Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Recipe4hate

Legacy Member
Scifo zei:
Vandaag in de fitness opgemerkt dat mijn linkse arm waardeloos is. :cry:

Ik weet wat me nu te doen staat :unsure:

Porno kijken tot hij even sterk is als de rechter?

Ble$$ed^

Legacy Member
Scifo zei:
Vandaag in de fitness opgemerkt dat mijn linkse arm waardeloos is. :cry:

Ik weet wat me nu te doen staat :unsure:

aj :D

GOAN EN BLIJVE GOAN

gelijk de klakskesmannen da zeggen

Bosvos

Legacy Member
Nooit gedacht dat ik me hier ging aan ergeren:
eergisteren ofzo een request gekregen om iemand toe te voegen op MSN, de naam zag er Vlaams uit, dus het profiel eens bekeken om te zien of ik de persoon niet ken, niet dus, maar ik zag wel staan dat 'ie van Mechelen was, dus misschien via via?

soit ondertussen is die mens nog niet gelijktijdig online geweest en ik wil nu echt wel weten wie dat is en van waar ik 'm zou moeten kennen :D

Scifo

Legacy Member
Ik zen nog maar een weekske bezig hé, dus heb wat begrip. Wel een deuk in mijn ego ("vrienden" die erbij waren en me uitlachten) :sad:

Vanaf morgen gebeurt alles met links dus!

iamhollywood

Legacy Member
Omnistalker zei:
ja zo zagk ook ene vorige week
enen me een pallet drank
das altijd ambetant om te stapele
krij gelijk een slak ak azo een em gwn dant ni omvalt :p
zodra et op de kade staat kant mij niks meer schele

Waarschijnlijk, er staat nogal een tijdsdruk op eh.
Ik moest al die mannekes hun tijden (in combinatie met de kwaliteit van het pallet (aantal fouten, breuken etc) in excelfiles zetten en doorrapporteren :D.

paarsbloed zei:
@ollywood, wanneer hebt ge dat gedaan? Want ik herinner dat mijn broer daar vaak die karren deed kantelen :p

Goh, ik moet 16 geweest zijn :p. (was mijn eerste jobke)
Dus zo'n 4 jaar terug.

aXl_

Legacy Member
verdorie, er zit hier een kamikaze-mot die daarnet ei zo na in m'n oog gevlogen is =/.

Carrion

Legacy Member
Scifo zei:
Ik zen nog maar een weekske bezig hé, dus heb wat begrip. Wel een deuk in mijn ego ("vrienden" die erbij waren en me uitlachten) :sad:

Vanaf morgen gebeurt alles met links dus!

gewoon alle twee gelijk blijven trainen :p Is toch nie meer dan normaal da uw ene arm meer kracht heeft dan uw andere :p

Rivfader

Legacy Member
droog :D


Door te veel cola te drinken (waarom maken ze dat in godsnaam toch zo lekker) is er bij mijn voorste tanden een klein stukje van mijn glazuur af.

Dennoman

Legacy Member
Net een aflevering van Jambers besteld via iWatch over burenruzies. 't Is toch ongelooflijk hoe mensen die met elkaar moeten samenleven in dezelfde buurt elkaar zodanig het bloed vanonder de nagels kunnen halen. Is echt zo deprimerend om te zien, mensen gaan daar echt aan kapot. Onder andere ook een item over de Lido in Leuven (voor zij die het niet kennen: de Lido is een fuifzaal pal in een gewone straat waartegen men al jaren pleit voor sluiting). Is wel grappig dat anno 2009 de Lido nog steeds alive and kicking is en dat die stokoude buren die eind jaren '90 erover zaagden prolly al onder de zoden liggen :lol:

Wij zitten nu met een beetje onenigheid met de buurvrouw, gelukkig zijn wij veel te kalme mensen om daar ambras van te maken. Hopelijk blijft het zo, want burenruzie is echt een smeerlapperij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan