[LRRP]
Legacy Member
gentille zei:Wat is je probleem nu eigenlijk? Je beschikt amper over informatie over wie infractions krijgt en waarom en op die basis ga je de mods bekritiseren en je weet niet waarover je het hebt. Als het hier zo slecht is, niemand dwingt je om hier te posten en te blijven rondhangen. Maar als je moeilijk doet moet je niet komen wenen als de mods je gaan bestraffen. De regels zijn opgemaakt en dienen nageleefd te worden en het is onze taak om daarop toe te zien, of je dat nu leuk gaat vinden of niet.
Slecht is het zeker niet. Moeilijk doen???
Soit ik maak er geen woorden meer ''aan vuil''
Asserti zei:mods zijn als flikken zijn als veel mensen die wat macht krijgen toegestopt
Ja zie dat ik snachts op de autobaan een paar spelende kinderen platwals :ironic:twoen zei:neen wat jouw gedrag kost aan de maatschappij.
edit: typo
. Maar als je moeilijk doet moet je niet komen wenen als de mods je gaan bestraffen. De regels zijn opgemaakt en dienen nageleefd te worden en het is onze taak om daarop toe te zien, of je dat nu leuk gaat vinden of niet.





this made my day