Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Pekingeend zei:
Mooi weer tijdens de examens!
't Is nog nie erg genoeg da we hele dagen moeten blokken, 't is dan nog eens 25 graden ook! Er zijn zoveel leukere dingen te doen dan leren!

'k Heb maar 2 examens (ik bis mijn jaar en werk erbij) maar da's al frustrered genoeg...

Innige deelneming aan de mensen die nog een paar weken moeten blokken. Ik ben er gelukkig donderdag al vanaf.
Sterf :music:

Dennoman

Legacy Member
Pekingeend zei:
't Is wel al mijn 6e jaar dat ik studeer en dit is mijn 14e examenperiode in al die jaren :sad:
Jama kom nu, twee exaamkes :p

Ken ook ne kerel die aan zijn IAJ bezig is en die is er komende vrijdag ook al vanaf, ik pas 10 dagen later :p maar goed, 15 juni is nog relatief vroeg, komt ook omdat ik met wat vrijstellingen zit wegens vakken die elk jaar omwisselen enzo. Wij hebben normaal altijd wel een weekje vroeger gedaan dan de rest omdat wij al beginnen tijdens de blok met onze hoofdvakken. Vorig semester echter niet, toen hadden we echt een examenperiode van 32 dagen.

speeding.be

Legacy Member
Pekingeend zei:
't Is wel al mijn 6e jaar dat ik studeer en dit is mijn 14e examenperiode in al die jaren :sad:
Mijn 2de jaar in het hoger

Jaar 1: 13 herexamen (passes)
Jaar 2: reeds 8 herexamens en ik moet nog beginnen aan examenperiode 2 (12 examens) = met zekerheid 12+ herexamens. (I shall PASS)

OT:
Vandaag moest ik 1 vak leren. Het was familiefeest en ik heb een beetje te veel gedronken + te lang gebleven. Gevolg: niet goed hé, niet goed. Morgen is D-Day.

Dennoman

Legacy Member
speeding.be zei:
Mijn 2de jaar in het hoger

Jaar 1: 13 herexamen (passes)
Jaar 2: reeds 8 herexamens en ik moet nog beginnen aan examenperiode 2 (12 examens) = met zekerheid 12+ herexamens. (I shall PASS)
:wtf: Holy shit :lol:

13 herexamens?! En ik vind al dat ik zo'n kutjaar achter de rug heb met 4 :wtf:
En zoveel vakken op een jaar man. Ofwel stellen die qua leerstof niet echt veel voor, ofwel klopt gij echt bijna 50u per week in de les. Met zoveel herexamens moet ge toch echt gewoon heel de zomer blokken vanaf dag 1? :/

hawkeye

Legacy Member
mensen die al 10 minuten voor dat de trein stopt gaan rechtstaan voor de uitgang.
whats the fucking point? alsof het hen gelukkig maakt da ze 10sec eerder van die trein zijn
en ze staan daar dan parmantig te gapen naar iedereen

jeronimo_jd

Legacy Member
tjah, ongeduldigheid van mensen he. In de luchthaven isda ook altijd zo. Als ze de vlieger eraan komt meteen in de rij gaan staan, terwijl da da meestal nog een half uur kan dure ofzo.:rofl:

hawkeye

Legacy Member
op de luchthaven kan ik da nog begrijpen, tis nie elke dag da ge een vliegtuig pakt eh, dus kunt ge ook nie weten da ge nog een halfuur moet wachten
ma op de trein vindek da echt erg, ze weten gewoonweg dat ze nog 10min zullen mogen rechtstaan en toch doen ze het

FroFro

Legacy Member
lullen; 15 juni klaar? ik begin de 16de :p Da wordt hier dolletjes op het forum!

RB26DETT

Legacy Member
FroFro zei:
lullen; 15 juni klaar? ik begin de 16de :p Da wordt hier dolletjes op het forum!

Ik begin ook pas de 12de, tot 1 juli. Ik heb er wel maar drie.
Morgen of dinsdag eens beginnen met de blok, voor de laatste keer.

Fré_

Legacy Member
kweet nie wa gedaan ma kheb totaal nog geen zin om nu al te gaan slapen

Licargon

Legacy Member
firewulf1 zei:
Heb een fCking snotvalling,

Deze morgend wakker geworde, eerste wa ik gedaan heb was menne neus ne keer goe snutte, niks dan geel slijm, jummy..

Snotvalling, ocharme toch xD

Heel mijne kop zit volledig opgedrongen, kzen volledig futloos en de snot loopt er ier me liters uit. Vorige nacht LETTERLIJK elke 5 min wakker geworden van ineens een straal snot da uit mijne neus liep, kheb tss 4 en 8 's ochtends elk meervoud van 5 min zien passeren :)

Snuiten helpt nix, pillen helpen ni volledig. Allergie, hoogste graad qua gevoeligheid voor temp. schommelingen, graspollen nzo... FML, pff :D

Dus een snotvalling als ergernis van de dag is voor mij vrij grappig om te horen, mr goe, kant begrijpe da et ni aangenaam is ;) :)

Soit kgon maffe, kzen kapot. Yow 9L :p

waffel

Legacy Member
speeding.be zei:
Mijn 2de jaar in het hoger

Jaar 1: 13 herexamen (passes)
Jaar 2: reeds 8 herexamens en ik moet nog beginnen aan examenperiode 2 (12 examens) = met zekerheid 12+ herexamens. (I shall PASS)

OT:
Vandaag moest ik 1 vak leren. Het was familiefeest en ik heb een beetje te veel gedronken + te lang gebleven. Gevolg: niet goed hé, niet goed. Morgen is D-Day.

kheb er nu al 8 van de 12 van eerste semester
nu kunnen er nog maximaal 8 bijkomen
ik kan je nog voorbijsteken :rofl:

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Waarom brengen ze altijd de goeie games en films uit tijdens de examens :(

StR!Ng

Legacy Member
Lijkt enkel zo.. :)

Tijdens de examens lijkt alles opeens o zo interessant.. :)

Tijdens het facebooken vliegt de tijd, tijdens het leren kan de tijd niet trager voorbij kruipen..

__Sara

Legacy Member
StR!Ng zei:
Lijkt enkel zo.. :)

Tijdens de examens lijkt alles opeens o zo interessant.. :)

Tijdens het facebooken vliegt de tijd, tijdens het leren kan de tijd niet trager voorbij kruipen..
Tijdens het leren gaat de tijd echt TE snel voorbij, of ik leer gewoon te traag ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan