Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omnislash_IV zei:Maar geef dan eens een voorbeeld, het kan zijn dat ik te kortzichtig ben, maar laat me dat dan ook inzien door een voorbeeld te geven. Kan eerlijk gezegd niemand opnoemen in mijn vriendenkring die dat niet zou kunnen...

The_Messenjah zei:Voorbeeld waar ik het meest mee bekend ben aangezien ik het zelf studeer: architectuur.
Verschillende grote projecten die lopen tijdens het jaar aangespekt met kleine randprojectjes + ne shitload aan theorie.
Die theorie wordt dan meestal nog eens opgeschoven naar de blok aangezien ge meestal al werk genoeg hebt met praktijk alleen al.
Ik zit elke week wel eens tot een stuk in de nacht te werken. Dicht tegen deadlines draaien de meeste op paar uurtjes slaap per nacht. Ge ziet genoeg zombies door de gangen lopen tijdens die periodes.
Natuurlijk kunt ge er ook uw voeten aan vegen maar dan zijn de resultaten er ook naar, maar het merendeel inclusief mezelf kan het zich niet permiteren van nachtwerk te gaan doen. Weekendwerk eventueel wel.
Ik werk tijdens het jaar door voor mijn vader veel met als gevolg dak elke zomer met ne load aan herexamens zit. Das een persoonlijke keuze natuurlijk, ma kmoet er wel vakantie voor opofferen
Zo zijn er trouwens nog richtingen ze. Maar die mensen zijn dan wel allemaal perfectionisten die hunzelf 100% geven voor hun richting en liever hun tijd besteden aan studie-gerelateerde zaken dan aan nachtwerk.
The_Messenjah zei:Voorbeeld waar ik het meest mee bekend ben aangezien ik het zelf studeer: architectuur.
Verschillende grote projecten die lopen tijdens het jaar aangespekt met kleine randprojectjes + ne shitload aan theorie.
Die theorie wordt dan meestal nog eens opgeschoven naar de blok aangezien ge meestal al werk genoeg hebt met praktijk alleen al.
Ik zit elke week wel eens tot een stuk in de nacht te werken. Dicht tegen deadlines draaien de meeste op paar uurtjes slaap per nacht. Ge ziet genoeg zombies door de gangen lopen tijdens die periodes.
Natuurlijk kunt ge er ook uw voeten aan vegen maar dan zijn de resultaten er ook naar, maar het merendeel inclusief mezelf kan het zich niet permiteren van nachtwerk te gaan doen. Weekendwerk eventueel wel.
Ik werk tijdens het jaar door voor mijn vader veel met als gevolg dak elke zomer met ne load aan herexamens zit. Das een persoonlijke keuze natuurlijk, ma kmoet er wel vakantie voor opofferen
Zo zijn er trouwens nog richtingen ze. Maar die mensen zijn dan wel allemaal perfectionisten die hunzelf 100% geven voor hun richting en liever hun tijd besteden aan studie-gerelateerde zaken dan aan nachtwerk.
Kameraad van me die bio-ir doet.omnislash_IV zei:Maar geef dan eens een voorbeeld, het kan zijn dat ik te kortzichtig ben, maar laat me dat dan ook inzien door een voorbeeld te geven. Kan eerlijk gezegd niemand opnoemen in mijn vriendenkring die dat niet zou kunnen...
omnislash_IV zei:Nu, ik zeg niet dat dat het beste is voor u studies, ook al is hij er altijd goed doorgeraakt. Maar wat ik duidelijk probeer te maken is dat als je het geld echt nodig hebt, er altijd wel tijd is om een avond/nacht per week te werken.

