Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shellshock

Legacy Member
Een 59-jarige Rotterdammer kan zijn eigen huis niet meer in omdat het pand door vier krakers is bezet. Gerard Devilee was slechts enkele dagen afwezig en moet nu door het groepje noodgedwongen in een hotel verblijven.

Devilee (59) zag afgelopen dinsdag zijn eigen open haard branden en belde direct de politie. Agenten konden hem echter niet helpen. Zij vertelden dat hij een civiele procedure moet starten bij de rechtbank als hij wil dat de krakers verdwijnen. ''Die krakers beriepen zich erop dat de woning al een jaar leeg stond. Maar dat is onzin, ik woon er al een paar jaar en sta hier ook ingeschreven. Het zijn gewoon inbrekers.''

Het huis van Devilee veranderde in een paar dagen tijd in een zwijnenstal. De wand is vol graffiti gespoten, de keuken half gesloopt en de slaapkamers leeggehaald. Op één na, daar is alle inboedel op een grote hoop gegooid. ''Mijn overhemden, administratie. Echt alles'', zegt hij in het AD.

SpitsNieuws : Krakers vallen woning binnen

gizmo666

Legacy Member
GaMe® zei:
Kan er iemand hier filmpjes van bekijken??

"Deze video is niet beschikbaar in je land."


We are unable to show you the original featured video for this channel due to age or location restrictions.

TheFallen

Legacy Member
Vrachtwagenconcert...

Een hele stoet vrachtwagens/traktors etc die al een goed halfuur op doortocht zijn, vollenbak op de claxon aant stampen...

Dat ze eens ergens anders van hun oren gaan maken verdorie

Son Gokou

Legacy Member
dat deze thread en de "je glimlach van vandaag thread" meer en meer op een veredelde youtube thread lijkt.

protnie

Legacy Member
Ge zit dan eens buiten met de laptop, kunt ge den helft van uw scherm niet zien door de weerkaatsing, zelfs onder een parasol :(

pie-jie

Legacy Member
protnie zei:
Ge zit dan eens buiten met de laptop, kunt ge den helft van uw scherm niet zien door de weerkaatsing, zelfs onder een parasol :(

tis ook nooit ni wel é !i!i!i!!!!

u4ea

Legacy Member
Preske zei:
I'll take that bet and raise it.

http://www.halle.be/file_uploads/1837.jpg

een gigantische paal op een rotonde, met een lichtgevende top. De straat verlichting in de directe omgeving hebben voor elke straat apart een andere kleur gekregen. Het lolleke heeft om en bij de 100.000 (en niet bijna 90.000 zoals ze hier zeggen) euro gekost.



HOE DE FUCK kan nen idiote paal met gekleurde verlichtingspalen nu "symbool staat voor de bevrijding"

Maar ja, ik zal te dom zijn om de onderliggende en ongetwijfeld diepzinnige betekenis te snappen, net zoals 99.9% van Halle :ironic:

100.000 voor ne plastieken paal?:wtf:
legt mij da is uit

Moloch

Legacy Member
wa een vies wijf bij piet huysentrut op vtm nu, vergeet nie te lachen é djeez

Matt.

Legacy Member
- 'k Zat hier muziek te luisteren met hoofdtelefoon en een persoonlijk gesprek te voeren met een vriendin, en mn zus scared the hell out of me door plots op m'n schouder te tikken. :s
- torrent @ 32kb left. :sop:

pietje frietje

Legacy Member
protnie zei:
Ge zit dan eens buiten met de laptop, kunt ge den helft van uw scherm niet zien door de weerkaatsing, zelfs onder een parasol :(

Wa schrijf je?
Kkan het nt lezen: kzit buiten

Fir3wulf

Legacy Member
Heb een fCking snotvalling,

Deze morgend wakker geworde, eerste wa ik gedaan heb was menne neus ne keer goe snutte, niks dan geel slijm, jummy..

Pekingeend

Legacy Member
Mooi weer tijdens de examens!
't Is nog nie erg genoeg da we hele dagen moeten blokken, 't is dan nog eens 25 graden ook! Er zijn zoveel leukere dingen te doen dan leren!

'k Heb maar 2 examens (ik bis mijn jaar en werk erbij) maar da's al frustrered genoeg...

Innige deelneming aan de mensen die nog een paar weken moeten blokken. Ik ben er gelukkig donderdag al vanaf.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan