firewulf1 zei:
Heb een fCking snotvalling,
Deze morgend wakker geworde, eerste wa ik gedaan heb was menne neus ne keer goe snutte, niks dan geel slijm, jummy..
Snotvalling, ocharme toch xD
Heel mijne kop zit volledig opgedrongen, kzen volledig futloos en de snot loopt er ier me liters uit. Vorige nacht LETTERLIJK elke 5 min wakker geworden van ineens een straal snot da uit mijne neus liep, kheb tss 4 en 8 's ochtends elk meervoud van 5 min zien passeren
Snuiten helpt nix, pillen helpen ni volledig. Allergie, hoogste graad qua gevoeligheid voor temp. schommelingen, graspollen nzo... FML, pff
Dus een snotvalling als ergernis van de dag is voor mij vrij grappig om te horen, mr goe, kant begrijpe da et ni aangenaam is
Soit kgon maffe, kzen kapot. Yow 9L
