Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

protnie

Legacy Member
freakykiller zei:
Hooikoorts is killing me !
Kzin net ne junkie, beetje trillen van de kater, zweten en rode ogen van de hooikoorts :x
Mad.Villain zei:
HOOIKOORTS

kan bijna niet ademen :( :( :(
Prodigy94 zei:
² , kzie eruit alsof dak tot een gat in de nacht heb zitten comazuipen en dan 2uur lang naar mijn huis heb zitten zoeken ofzo :unsure:
Tr1PloiD zei:
heh, bij mij is den hooikoorts ook sinds gisteren komen opsteken, gelukkig nog redelijk licht.

Haal u zo'n spuit, werkt echt enorm goed, gisteren laten inspuiten en heb er vandaag zo goed als geen last van :niceone:

freakykiller

Legacy Member
een spuit in m'n poep :sad: ?
Kheb een anti allergie pilleke gepakt maja :unsure:

Tr1ploid

Legacy Member
zyrtec ftw! :p
Alhoewel ik me soms afvraag of 90% van de werking van die pillen eigenlijk gewoon geen placebo-effect zijn.

freakykiller

Legacy Member
:naughty: placebo bij hooikoorts is echt onmogelijk eh :p
Bij hoofdpijn of pijn aan een lichaamsdeel kan da, maar hooikoorts ? This nie da ge er zelf vo kunt zorgen dat uw neus begint te snotteren, dat ge moet niezen en dat uw neus/ogen jeuken en dat ge praktisch bleit :p

protnie

Legacy Member
freakykiller zei:
een spuit in m'n poep :sad: ?
Kheb een anti allergie pilleke gepakt maja :unsure:
Yes :evil:

Ik neem ook normaal zo'n pillekes maar die helpen niet echt zoveel.
Spuit >>>>> pillen

Jack-in-the-box

Legacy Member
In de geuzebrouwerij 3 Fonteinen in Beersel is de hele winterproductie van geuze en kriek naar de vaantjes wegens een probleem met de thermostaat. Daardoor liep de temperatuur in de "gistkamer" op tot 50 graden en dat is veel te warm. Bijna 50.000 liter aan geuze en kriek, of zo'n 100.000 flesjes, zijn verloren. De feiten speelden zich twee weken geleden af, maar werden pas nu bekendgemaakt.

:(

deredactie.be: 100.000 flesjes bier naar de vaantjes

Plut0r

Legacy Member
Daarnet punten gekregen van PE frans ziet er niet goed uit :s
eerste herexamen is al binnen

jeej

Preske

Legacy Member
Moloch zei:
zogezegde "kunst", belachelijk tot en met, eerst die stalen balken die ze in beton laten vallen, dan die 12m hoge plastieken eend in dat kanaal :puke:

ze moeten tegenwoordig ook nie zat zijn om te zeveren, kunst my ass, en schoon dat da is :rofl:

I'll take that bet and raise it.

http://www.halle.be/file_uploads/1837.jpg

een gigantische paal op een rotonde, met een lichtgevende top. De straat verlichting in de directe omgeving hebben voor elke straat apart een andere kleur gekregen. Het lolleke heeft om en bij de 100.000 (en niet bijna 90.000 zoals ze hier zeggen) euro gekost.

De wedstrijdjury koos voor het project van de jonge Brusselse ontwerpers Virginie Bailly (kunstenares), Rolf Vansteenwegen (ingenieur) en Roland Piffet (architect).

Het betreft een 35 m hoge pyloon (ill. 34.1.4) vervaardigd in kunststof (glasvezelpolyester) met een diameter van 40 cm, die rechtgehouden wordt door een stalen sokkel. Het uiteinde beweegt mee met de wind en is bestand tegen windsnelheden tot 200 km per uur. De drie meter bovenaan heeft een verlichtingselement en straalt, wanneer het donker wordt, een wit licht uit. Het definitieve prijskaartje bedroeg bijna 90.000 €. Het kunstwerk “Blown” werd ingehuldigd op 12 mei 2006 o.m. in aanwezigheid van de buurtbewoners.

Vooraf kregen 39 verlichtingspalen in de omtrek van het Bevrijdingsplein al opvallende felle diverse kleuren, die mee onderdeel vormen van het kunstproject. Het lag in de bedoeling op het kruispunt een visueel spel van kleur en ritme te creëren veranderlijk naar gelang de situatie, het klimaat, het weer, de seizoenen en de overgang van dag naar nacht. De pyloon zelf gaat een relatie aan met de telecommunicatietoren (V.R.T zendmast) in Sint-Pieters-Leeuw en de klokkentoren van de basiliek van Halle.

De sculptuur staat statisch recht, maar, bewegend met de wind, speelt zij in op de circulaire beweging van de voorbijrijdende auto’s. Zij vormt eveneens een relatie met de fel gekleurde lantaarnpalen, die, als verticale lijnen, een ritme aangeven rond het plein en de vijf omliggende straten.

De bedoeling van het kunstwerk was niet om een rotonde te vullen met kunst maar wel om een kunstwerk in de ruimte te zetten dat aanknopingspunten had met andere punten in de omgeving. Zo overstijgt het kunstwerk de rotonde vertelt Virginie Bailly en staat tevens symbool voor de herinnering aan de bevrijding van Halle.

HOE DE FUCK kan nen idiote paal met gekleurde verlichtingspalen nu "symbool staat voor de bevrijding"

Maar ja, ik zal te dom zijn om de onderliggende en ongetwijfeld diepzinnige betekenis te snappen, net zoals 99.9% van Halle :ironic:

RaGeR

Legacy Member
Kunstenaars, ik heb ze nooit begrepen. Een beetje aanmodderen en de stomste dingen kunst noemen, die dan nog eens belachelijk veel geld kosten. De eerste beste handige Harry maakt zoiets voor nog niet 1/100 van de prijs.

Werkschuw tuig zijn het, die kunstenaars!

GaMe®

Legacy Member
Preske zei:
I'll take that bet and raise it.

http://www.halle.be/file_uploads/1837.jpg

een gigantische paal op een rotonde, met een lichtgevende top. De straat verlichting in de directe omgeving hebben voor elke straat apart een andere kleur gekregen. Het lolleke heeft om en bij de 100.000 (en niet bijna 90.000 zoals ze hier zeggen) euro gekost.



HOE DE FUCK kan nen idiote paal met gekleurde verlichtingspalen nu "symbool staat voor de bevrijding"

Maar ja, ik zal te dom zijn om de onderliggende en ongetwijfeld diepzinnige betekenis te snappen, net zoals 99.9% van Halle :ironic:

Dat is dus verschrikkelijk lelijk die paal.. :sop:

Razyr

Legacy Member
Een nogal dramatische klasgenoot die nu al een heel jaar zit te kniezen over zijn onbeantwoorde liefde. Ffs get over it of val mij er niet meer mee lastig... uw hart luchtten tot daar aan toe maar het is het zowat het enige waar hij het nog over heeft en dat gedurende een heel jaar!

(en ja, ik weet hoe zijn situatie voelt maar de emo uithangen gaat niet helpen hé)

ElBramo

Legacy Member
Tr1PloiD zei:
zyrtec ftw! :p
Alhoewel ik me soms afvraag of 90% van de werking van die pillen eigenlijk gewoon geen placebo-effect zijn.
Meestal hebt ge zelfs neit door dat er pollen in de lucht zijn totdat ge begint te niezen en bleiten. Dat is gelijk dat ge placebo's zou geven voor een virus waarvan ge niet eens wist dat ge die had.
Soit, placebo's kunnen uw immuunsysteem misschien wel wat versterken, maar ge moogt er alleszins geen wonderen van verwachten zoals het weggaan van symptomen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan