Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Silmarunya

Legacy Member
Careless zei:
Mijn vader die hier opeens in de woonkamer begint te roken. Dat was zowat de enigste rookvrije kamer buiten de slaapkamers dan natuurlijk waar er niet gerookt werd. Dan wijs ik hem er op dat hier normaal niet gerookt wordt en dan zegt hij dat het hem niet kan schelen. De zak, sterf aan longkanker maar betrek mij er niet bij. Nog 3 jaar tot ik hier weg ben. Als het goed meezit tenminste.

Wat een geluk dat mijn ouders een sigaret bekijken alsof het een zwart marsmannetje van pluto is ;)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Kebbet doorgestuurd naar den andere, hij is er gelukkig van aangedaan, dont drink and drive asshole!

boogje

Legacy Member
Ik vind dat filmpje soms wel hilarisch (het zijn dan ook reclameboodschappen en soms zijn ze o zo slecht.). Wanneer die kerel geplet wordt tussen een vliegende (!) auto en een muurtje terwijl hij net aan het kussen was met zijn vriendin. :lol:

n9ne

Legacy Member
Tis idd waar dat er ongelooflijk slechte chauffeurs rondrijden (of goede chauffeurs die de mongool uithangen for that matter), maar dit is echt een slecht reclamespotje, zoals die eerste scene, oké, die chauffeur moet op de baan letten, maar wat staat die moeder+dat kind daar opt midden van de baan te doen?

EternalSilence

Legacy Member
Claudio zei:
Wat ook niemand weet, is dat het debat met Ann en Tom van restaurant Bigarereaux overgedaan moest worden omdat de eerste versie te mak was en Kortrijk er te goed uitkwam. Het is duidelijk dat ze mij de grond in willen boren. Ik beloof Vlaanderen zwart op wit dat ik een andere mens zal zijn als die camera's verdwenen zijn

wel wel wel ...


En ik kan dit weg geloven, ... je zou eens moeten weten hoe 'reality' tv wel realiteit is.

Prodigy

Legacy Member
forn9 zei:
Tis idd waar dat er ongelooflijk slechte chauffeurs rondrijden (of goede chauffeurs die de mongool uithangen for that matter), maar dit is echt een slecht reclamespotje, zoals die eerste scene, oké, die chauffeur moet op de baan letten, maar wat staat die moeder+dat kind daar opt midden van de baan te doen?

In die 1ste scène is dat volgens mij een oversteekplaats, voor hij die jeep ramt zie je dat ze voor een kruispunt staat...

Son Gokou

Legacy Member
na 9 jaar ontdekken dat men pa niet dement was, maar mij gewoon heefft achter gelaten op men 16.

Hollow

Legacy Member
Vanmorgen begon mijn droom nogal erotisch te worden en net op het moment dat het interessant begon te worden gaat m'n wekker af... :unsure:

EnjOy!

Legacy Member
cram zei:
Wie ligt er nu nog in zijn bed om 14.09 uur.
En wees blij dat het met hare stofzuiger was en niet met hare andere zuiger.:unsure:

twas rond 11u ze;d
en ik ben idd blij dat niet met de andere zuiger was:o

u4ea

Legacy Member
Hollow zei:
Vanmorgen begon mijn droom nogal erotisch te worden en net op het moment dat het interessant begon te worden gaat m'n wekker af... :unsure:

had uwe wekker 2 minute later afgegaan had ge waarschijnlijk u droom ni eens herinnerd :unsure:

paarsbloed

Legacy Member
Ik sta speciaal om 8 u 30 op, omdat ik om 10 u 30 bij de huidarts moet zijn, neem een douche, maak me klaar om te vertrekken me mijn veloken. Mijn ma komt naar beneden, blijkt dat de afspraak volgende week was, met als gevolg dat ik al gans den dag moe ben.:angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan