Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paarsbloed

Legacy Member
DBK zei:
Iedereen schrikt ervan, ook in mijn familie, sommige geloven het eerst niet. Mijn moeder ligt al een paar nachten wakker en is vandaag met de auto ergens tegen gereden van verstrooidheid/vermoeidheid. Mijn vader heeft sinds maandag al last van mijn maag. Vrienden die ik het al heb verteld staan versteld, snappen er ook niets van. Bedankt iedereen hier voor het hart onder de riem, kga mij eens klaarmaken om te gaan werken, laatste nacht en dan 3 dagen thuis, dan kan het pas echt beginnen met doordringen tot mij denk ik.

Als we iets kunnen doen. :hug:

tuesadorable

Legacy Member
Ja, ik vind het echt.. wtf. Je weet me te vinden als je een babbeltje wilt slaan he!

mojo jojo

Legacy Member
keuzefilm op vt4 vandaag was tussen school of rock met jack black of the glimmer man met steven seagal. hebben die retards wel voor the glimmer man gekozen zeker! :'(

mojo jojo

Legacy Member
paarsbloed zei:
Profielpagina van Bollie_X3 op Netlog

Akkoord dat uw ouders u vrij laten in wat ge eet en doet, maar een beetje opvoeding lijkt me bij dees geval echt wel op zijn plaats. 15 jaar, jamais vu.

it's funny because all the other people are skinny. Ma man ge zou eens moeten weten wat ik allemaal heb gezien op de plaats waar ik dit jaar heb gezeten. o.a. een ***** van 170 kg, een 'meisje' van rond de meter 50 van 130 kg,... En ik dacht dat ik vet was voor ik daar binnen kwam, bleek dat ik 1 van de magerste was, ookal waren zij al 4 maanden bezig met diëten.

ULTRAnumb

Legacy Member
stupid_noob zei:
wij mochten ook niet, maar op bepaalde dagen aan een saaie machine deed ik toch mijn in ears in, die zagen er toch hetzelfde uit als de oordoppen die we verplicht moesten dragen :D

ik rij constant rond in een order machien (rondrijden int magazijn en pallet vullen)
wij moge geen gsm of mp3 of whatever
as da beschadigt geraakt tijdenst werk eje niks te zegge

paarsbloed

Legacy Member
Omnistalker zei:
ik rij constant rond in een order machien (rondrijden int magazijn en pallet vullen)
wij moge geen gsm of mp3 of whatever
as da beschadigt geraakt tijdenst werk eje niks te zegge

Bij mij was het magazijnwerk, dus palletten klaar zetten en inladen. Ik mocht wel berichten sturen etc, aleja, niet te veel, maar muziek mocht niet.

ULTRAnumb

Legacy Member
paarsbloed zei:
Bij mij was het magazijnwerk, dus palletten klaar zetten en inladen. Ik mocht wel berichten sturen etc, aleja, niet te veel, maar muziek mocht niet.

ik mag just niks -_-
en mijne baas zagen dak mijn productiviteit ni omhoog krijg

a143290

Legacy Member
yunior zei:
keuzefilm op vt4 vandaag was tussen school of rock met jack black of the glimmer man met steven seagal. hebben die retards wel voor the glimmer man gekozen zeker! :'(

Een 3-tal weken geleden hebben die just hetzelfde geflikt >_> Seagal-film vs. The Aviator...

paarsbloed

Legacy Member
Omnistalker zei:
ik mag just niks -_-
en mijne baas zagen dak mijn productiviteit ni omhoog krijg

Twas al bij al nog een rustig jobken bij mij, de uurtjes afwerken en zorgenloos naar huis, ik mis de tijden bij Ferrero :cry:

(en hun gratis chocolat :love: )

ULTRAnumb

Legacy Member
paarsbloed zei:
Twas al bij al nog een rustig jobken bij mij, de uurtjes afwerken en zorgenloos naar huis, ik mis de tijden bij Ferrero :cry:

(en hun gratis chocolat :love: )

ik in da carrefour magazijn
krijg altijd de ambetantigste orders

paarsbloed

Legacy Member
Is dat zo een ganse dag met ne koptelefoon? Want kdenk dat mijn broer dat nog heeft gedaan, en aangezien gij van Asse zijt...
edit: in het industrieterrein van Ternat?

ULTRAnumb

Legacy Member
paarsbloed zei:
Is dat zo een ganse dag met ne koptelefoon? Want kdenk dat mijn broer dat nog heeft gedaan, en aangezien gij van Asse zijt...
edit: in het industrieterrein van Ternat?

yep
logistics ternat ginder
da koptelefoonsysteem werkt ook op mijn zenuwe soms

Iemand

Legacy Member
Had afgesproken met mn ex om samen naar ciné te gaan vnv van 22.30.
Krijg 10 min terug. Ik moet nog werken, het gaat niet.

Compleet afgedaan :)

Stancke

Legacy Member
Iemand zei:
Had afgesproken met mn ex om samen naar ciné te gaan vnv van 22.30.
Krijg 10 min terug. Ik moet nog werken, het gaat niet.

Compleet afgedaan :)

En de volgende keer dat ze het vraagt, zeg je ook gewoon opnieuw "ja".
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan