Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
h0pje zei:Nee, zie da ge 's nachts met uw klikken en uw klakken tegen ne vangrail vliegt en werkonbekwaam bent voor de rest van je leven. Dan kost je wel degelijk geld ^^
*edit*: Twoen was me voor![]()
ElBramo zei:Baby I swear it's déja voeeee
YouTube - Please drive safe.....
Heel aangrijpend :/ Kwas er toch wel ff niet goed van.
hollowman666 zei:verdoeme, ik dacht dak het wel cva zou vinden. Tis idd wel aangrijpend en ge moet er wel stil van worden.
hollowman666 zei:verdoeme, ik dacht dak het wel cva zou vinden. Tis idd wel aangrijpend en ge moet er wel stil van worden.

Brockie zei:Da filmke heeft mij eigenlijk totaal niets gedaan...![]()
ad:X_Forcemaster_X zei:Snotvalling, ocharme toch xD
Heel mijne kop zit volledig opgedrongen, kzen volledig futloos en de snot loopt er ier me liters uit. Vorige nacht LETTERLIJK elke 5 min wakker geworden van ineens een straal snot da uit mijne neus liep, kheb tss 4 en 8 's ochtends elk meervoud van 5 min zien passeren
Snuiten helpt nix, pillen helpen ni volledig. Allergie, hoogste graad qua gevoeligheid voor temp. schommelingen, graspollen nzo... FML, pff
Dus een snotvalling als ergernis van de dag is voor mij vrij grappig om te horen, mr goe, kant begrijpe da et ni aangenaam is![]()
Soit kgon maffe, kzen kapot. Yow 9L![]()
Moloch zei:tot ge het zelf meemaakt en iemand doodrijd, geloof mij, het zal u dan wel iets doen, zoiets vergeet ge nooit meer
@lrrp: en dat praat de overdreven snelheid goed ofwa? een mensenleven is voor mij meer waard dan de manier hoe gij erover praat ze.. overdreven of niet, stunts of niet, zulke zaken gebeuren alle dagen, met of zonder het besef/wil/bedoeling, en juist dat wil dat filmke aantonen..
ongelooflijk dat er nog mensen zijn die dit durven goedpraten, ge moest beschaamd zijn! :ironic:
kwerd er emotioneel vanad:
Moloch zei:tot ge het zelf meemaakt en iemand doodrijd, geloof mij, het zal u dan wel iets doen, zoiets vergeet ge nooit meer
@lrrp: en dat praat de overdreven snelheid goed ofwa? een mensenleven is voor mij meer waard dan de manier hoe gij erover praat ze.. overdreven of niet, stunts of niet, zulke zaken gebeuren alle dagen, met of zonder het besef/wil/bedoeling, en juist dat wil dat filmke aantonen..
ongelooflijk dat er nog mensen zijn die dit durven goedpraten, ge moest beschaamd zijn! :ironic:
kwerd er emotioneel vanad:
[LRRP];11663027 zei:Overdreven snelheid? In dat filmke zie ik niemand snel rijden of gevaarlijk rijden hoor, buiten dan eentje die met piepende banden vertrekt... Zoals ge zelf zegt, gewoon bad luck...
Als gij straks met den auto weggaat kunde ook een ongeval hebben en steendood zijn... Dat filmke is gewoon zeer overdreven en helemaal niet schokerend.
Moloch zei:doodrijd
protnie zei:Ge zit dan eens buiten met de laptop, kunt ge den helft van uw scherm niet zien door de weerkaatsing, zelfs onder een parasol![]()

[LRRP];11663027 zei:Overdreven snelheid? In dat filmke zie ik niemand snel rijden of gevaarlijk rijden hoor, buiten dan eentje die met piepende banden vertrekt... Zoals ge zelf zegt, gewoon bad luck...
Als gij straks met den auto weggaat kunde ook een ongeval hebben en steendood zijn... Dat filmke is gewoon zeer overdreven en helemaal niet schokerend.
Messias. zei:Mensen van 21 jaar die schrijven als kleine kinderen qua spelling, zinsbouw, woordkeuze. Triestig hoor. Daarmee zou je dan moeten samenwerken aan een serieuze schriftelijke neerslag.
qmsoeifjqsmifjamoesifjmoeifjmiOFEJQM AAAARRGGHHHHHH![]()

mazzi zei:Nog maar net geregistreerd en je kan al een ergernis van mij lezen.
Mijn ergernis: Belgacom :ironic:
Het is toch de eerste van de maand zeker? Kan iemand mij dan uitleggen waarom ik nog steeds op smallband surf? :doh:
En dan zie je zo heel droog bij je meter staan: Gebruikt volume voor deze maand 0 GB van de beschikbare 4 GB (4 GB overblijvend).
Ach ja, geduld is een schone zaak zeker![]()

adsl light wss, ideaal voor mensen die niet veel downloaden (zoals oa m'n opa).paarsbloed zei:Hier ist (gelukkig) al gerefreshed.
En wtf, 4 gig?![]()

