Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBK zei:Iedereen schrikt ervan, ook in mijn familie, sommige geloven het eerst niet. Mijn moeder ligt al een paar nachten wakker en is vandaag met de auto ergens tegen gereden van verstrooidheid/vermoeidheid. Mijn vader heeft sinds maandag al last van mijn maag. Vrienden die ik het al heb verteld staan versteld, snappen er ook niets van. Bedankt iedereen hier voor het hart onder de riem, kga mij eens klaarmaken om te gaan werken, laatste nacht en dan 3 dagen thuis, dan kan het pas echt beginnen met doordringen tot mij denk ik.

paarsbloed zei:Profielpagina van Bollie_X3 op Netlog
Akkoord dat uw ouders u vrij laten in wat ge eet en doet, maar een beetje opvoeding lijkt me bij dees geval echt wel op zijn plaats. 15 jaar, jamais vu.

paarsbloed zei:Profielpagina van Bollie_X3 op Netlog
Akkoord dat uw ouders u vrij laten in wat ge eet en doet, maar een beetje opvoeding lijkt me bij dees geval echt wel op zijn plaats. 15 jaar, jamais vu.
stupid_noob zei:wij mochten ook niet, maar op bepaalde dagen aan een saaie machine deed ik toch mijn in ears in, die zagen er toch hetzelfde uit als de oordoppen die we verplicht moesten dragen![]()
Omnistalker zei:ik rij constant rond in een order machien (rondrijden int magazijn en pallet vullen)
wij moge geen gsm of mp3 of whatever
as da beschadigt geraakt tijdenst werk eje niks te zegge
paarsbloed zei:Bij mij was het magazijnwerk, dus palletten klaar zetten en inladen. Ik mocht wel berichten sturen etc, aleja, niet te veel, maar muziek mocht niet.
yunior zei:keuzefilm op vt4 vandaag was tussen school of rock met jack black of the glimmer man met steven seagal. hebben die retards wel voor the glimmer man gekozen zeker! :'(
Omnistalker zei:ik mag just niks -_-
en mijne baas zagen dak mijn productiviteit ni omhoog krijg

)paarsbloed zei:Twas al bij al nog een rustig jobken bij mij, de uurtjes afwerken en zorgenloos naar huis, ik mis de tijden bij Ferrero
(en hun gratis chocolat)
paarsbloed zei:Profielpagina van Bollie_X3 op Netlog
Akkoord dat uw ouders u vrij laten in wat ge eet en doet, maar een beetje opvoeding lijkt me bij dees geval echt wel op zijn plaats. 15 jaar, jamais vu.

paarsbloed zei:Is dat zo een ganse dag met ne koptelefoon? Want kdenk dat mijn broer dat nog heeft gedaan, en aangezien gij van Asse zijt...
edit: in het industrieterrein van Ternat?
Iemand zei:Had afgesproken met mn ex om samen naar ciné te gaan vnv van 22.30.
Krijg 10 min terug. Ik moet nog werken, het gaat niet.
Compleet afgedaan![]()