Arifiene zei:Dat vreselijk irritant rotkind van hierachter is WEER aant janken, al 20 minuten.
De volslagen idiote moeder denkt dat het zal ophouden door er voortdurend op te roepen.
Conclusie: Het is een stelletje marginale idioten.
En ik heb hoofdpijn.
Arifiene zei:Dat vreselijk irritant rotkind van hierachter is WEER aant janken, al 20 minuten.
De volslagen idiote moeder denkt dat het zal ophouden door er voortdurend op te roepen.
Conclusie: Het is een stelletje marginale idioten.
En ik heb hoofdpijn.
Iemand zei:Kameraad van me die bio-ir doet.
Studeert iedere dag 2 uurtjes ofzo, heeft daarnaast nog een vriendin en zit nog in een jeugdvereniging, fervent sportman met topsportstatuut.
Daarvoor hoef je imo niet iedere week 1 nacht te werken.
Ik ga in de vakantiemaand een maandje gaan werken, beheer mijn budget vrij deftig en ga af en toe zo eens gaan werken zodat mijn tank vol raakt. Meer moet dat niet zijn![]()
PinkyNTheBrain zei:
Arifiene zei:Ohja, nog een ergernis: Een bijna lege bus (met 3 mensen op), en 1 of ander oude trut die persé op mijn plaats wil zitten. Daar krijg k het van eh. De bus is léég, de stoeltjes staan even hoog, en ze staan allemaal naar voor (behalve eentje), en TOCH moest ze op MIJN stoeltje gaan zitten.
Kheb er maar geen scène van gemaakt, maar volgende keer krijgt ze men antwoord (en niét men stoeltje).

Arifiene zei:Goed idee.
Nee serieus, kweet ni wat er scheelt met die kleine bleitmachine, maar ik haat het echt. Het is ongetwijfeld het meest rottige kind dat ooit voet op deze aarde heeft gezet.
(nvda: Het weent elke dag min. 5 keer superhysterisch gedurende 10 min)
Ohja, nog een ergernis: Een bijna lege bus (met 3 mensen op), en 1 of ander oude trut die persé op mijn plaats wil zitten. Daar krijg k het van eh. De bus is léég, de stoeltjes staan even hoog, en ze staan allemaal naar voor (behalve eentje), en TOCH moest ze op MIJN stoeltje gaan zitten.
Kheb er maar geen scène van gemaakt, maar volgende keer krijgt ze men antwoord (en niét men stoeltje).
?Dan kon je dat in je eerste mening ook duidelijk maken en had je geen 5 minuten nodig gehad om dit allemaal uit te typen, want als het echt nodig nodig is, ga ik met je akkoordomnislash_IV zei:Ok mss heb ik me verkeerd uitgedrukt, ik probeer het al een hele tijd duidelijk te maken dat dat voor iedereen die het geld nodig heeft wel mogelijk moet zijn. Met het geld nodig hebben bedoel ik niet mensen die geld nodig hebben om hun lam te zuipen of ne nieuwe gsm te kopen. Sommige mensen hebben geld nodig omdat ze een deel van hun studies zelf moeten betalen zoals hun kot of dergelijke.
Nu met een keer vakantiejob te gaan doen kom je daar niet mee toe, en het excuus van ik heb een vriendin en sport gaat daar niet op. Voor sommige mensen is het verschil tussen weekend werk en niet werken het verschil tussen studeren en niet studeren.
Zal mijn stelling nog eens neerschrijven:
Mensen die het geld NODIG hebben kunnen ongeacht welke richting wel een avond/nacht vrijmaken om te werken. Of dat ze liever naar de voetbal of wat gaan speelt hier niet mee.


freakykiller zei:Staat uwe naam er op?

freakykiller zei:Staat uwe naam er op?
Arifiene zei:Lol. Wtf?
Als ik daar nu zit, en er is plaats genoeg, wrm moet dat mens dan persé gaan zitten waar ik zit?
Mijn naam staat er ni op, ma ik ZAT er wel op.
![]()

AeroFury zei:Staat da oud wijveke haar naam er op? Kmoet Arifiene hier gelijk geven. Respect voor de ouderen of nie, kzou mij nie verplaatsen. Kheb bv wel al een oudere dame rechtgeholpen die van de tram gevallen was, terwijl alle andere omstaanders gewoon stonden te kijken gelijk retards. Dus nie afkomen met dat ik onbeleefd ben fzo. Das gewoon misbruik maken van haar status als gepensioneerde. Soms denken die dat ze alles mogen gewoon omdat ze oud zijn.
freakykiller zei:Just messing with you
This al goed,volgende keer zal ik duidelijker zijn: J/K


freakykiller zei:Just messing with you
[/SIZE]
.