Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zedd Zorandar

Legacy Member
bah weeral geen kat voor een festival, deze keer kan ek wrs weer alleen naar pukkelpop, de meesten hebben herexamens, den andere is op reis, en met nog ene kan ek ni meer in den auto, hopen op nog iemand waar ek met mee kan, weet nog één iemand die misschien ging gaan maar die woont wel ni echt dichtbij...

paarsbloed

Legacy Member
Interimkantoren, fuck, wat werkt daar? Die zijn daar echt nog dommer dan Kimberly hé. Bellen ze me voor volgende week, in Bavegem, das hier op 30 km vandaan, en met ne late shift, van 2 tot 10. Er staat op dat ik enkel openbaar vervoer en de fiets kan gebruiken, zet mij anders direct aan de zee :doh:

_ns_

Legacy Member
Interimkantoren zijn echt zo nuttig als een TV in wc-pot :'). Zelf contacten leggen is de boodschap, zo kan ik altijd aan de slag in de plaatselijke Delhaize. Altijd goed om op terug te vallen :).

paarsbloed

Legacy Member
Heb ik gedaan hoor, ik had normaal 2 weken vakantiejob, maar in laatste instanties hebben die afgebeld, achja, ik geniet van de vakantie :p

Mss weekendwerk doen in het jaar, kzie wel.

Arifiene

Legacy Member
Dat er zo weinig mensen kunnen begrijpend lezen.
Serieus, ge doet ne hele uitleg met onderbouwende argumenten.
Wat antwoordt de locale randdebiel?
'Ah ma ik snap het, gij moet mij gewoon niet hebben'!!

:wtf:
Dude, als k u ni moest hebben, had ik ni de moeite gedaan om een hele uitleg te geven :/.

Hier opt forum hebben er daar ook enkelen last van.

CryTeX

Legacy Member
Moeilijk om werk te vinden, en damn wat zijn het saaie dagen tjeezes hopelijk volgende week vindt ik iets.

stupid_noob

Legacy Member
telefoon gekregen voor stage en pas achteraf gezien dat ik niet kan terugbellen omdat hun caller id niet doorkwam :(
Dan nog maar eens mailen zeker

Dennoman

Legacy Member
Bah, me al twee weken zitten verheugen op drie dagen het kot voor mij alleen en dan bellen mijn ouders dat ze terug op weg naar huis zijn omdat de koppeling van de mobilhome naar de kloten is.

Fucking kloterij, daar gaat mijn plezant weekend en ouders zullen dan ook nog eens in een rotstemming zijn.

ARGH!

Arifiene

Legacy Member
Parnakra zei:

Parna, als ik u niet moet hebben, staat dat los van enige uitleg die'k u ooit zou gegeven hebben en vice versa.
Kvind u gwn een vervelend ventje, das iets anders.
En dat weet je ook.

No offense natuurlijk.

ZackWhite

Legacy Member
Ik begin precies een angst voor wespen te krijgen. Elke keer ik 1 zie roep ik 'WESP' en loop weg :sop: nogtans geen slechte ervaringen me die beesten.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Arifiene zei:
Dat er zo weinig mensen kunnen begrijpend lezen.
Serieus, ge doet ne hele uitleg met onderbouwende argumenten.
Wat antwoordt de locale randdebiel?
'Ah ma ik snap het, gij moet mij gewoon niet hebben'!!

:wtf:
Dude, als k u ni moest hebben, had ik ni de moeite gedaan om een hele uitleg te geven :/.

Hier opt forum hebben er daar ook enkelen last van.

Dat is gewoon omdat hun argumentatie op is, ze proberen u dan te irriteren zodat ge kwaad wordt en zij kunnen doen alsof ze de discussie wonnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan