in het plaatselijke dialect"

Enfin, ze doen maar.

fireflymr

Legacy Member
firewulf1 zei:
al heelt weekend smalband, vrijdag ne gig bijgekocht en zaterdag al op.
Djeez man, gewoon van op de ps3 te gamen online, en wa gameplayfilmpkes te streame..

Nog tot morge smalband. Het grootste klootpunt van telenet is, da ze snel genoeg zijn om u op SB te zette, ma eraf da duurt altij..

Ga dan toch gewoon weg bij telenet?

EternalSilence

Legacy Member
Pa die toegeeft dat het 'bijsnoeien' van die 2 mooie grote sparbomen volledig is mislukt.

'de top moet eraf'
Die sparbomen zijn gestript (takken en bladen afgekapt/afgezaagt) aan de ene kant, en aan de andere kant precies 'getrimt' ..


en ja hoor .. die bomen zijn nog even lang, wantja .. de nonkel durfde niet zo hoog te gaan.

:sop:

^MystiQ

Legacy Member
bloodoo zei:
wss wel, maar na een kwartier te proberen op die 3 kutkranen buiten kan ik uit zijn commentaar afleiden dat ik aan de verkeerde kranen aan het proberen ben.(kon hij dat gewoon niet zeggen) Dan trek ik in een coleire die slang naar binnen en dan begint hij te kakken dat ik enkele bloemen meeheb. wat je dan krijgt is een dikke middenvinger en dat hij het zelf kan doen.

:') Ik vind uw post echt hilarisch :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan