Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

noreeeee

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Dat doet er niets toe. Als je dan nog niet weet dat het levensgevaarlijk is om zoiets te doen, dan scheelt er iets met u of uw opvoeding.

Ahja want kinderen die deftig opgevoed worden halen soms geen apenstreken uit.

h0pje

Legacy Member
Ben ik nu de enige die wel eens zou willen weten hoe het moet zijn om te trainsurfen ipv die kleine te bashen? :unsure:

Preske

Legacy Member
noreeeee zei:
Ahja want kinderen die deftig opgevoed worden halen soms geen apenstreken uit.

kinderen die deftig opgevoed zijn proberen tenminste niet om de schuld te schuiven op een racistisch motief.

no_way2go

Legacy Member
h0pje zei:
Ben ik nu de enige die wel eens zou willen weten hoe het moet zijn om te trainsurfen ipv die kleine te bashen? :unsure:

Stond op youtube een vet filmke van ne kerel die dat doet op de thalys, echt zot. Die kerel had ook wel niks meer te verliezen, was terminaal ziek en wou nog zoveel mogelijk uit het leven halen... :crazy:

Edit: YouTube - Extreme Trainsurfer

Nooby4Ever

Legacy Member
KiPpIe zei:
Trainsurfen = bank overval? :oink:

Om het verschil in apenstreken uit te leggen... beetje dichter voorbeeld :

Int zwart me de trein meereizen (binnen in) is een apenstreek. In het zwart buiten de trein meereizen is gwn ZOT !

Karre

Legacy Member
Mijn vader die hier opeens in de woonkamer begint te roken. Dat was zowat de enigste rookvrije kamer buiten de slaapkamers dan natuurlijk waar er niet gerookt werd. Dan wijs ik hem er op dat hier normaal niet gerookt wordt en dan zegt hij dat het hem niet kan schelen. De zak, sterf aan longkanker maar betrek mij er niet bij. Nog 3 jaar tot ik hier weg ben. Als het goed meezit tenminste.

Foryow

Legacy Member
Het is al de hele dag dat ik ineens iets herinner, kleine stukjes van nog geen seconde die ik daarna direct weer vergeet. Het iets dat me zeer bekend voorkomt, of het nu van een film, een droom of een echte gebeurtenis is, weet ik niet.

Weet iemand hoe dit komt?

Sloth

Legacy Member
Foryow zei:
Het is al de hele dag dat ik ineens iets herinner, kleine stukjes van nog geen seconde die ik daarna direct weer vergeet. Het iets dat me zeer bekend voorkomt, of het nu van een film, een droom of een echte gebeurtenis is, weet ik niet.

Weet iemand hoe dit komt?

begin van Alzheimer

Dennoman

Legacy Member
Careless zei:
Mijn vader die hier opeens in de woonkamer begint te roken. Dat was zowat de enigste rookvrije kamer buiten de slaapkamers dan natuurlijk waar er niet gerookt werd. Dan wijs ik hem er op dat hier normaal niet gerookt wordt en dan zegt hij dat het hem niet kan schelen. De zak, sterf aan longkanker maar betrek mij er niet bij. Nog 3 jaar tot ik hier weg ben. Als het goed meezit tenminste.
Als dat hier thuis zou zijn stak het er SERIEUS tegen, ik en mijn vader kennende :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan