Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DBK

Legacy Member
Cerulean zei:
Lichtpuntje tussen al mijn ergernissen:
Ik heb opgemerkt dat franstalige jobstudenten (dikwijls buitenlandse) in Brussel bijna altijd meer moeite doen om mij in 't Nederlands te bedienen dan de oudere mensen die daar vast werken. En dat apprecieer ik :p
Op mijn werk ook, franse contractors proberen met alle moeite van de wereld nederlands te praten maar nen waal, nee, dee begint gewoon int frans te praten.

Jack-in-the-box

Legacy Member
Geachte heer, mevrouw,

Op 02-08-2009 heeft u via iBOOD.com een bestelling geplaatst voor één of meerdere Intempo Rebel Radio with MP3 recording function and SD cardreader. Er is, zoals eerder vermeld, een vertraging in de levering van uw bestelling en u kon uw bestelling deze week verwachten. Helaas zal uw bestelling deze week niet meer geleverd kunnen worden.

Uw bestelling zal volgende week worden verstuurd en uiterlijk halverwege volgende week bij u worden afgeleverd. Zodra de bestelling ons warehouse heeft verlaten, krijgt u daar automatisch bericht van.

Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,


Klantenservice iBOOD.com

:angry::angry:

Al de 2de keer da ze zo'n mail sture !

GenesisX

Legacy Member
Haha, iBood :') Heb 3 maand op m'n geheugen mogen wachten en dan kreeg ik opeens mail dat ze 't niet meer hadden...

Omni

Legacy Member
The_Messenjah zei:
Mja, niet iedereen volgt toegepaste informatica-multimedia natuurlijk.
Sommigen hebben gewoon pakken meer werk waardoor er echt geen tijd meer overschiet om bij te verdienen. Alsge dat niet kunt inzien, tjah...

Zever, ene nacht nachtwerk doen op een week is voor elke richting haalbaar.

Omni

Legacy Member
deathsythe zei:
Dat ben ik nog niet zo zeker.

welke niet? wil wel eens een voorbeeld horen.
Buiten in de examenperiode ofc., al is het dan soms nog wel doenbaar als u examens goed vallen :P

deathsythe

Legacy Member
omnislash_IV zei:
welke niet? wil wel eens een voorbeeld horen.
Buiten in de examenperiode ofc., al is het dan soms nog wel doenbaar als u examens goed vallen :P

gewoon als je vrijdag al moet gaan werken (nachtwerk) en als ge dan nog eens wilt weggaan :/
njah het verschilt toch van persoon tot persoon.

Omni

Legacy Member
deathsythe zei:
gewoon als je vrijdag al moet gaan werken (nachtwerk) en als ge dan nog eens wilt weggaan :/
njah het verschilt toch van persoon tot persoon.

:D Worst argument ever.
Ik zei dat het voor elke richting haalbaar is om een keer in de week nachtwerk te doen. Om dan af te komen met zever als "ja maar dan moet ge ook nog tijd hebben om weg te gaan."
Ik zeg niet dat iemand geen sociaal leven meer mag hebben he, maar ik bedoel gwn dat als het noodzakelijk is omdat je geld nodig hebt, iedereen wel een nacht kan gaan werken.

Iemand

Legacy Member
omnislash_IV zei:
Zever, ene nacht nachtwerk doen op een week is voor elke richting haalbaar.
Uw "iedereen kan werken" is even belachelijk als "als je student bent moeten je ouders alles betalen".

Trolle

Legacy Member
krassen op mijne windows cd :(
hij vind sommige files nie tijdens de setup :sad:

Omni

Legacy Member
Goede argumentatie...
Waarom is het belachelijk dat iedereen indien ze het geld nodig hebben kunnen gaan werken?

Iemand

Legacy Member
omnislash_IV zei:
Goede argumentatie...
Waarom is het belachelijk dat iedereen indien ze het geld nodig hebben kunnen gaan werken?
oO?

Jij zegt dat iedereen als student, 1 nacht per week nachtwerk kan doen. Met zulke veralgemeningen kom je nergens. In mijn vriendenkring kan ik verscheidene mensen opnoemen die dat niet kunnen.

Waarmee ik niet wil zeggen dat je als student alles door je ouders moet betaald krijgen.

Omni

Legacy Member
Maar geef dan eens een voorbeeld, het kan zijn dat ik te kortzichtig ben, maar laat me dat dan ook inzien door een voorbeeld te geven. Kan eerlijk gezegd niemand opnoemen in mijn vriendenkring die dat niet zou kunnen...

SHIGSY

Legacy Member
Mag eens tijd worden dat ze bij youtube dat probleem van video's die terug onder subscription komen te staan na het bekeken te hebben, eens deftig oplossen... Is al van bij de start zeker?

Stancke

Legacy Member
SHIGSY zei:
Mag eens tijd worden dat ze bij youtube dat probleem van video's die terug onder subscription komen te staan na het bekeken te hebben, eens deftig oplossen...

Ah, is dat een probleem? Dacht dat dat de bedoeling was:p

Arifiene

Legacy Member
Iemand zei:
Uw "iedereen kan werken" is even belachelijk als "als je student bent moeten je ouders alles betalen".

Meh.
Ik krijg zakgeld én ik ga werken.
Maar ik heb dan ook veel kosten.

Stancke

Legacy Member
Ik krijg zakgeld én ik ga werken.
Én ik heb dan ook niet veel kosten.

^MystiQ

Legacy Member
Ik krijg geen zakgeld en ik ga werken en ik heb middelmatige kosten. Het grote voordeel is wel dat ik de auto in het weekend mag gebruiken zonder dat ik daarvoor iets moet geven. :)

_ns_

Legacy Member
Oh my god :cry:, na anderhalve maand stap ik de McDonalds nog eens binnen om die overheerlijke chicken wrap te pakken :drool:. Ik bestel dus een chicken wrap en nu hebben ze daar blijkbaar fakking dipsaus in gepropt. Ik heb die meteen in de vuilbak gesmeten, wat een bucht is me dat zeg. Kip met dipsaus = :puke:

SHIGSY

Legacy Member
ns boy zei:
Oh my god :cry:, na anderhalve maand stap ik de McDonalds nog eens binnen om die overheerlijke chicken wrap te pakken :drool:. Ik bestel dus een chicken wrap en nu hebben ze daar blijkbaar fakking dipsaus in gepropt. Ik heb die meteen in de vuilbak gesmeten, wat een bucht is me dat zeg. Kip met dipsaus = :puke:

In combinatie met de huidige McDonalds-actie "bezoek onze keuken na afspraak", kan je je eens volledig laten gaan. Het idee alleen al...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan