Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bloodoo

Legacy Member
mijn vader, wat een onredelijke kutmens !
zit wat commentaar te geven op hoe ik probeer met die tuinslang te werken,maar zelf is hij gvd te tam om het te doen. dat ie sterft

bloodoo

Legacy Member
Mad.Villain zei:
Dan traantjes

wss wel, maar na een kwartier te proberen op die 3 kutkranen buiten kan ik uit zijn commentaar afleiden dat ik aan de verkeerde kranen aan het proberen ben.(kon hij dat gewoon niet zeggen) Dan trek ik in een coleire die slang naar binnen en dan begint hij te kakken dat ik enkele bloemen meeheb. wat je dan krijgt is een dikke middenvinger en dat hij het zelf kan doen.

Sorasan

Legacy Member
bloodoo zei:
wss wel, maar na een kwartier te proberen op die 3 kutkranen buiten kan ik uit zijn commentaar afleiden dat ik aan de verkeerde kranen aan het proberen ben.(kon hij dat gewoon niet zeggen) Dan trek ik een een coleire die slang naar binnen en dan begint hij te kakken dat ik enkele bloemen meeheb. wat je dan krijgt is een dikke middenvinger en dat hij het zelf kan doen.

in en uit ademen

Kr|stof

Legacy Member
Eerder een ergernis van gisteren. 7 uur nodig gehad om een Ikea kast in elkaar te steken ( koop nooit een met schuifdeuren! )
Boete van 120€ + auto weggetakeld
Halfuur mogen aanschuiven in een frietkot en ze waren dan nog slecht ook.

Het zat niet mee :(

Dennoman

Legacy Member
Vanochtend opgestaan met pijn in mijn rug en 't is precies nog niet helemaal over. Denk dat ik verkeerd gelegen heb ofzo.

Bosvos

Legacy Member
had eens zin in een wandelingske en ik dacht langs de kermis in het dorp te gaan (moet toch langs de bank en dat is in het dorp :)), maar eigenlijk kan ik daar niet veel doen, misschien een pak smoutebollen mee brengen en dat is het zowat...

erg hé een gezellige dorpskermis waar het eigenlijk de moeite niet is om eens door te lopen (hooguit 6 kraampjes)

EternalSilence

Legacy Member
mijn vader die nu (in dit warme weer en bijna zomer) beslist om de hoge mooie sparbomen volledig in te korten.

Paar jaren geleden deed hij enkel de top af, na een maand of 2 was dat mooi toegegroeid en was dat mooi.
Maar nu heeft hij aan mijn nonkel gevraagd te helpen..
en het trekt echt op niets..
ze hebben al de helft van de boom kapot gezaagt, ipv de top weg te knippen, zagen ze dus nu alle takken weg, zonder de stam in te korten.

trekt echt op geen zak "-_-

'gaat wel toegroeien', zegt hij dan ..

paarsbloed

Legacy Member
hoofdschooier zei:
had eens zin in een wandelingske en ik dacht langs de kermis in het dorp te gaan (moet toch langs de bank en dat is in het dorp :)), maar eigenlijk kan ik daar niet veel doen, misschien een pak smoutebollen mee brengen en dat is het zowat...

erg hé een gezellige dorpskermis waar het eigenlijk de moeite niet is om eens door te lopen (hooguit 6 kraampjes)
Hier net hetzelfde, en net dan komen al die margi's hier buiten. Mij zien ze daar alleszins nimeer

|) ][ |V| ][

Legacy Member
paarsbloed zei:
Hier net hetzelfde, en net dan komen al die margi's hier buiten. Mij zien ze daar alleszins nimeer

Zal op elke kermis wel hetzelfde zijn. Dan staan ze daar met hun kat in hun nek in groep bij de botsautootjes ... :D

Bosvos

Legacy Member
|) ][ |V| ][;11664251 zei:
Zal op elke kermis wel hetzelfde zijn. Dan staan ze daar met hun kat in hun nek in groep bij de botsautootjes ... :D

't is al zo erg dat we hier in Muizen al een paar jaar geen botsauto's meer hebben :D

Nooby4Ever

Legacy Member
Heef weekend -"geleerd" en kan er nix van...

Prodctiviteit : -1 , want ik be anbetant nu en niets lukt nog ....

paarsbloed

Legacy Member
|) ][ |V| ][;11664251 zei:
Zal op elke kermis wel hetzelfde zijn. Dan staan ze daar met hun kat in hun nek in groep bij de botsautootjes ... :D

Grr, zo hatelijk:D
En elk jaar eindigt de dag hier in ambras, elk jaar :p
Tof amusement als buitenstaander:woohoo:

DuffyT

Legacy Member
[LRRP];11663361 zei:
2 racers??? Dan heb je die auto die zonder reden overkop vliegt en 20 salto's maakt, alé james bond.
Verkeersdoden zullen er altijd zijn, hoe oplettend de mensen in het verkeer ook mogen zijn.

Nee, als je goed kijkt naar het filmpje, zie je dat die gast in de auto die salto's maakt het overleeft en later in de rechtszaal staat, dan is er een flashback en zie je 2 auto's racen, een hond steekt over, de ene auto wijkt uit voor de andere auto en de andere auto raakt de auto me die gast in vol in de zij, daardoor maakt hij een paar salto's

Ook al wordt er maar één mensenleven gered met dit filmpje omdat één mens meer oplet in het verkeer dan heeft het filmpje zijn doel bereikt:)

GMotha

Legacy Member
Examen-whiners.
Zwijgen en blokken verdomme, anders gaat ge maar hamburgers draaien in de Quick.

Implar

Legacy Member
DuffyT zei:
Nee, als je goed kijkt naar het filmpje, zie dat die gast in de auto die salto's maakt het overleeft en later in de rechtszaal staat en dan is er een flashback en zie je 2 auto's racen en een hond steekt over en de ene auto wijkt uit voor de andere auto en de andere auto raakt de auto me die gast in vol in de zij en daardoor maakt hij een paar salto's en ook al wordt er maar één mensenleven gered met dit filmpje omdat één mens meer oplet in het verkeer dan heeft het filmpje zijn doel bereikt:)

Mijn ergernis: mensen die geen interpunctie gebruiken.
De inhoud van die tekst is na 2 keer voor mij een raadsel.:sop:

Dennoman

Legacy Member
hoofdschooier zei:
't is al zo erg dat we hier in Muizen al een paar jaar geen botsauto's meer hebben :D
Hier in Heist is de kermis ook al jaren gene vette meer, 't wordt elk jaar minder. 't Is begonnen met de lunaparken en alles is gaandeweg beginnen vertrekken. Enige moment dat er nog goeie dingen staan is met de braderij eind deze maand.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan