Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[LRRP]

Legacy Member
gentille zei:
Wat is je probleem nu eigenlijk? Je beschikt amper over informatie over wie infractions krijgt en waarom en op die basis ga je de mods bekritiseren en je weet niet waarover je het hebt. Als het hier zo slecht is, niemand dwingt je om hier te posten en te blijven rondhangen ;). Maar als je moeilijk doet moet je niet komen wenen als de mods je gaan bestraffen. De regels zijn opgemaakt en dienen nageleefd te worden en het is onze taak om daarop toe te zien, of je dat nu leuk gaat vinden of niet.

Slecht is het zeker niet. Moeilijk doen???
Soit ik maak er geen woorden meer ''aan vuil''
Asserti zei:
mods zijn als flikken zijn als veel mensen die wat macht krijgen toegestopt


twoen zei:
neen wat jouw gedrag kost aan de maatschappij.

edit: typo
Ja zie dat ik snachts op de autobaan een paar spelende kinderen platwals :ironic:

GuntherDW

Legacy Member
Moloch zei:
zogezegde "kunst", belachelijk tot en met, eerst die stalen balken die ze in beton laten vallen, dan die 12m hoge plastieken eend in dat kanaal :puke:

ze moeten tegenwoordig ook nie zat zijn om te zeveren, kunst my ass, en schoon dat da is :rofl:

dat laat me denken aan een van de eerste afleveringen van mythbusters (kheb die "serie" maar net ontdekt, is zalige serie :p), met een trombone die ze overladen hebben met gunpowder.
is die gans misvormd, zeggen ze "this could go for modern art" :p

ie het is niet echt veel meer waard als zelfs een zot die wat ligt te kladden op een straat al als kunst gezien wordt...

Bose

Legacy Member
Moloch zei:
zogezegde "kunst", belachelijk tot en met, eerst die stalen balken die ze in beton laten vallen, dan die 12m hoge plastieken eend in dat kanaal :puke:

ze moeten tegenwoordig ook nie zat zijn om te zeveren, kunst my ass, en schoon dat da is :rofl:

dikke ²

twoen

Legacy Member
[LRRP];11657268 zei:
Slecht is het zeker niet. Moeilijk doen???
Soit ik maak er geen woorden meer ''aan vuil''




Ja zie dat ik snachts op de autobaan een paar spelende kinderen platwals :ironic:

ziet da ge u eigen rond nen boom plakt en wij mogen opdraaien voor de kosten

h0pje

Legacy Member
[LRRP];11657268 zei:
Ja zie dat ik snachts op de autobaan een paar spelende kinderen platwals :ironic:

Nee, zie da ge 's nachts met uw klikken en uw klakken tegen ne vangrail vliegt en werkonbekwaam bent voor de rest van je leven. Dan kost je wel degelijk geld ^^

*edit*: Twoen was me voor :(

freakykiller

Legacy Member
Hooikoorts is killing me !
Kzin net ne junkie, beetje trillen van de kater, zweten en rode ogen van de hooikoorts :x

DogFacedGod

Legacy Member
De beroemde Amerikaanse muziekproducent Phil Spector is veroordeeld tot 19 jaar cel voor de moord op de Hollywoodactrice Lana Clarkson in 2003: vijftien jaar wegens moord zonder voorbedachte rade, plus vier voor verboden wapendracht. Er is geen mogelijkheid tot vervroegde vrijlating.

Schot in de mond
De 69-jarige Spector doodde in februari 2003 in zijn woning nabij Los Angeles Clarkson, een B-actrice, met een enkel schot in de mond. De voorbije zes jaar bleef de excentrieke producent op vrije voeten door de betaling van een borgsom van een miljoen dollar.


Pay 1 million dollars for 6 years of freedom.

Of hoe sommige mensen meer gelijk zijn dan anderen.

Starrk

Legacy Member
Voor mijn weekendwerk heb ik in mei een 80-tal € teveel gekregen. Ze hadden het nog nooit door tot mijn broer ging memmen (die ook daar werkt) dat hij zijn 4€fietsvergoeding niet heeft gekregen.

Kloothommel.

Prodigy

Legacy Member
freakykiller zei:
Hooikoorts is killing me !
Kzin net ne junkie, beetje trillen van de kater, zweten en rode ogen van de hooikoorts :x

² , kzie eruit alsof dak tot een gat in de nacht heb zitten comazuipen en dan 2uur lang naar mijn huis heb zitten zoeken ofzo :unsure:

Tr1ploid

Legacy Member
heh, bij mij is den hooikoorts ook sinds gisteren komen opsteken, gelukkig nog redelijk licht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan