Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
Ik kan blijkbaar niemeer me de fiets rijden sinds ik me de moto rij.
Kpak mijne velo zo vast en da weegt 2 keer niks, en kmoest int begin alle moeite van de wereld doen om mijne balans te houden :p

LeSec

Legacy Member
omnislash_IV zei:
Maar geef dan eens een voorbeeld, het kan zijn dat ik te kortzichtig ben, maar laat me dat dan ook inzien door een voorbeeld te geven. Kan eerlijk gezegd niemand opnoemen in mijn vriendenkring die dat niet zou kunnen...

Voorbeeld waar ik het meest mee bekend ben aangezien ik het zelf studeer: architectuur.
Verschillende grote projecten die lopen tijdens het jaar aangespekt met kleine randprojectjes + ne shitload aan theorie.
Die theorie wordt dan meestal nog eens opgeschoven naar de blok aangezien ge meestal al werk genoeg hebt met praktijk alleen al.
Ik zit elke week wel eens tot een stuk in de nacht te werken. Dicht tegen deadlines draaien de meeste op paar uurtjes slaap per nacht. Ge ziet genoeg zombies door de gangen lopen tijdens die periodes.

Natuurlijk kunt ge er ook uw voeten aan vegen maar dan zijn de resultaten er ook naar, maar het merendeel inclusief mezelf kan het zich niet permiteren van nachtwerk te gaan doen. Weekendwerk eventueel wel.
Ik werk tijdens het jaar door voor mijn vader veel met als gevolg dak elke zomer met ne load aan herexamens zit. Das een persoonlijke keuze natuurlijk, ma kmoet er wel vakantie voor opofferen :(

Zo zijn er trouwens nog richtingen ze. Maar die mensen zijn dan wel allemaal perfectionisten die hunzelf 100% geven voor hun richting en liever hun tijd besteden aan studie-gerelateerde zaken dan aan nachtwerk.

edraket

Legacy Member
The_Messenjah zei:
Voorbeeld waar ik het meest mee bekend ben aangezien ik het zelf studeer: architectuur.
Verschillende grote projecten die lopen tijdens het jaar aangespekt met kleine randprojectjes + ne shitload aan theorie.
Die theorie wordt dan meestal nog eens opgeschoven naar de blok aangezien ge meestal al werk genoeg hebt met praktijk alleen al.
Ik zit elke week wel eens tot een stuk in de nacht te werken. Dicht tegen deadlines draaien de meeste op paar uurtjes slaap per nacht. Ge ziet genoeg zombies door de gangen lopen tijdens die periodes.

Natuurlijk kunt ge er ook uw voeten aan vegen maar dan zijn de resultaten er ook naar, maar het merendeel inclusief mezelf kan het zich niet permiteren van nachtwerk te gaan doen. Weekendwerk eventueel wel.
Ik werk tijdens het jaar door voor mijn vader veel met als gevolg dak elke zomer met ne load aan herexamens zit. Das een persoonlijke keuze natuurlijk, ma kmoet er wel vakantie voor opofferen :(

Zo zijn er trouwens nog richtingen ze. Maar die mensen zijn dan wel allemaal perfectionisten die hunzelf 100% geven voor hun richting en liever hun tijd besteden aan studie-gerelateerde zaken dan aan nachtwerk.

Kom kom, het niveau van de theorie in architectuur ligt niet al te hoog, en het een shitload noemen is ferm overdreven. Uiteraard kruipt er gigantisch veel tijd en werk in die projecten tijdens het jaar.

Arifiene

Legacy Member
Dat vreselijk irritant rotkind van hierachter is WEER aant janken, al 20 minuten.
De volslagen idiote moeder denkt dat het zal ophouden door er voortdurend op te roepen.

Conclusie: Het is een stelletje marginale idioten.
En ik heb hoofdpijn.

Omni

Legacy Member
The_Messenjah zei:
Voorbeeld waar ik het meest mee bekend ben aangezien ik het zelf studeer: architectuur.
Verschillende grote projecten die lopen tijdens het jaar aangespekt met kleine randprojectjes + ne shitload aan theorie.
Die theorie wordt dan meestal nog eens opgeschoven naar de blok aangezien ge meestal al werk genoeg hebt met praktijk alleen al.
Ik zit elke week wel eens tot een stuk in de nacht te werken. Dicht tegen deadlines draaien de meeste op paar uurtjes slaap per nacht. Ge ziet genoeg zombies door de gangen lopen tijdens die periodes.

Natuurlijk kunt ge er ook uw voeten aan vegen maar dan zijn de resultaten er ook naar, maar het merendeel inclusief mezelf kan het zich niet permiteren van nachtwerk te gaan doen. Weekendwerk eventueel wel.
Ik werk tijdens het jaar door voor mijn vader veel met als gevolg dak elke zomer met ne load aan herexamens zit. Das een persoonlijke keuze natuurlijk, ma kmoet er wel vakantie voor opofferen :(

Zo zijn er trouwens nog richtingen ze. Maar die mensen zijn dan wel allemaal perfectionisten die hunzelf 100% geven voor hun richting en liever hun tijd besteden aan studie-gerelateerde zaken dan aan nachtwerk.

Dacht wel dat architectuur ter sprake ging komen aangzien het een van de drukste richtingen is, ne maat van mij doet architectuur en werkt zowel vrijdag als zaterdag in een restaurant. Volgens hem is het goed te doen als je alles goed verdeeld. Hij zegt dat hij 1x een avond heeft moeten afzeggen omdat ze vrijdag een opdracht hadden gekregen tegen maandag.

Nu, ik zeg niet dat dat het beste is voor u studies, ook al is hij er altijd goed doorgeraakt. Maar wat ik duidelijk probeer te maken is dat als je het geld echt nodig hebt, er altijd wel tijd is om een avond/nacht per week te werken.

Iemand

Legacy Member
omnislash_IV zei:
Maar geef dan eens een voorbeeld, het kan zijn dat ik te kortzichtig ben, maar laat me dat dan ook inzien door een voorbeeld te geven. Kan eerlijk gezegd niemand opnoemen in mijn vriendenkring die dat niet zou kunnen...
Kameraad van me die bio-ir doet.
Studeert iedere dag 2 uurtjes ofzo, heeft daarnaast nog een vriendin en zit nog in een jeugdvereniging, fervent sportman met topsportstatuut.

omnislash_IV zei:
Nu, ik zeg niet dat dat het beste is voor u studies, ook al is hij er altijd goed doorgeraakt. Maar wat ik duidelijk probeer te maken is dat als je het geld echt nodig hebt, er altijd wel tijd is om een avond/nacht per week te werken.

Daarvoor hoef je imo niet iedere week 1 nacht te werken.
Ik ga in de vakantiemaand een maandje gaan werken, beheer mijn budget vrij deftig en ga af en toe zo eens gaan werken zodat mijn tank vol raakt. Meer moet dat niet zijn :)

^MystiQ

Legacy Member
Arifiene zei:
Dat vreselijk irritant rotkind van hierachter is WEER aant janken, al 20 minuten.
De volslagen idiote moeder denkt dat het zal ophouden door er voortdurend op te roepen.

Conclusie: Het is een stelletje marginale idioten.
En ik heb hoofdpijn.

:')

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Arifiene zei:
Dat vreselijk irritant rotkind van hierachter is WEER aant janken, al 20 minuten.
De volslagen idiote moeder denkt dat het zal ophouden door er voortdurend op te roepen.

Conclusie: Het is een stelletje marginale idioten.
En ik heb hoofdpijn.

shotgun!

Omni

Legacy Member
Iemand zei:
Kameraad van me die bio-ir doet.
Studeert iedere dag 2 uurtjes ofzo, heeft daarnaast nog een vriendin en zit nog in een jeugdvereniging, fervent sportman met topsportstatuut.



Daarvoor hoef je imo niet iedere week 1 nacht te werken.
Ik ga in de vakantiemaand een maandje gaan werken, beheer mijn budget vrij deftig en ga af en toe zo eens gaan werken zodat mijn tank vol raakt. Meer moet dat niet zijn :)

Ok mss heb ik me verkeerd uitgedrukt, ik probeer het al een hele tijd duidelijk te maken dat dat voor iedereen die het geld nodig heeft wel mogelijk moet zijn. Met het geld nodig hebben bedoel ik niet mensen die geld nodig hebben om hun lam te zuipen of ne nieuwe gsm te kopen. Sommige mensen hebben geld nodig omdat ze een deel van hun studies zelf moeten betalen zoals hun kot of dergelijke.
Nu met een keer vakantiejob te gaan doen kom je daar niet mee toe, en het excuus van ik heb een vriendin en sport gaat daar niet op. Voor sommige mensen is het verschil tussen weekend werk en niet werken het verschil tussen studeren en niet studeren.

Zal mijn stelling nog eens neerschrijven:
Mensen die het geld NODIG hebben kunnen ongeacht welke richting wel een avond/nacht vrijmaken om te werken. Of dat ze liever naar de voetbal of wat gaan speelt hier niet mee.

Arifiene

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:

Goed idee.
Nee serieus, kweet ni wat er scheelt met die kleine bleitmachine, maar ik haat het echt. Het is ongetwijfeld het meest rottige kind dat ooit voet op deze aarde heeft gezet.

(nvda: Het weent elke dag min. 5 keer superhysterisch gedurende 10 min)

Ohja, nog een ergernis: Een bijna lege bus (met 3 mensen op), en 1 of ander oude trut die persé op mijn plaats wil zitten. Daar krijg k het van eh. De bus is léég, de stoeltjes staan even hoog, en ze staan allemaal naar voor (behalve eentje), en TOCH moest ze op MIJN stoeltje gaan zitten.
Kheb er maar geen scène van gemaakt, maar volgende keer krijgt ze men antwoord (en niét men stoeltje).

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Arifiene zei:
Ohja, nog een ergernis: Een bijna lege bus (met 3 mensen op), en 1 of ander oude trut die persé op mijn plaats wil zitten. Daar krijg k het van eh. De bus is léég, de stoeltjes staan even hoog, en ze staan allemaal naar voor (behalve eentje), en TOCH moest ze op MIJN stoeltje gaan zitten.
Kheb er maar geen scène van gemaakt, maar volgende keer krijgt ze men antwoord (en niét men stoeltje).

the fuck, old lady be trippin' :crazy:

freakykiller

Legacy Member
Arifiene zei:
Goed idee.
Nee serieus, kweet ni wat er scheelt met die kleine bleitmachine, maar ik haat het echt. Het is ongetwijfeld het meest rottige kind dat ooit voet op deze aarde heeft gezet.

(nvda: Het weent elke dag min. 5 keer superhysterisch gedurende 10 min)

Ohja, nog een ergernis: Een bijna lege bus (met 3 mensen op), en 1 of ander oude trut die persé op mijn plaats wil zitten. Daar krijg k het van eh. De bus is léég, de stoeltjes staan even hoog, en ze staan allemaal naar voor (behalve eentje), en TOCH moest ze op MIJN stoeltje gaan zitten.
Kheb er maar geen scène van gemaakt, maar volgende keer krijgt ze men antwoord (en niét men stoeltje).

Staat uwe naam er op :crazy: ?

Iemand

Legacy Member
omnislash_IV zei:
Ok mss heb ik me verkeerd uitgedrukt, ik probeer het al een hele tijd duidelijk te maken dat dat voor iedereen die het geld nodig heeft wel mogelijk moet zijn. Met het geld nodig hebben bedoel ik niet mensen die geld nodig hebben om hun lam te zuipen of ne nieuwe gsm te kopen. Sommige mensen hebben geld nodig omdat ze een deel van hun studies zelf moeten betalen zoals hun kot of dergelijke.
Nu met een keer vakantiejob te gaan doen kom je daar niet mee toe, en het excuus van ik heb een vriendin en sport gaat daar niet op. Voor sommige mensen is het verschil tussen weekend werk en niet werken het verschil tussen studeren en niet studeren.

Zal mijn stelling nog eens neerschrijven:
Mensen die het geld NODIG hebben kunnen ongeacht welke richting wel een avond/nacht vrijmaken om te werken. Of dat ze liever naar de voetbal of wat gaan speelt hier niet mee.
Dan kon je dat in je eerste mening ook duidelijk maken en had je geen 5 minuten nodig gehad om dit allemaal uit te typen, want als het echt nodig nodig is, ga ik met je akkoord :):p

Arifiene

Legacy Member
freakykiller zei:
Staat uwe naam er op :crazy: ?

Lol. Wtf?
Als ik daar nu zit, en er is plaats genoeg, wrm moet dat mens dan persé gaan zitten waar ik zit?
Mijn naam staat er ni op, ma ik ZAT er wel op.
:wtf:

AeroFury

Legacy Member
freakykiller zei:
Staat uwe naam er op :crazy: ?

Staat da oud wijveke haar naam er op? Kmoet Arifiene hier gelijk geven. Respect voor de ouderen of nie, kzou mij nie verplaatsen. Kheb bv wel al een oudere dame rechtgeholpen die van de tram gevallen was, terwijl alle andere omstaanders gewoon stonden te kijken gelijk retards. Dus nie afkomen met dat ik onbeleefd ben fzo. Das gewoon misbruik maken van haar status als gepensioneerde. Soms denken die dat ze alles mogen gewoon omdat ze oud zijn.

freakykiller

Legacy Member
Arifiene zei:
Lol. Wtf?
Als ik daar nu zit, en er is plaats genoeg, wrm moet dat mens dan persé gaan zitten waar ik zit?
Mijn naam staat er ni op, ma ik ZAT er wel op.
:wtf:

Just messing with you :hug:
AeroFury zei:
Staat da oud wijveke haar naam er op? Kmoet Arifiene hier gelijk geven. Respect voor de ouderen of nie, kzou mij nie verplaatsen. Kheb bv wel al een oudere dame rechtgeholpen die van de tram gevallen was, terwijl alle andere omstaanders gewoon stonden te kijken gelijk retards. Dus nie afkomen met dat ik onbeleefd ben fzo. Das gewoon misbruik maken van haar status als gepensioneerde. Soms denken die dat ze alles mogen gewoon omdat ze oud zijn.

This al goed,volgende keer zal ik duidelijker zijn: J/K

AeroFury

Legacy Member
freakykiller zei:
Just messing with you :hug:


This al goed,volgende keer zal ik duidelijker zijn: J/K

Kdacht al dat voor te lachen was, ma was al te ver me mijn verhaal. :p
En twas nie specifiek aan u gericht ze! :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan