Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Son Gokou

Legacy Member
Dennoman zei:

ja blijkbaar volgens mijn halfbroers die hem vroegen waarom hij mij niet belde negeerde hij dat gewoon. Leuk om te weten dat dat dan uw vader moet zijn. Ik dacht eerst dat hij door zijn ouderdom (70) dement was en mij vergeten was. Nu ik na zoveel te weten gekomen ben dat hij mij gewoon niet wou zien voel ik me rot. Straks veel bier drinken da gaat a helpen.

Sloth

Legacy Member
kil911ler zei:
Just saw a male cat being taken by a male dog...

what is seen...

als ze daar al hun zendertijd mee moeten vullen, kheb het dan maar op een andere post gezet in afwachting van Munich

Vordesh

Legacy Member
Zaterdagavond, goe weer.
Niks te doen.. of ze zitten in de ardennen of ze blijven thuis(bbq)/communiefeest of ze gaan naar 1 of ander domme dancing -_-

Killer Queen

Legacy Member
d_W zei:
youtube top 40 op vt4

Ow-Em-Gee
Wou net hetzelfde komen posten

Keep teh internetz where it is plox D:

Sebiet wanen va en moe en meme en pepe zich ook al expurts :sop:

tuesadorable

Legacy Member
Vordesh zei:
Zaterdagavond, goe weer.
Niks te doen.. of ze zitten in de ardennen of ze blijven thuis(bbq)/communiefeest of ze gaan naar 1 of ander domme dancing -_-

Second that. Of ze willen gewoon nie buiten komen, mekker mekker. Wat een kutdagen, ik spreek tegenwoordig al met mijn moeder en vader over persoonlijke dingen bij gebrek aan mensen om me heen. Ik wou zo graag eens iets doen deze avond, het enige aanbod dat iemand me gaf was TMF party in Grobbendonk (het ligt dus niet bereikbaar met 't fietske, of in een cirkel van half uur rijden met de auto). :wtf:

Killer Queen

Legacy Member
Wtf.

Iedereen nodigt mij overal nrtoe uit precies momenteel.
"Neeh... 'k moet studeren" :sop: :sop: :sop:
Vnaaf zijn ze weg nr Complex, super line-up, gratis kaarten. Grmbl.

Ben drnet toch ff weggeglipt vr wa te gaan chillen in't park ^^

EagleEye

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ik wou zo graag eens iets doen deze avond, het enige aanbod dat iemand me gaf was TMF party in Grobbendonk (het ligt dus niet bereikbaar met 't fietske, of in een cirkel van half uur rijden met de auto). :wtf:
Jeez, da klinkt wel als een verschikkelijk boeregat dan :s

w3bb3r

Legacy Member
ffs djeezs oùizdnfùodjfsùdfnsdfsdioùnsdf lief die al 4 weken zaagt voor alles en nog wa

kots, ma echt, kotsbeu!!! :angry:

Moloch

Legacy Member
zogezegde "kunst", belachelijk tot en met, eerst die stalen balken die ze in beton laten vallen, dan die 12m hoge plastieken eend in dat kanaal :puke:

ze moeten tegenwoordig ook nie zat zijn om te zeveren, kunst my ass, en schoon dat da is :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan