Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arifiene

Legacy Member
e.House zei:
Das slim bekeken van de mama, moet ze voortaan zelf niet meer naar de winkel.

Lijkt me vrij dom, aangezien ze sowieso zelf gaat (altijd, want ik koop dingen die zij niet lust en vice versa).
Overigens denkt ze écht dat die rommel 'gezond' is.

Toen ik vroeg naar verse pasta zei ze dat dat veel duurder is (ffs, 1 euro ofzo) dan gewone pasta en dat ge het verschil niet proeft :wtf:.
Heiligschennis gewoonweg.

freakykiller

Legacy Member
Hja hier valt internet uit, maar werkt het wel nog op de PC hierboven -.-

Joeshoe

Legacy Member
freakykiller zei:
Ja en goed dat iedere tab hetzelfde is, het is een tab bedoelt die voor alle instrumenten werken. We hebben al eens met losse tabs gewerkt en dan zit je met je band uren te brielen en te kijken wat er bij wie niet klopt.

Ieders leert het nummer toch gewoon voor zijn instrument? Het is nu niet dat ge met compleet verschillende liedjes zit dan? :eek:

ULTRAnumb

Legacy Member
geen nieuwe gsm omda mijn ma 169 euro te duur vind :angry:
t'is dan nog mijn geld dak verdiende :angry:
probeert ze mij goekope zeik aan te smere :tongue:

Stabby

Legacy Member
Ik voel mij fysiek slecht sinds ik terugben uit Zuid-Frankrijk. Geen energie, buikkrampen,... Is dat normaal?

Foezjie

Legacy Member
Omnistalker zei:
geen nieuwe gsm omda mijn ma 169 euro te duur vind :angry:
t'is dan nog mijn geld dak verdiende :angry:
probeert ze mij goekope zeik aan te smere :tongue:

Tweedehands eens rondkijken? :)

Foezjie

Legacy Member
Mijn ouders zijn mij serieus aan het ambeteren... Kzou Zondag eens gaan kijken voor een Dax te gaan kopen bij iemand in Hamme. Maar mijn ouders willen niet voeren noch mij laten rijden (als rijles) en een van de ouders naast mij.

En er blijkt ook geen station dichtbij te zijn en met de bus zie ik dat toch niet zitten...

paarsbloed

Legacy Member
Dat ze Friends nergens nog verkopen, khad de eerste 4 seizoenen gekocht in de FRS, 25 voor 3 seizoenen was het, nu hebben ze toch niet de verkoop stilgezet zeker:(

Pas eind dit jaar komen ze weer vrij, mss toch eens 2dehands zoeken.

Torche

Legacy Member
Vandaag met het openbaar vervoer (6 treinen en 4 bussen) een boek gaan ophalen in Heverlee, 7 uur onderweg geweest, met de auto had ik op anderhalf uur terug geweest... en alsof dat nog niet genoeg is nog 2 wespensteken en een genaaide wonde die terug half open ligt. :doh:

Troj

Legacy Member
Torche zei:
Vandaag met het openbaar vervoer (6 treinen en 4 bussen) een boek gaan ophalen in Heverlee, 7 uur onderweg geweest, met de auto had ik op anderhalf uur terug geweest... en alsof dat nog niet genoeg is nog 2 wespensteken en een genaaide wonde die terug half open ligt. :doh:

Het zal u leren, het openbaar vervoer te nemen.

DuffyT

Legacy Member
Omnistalker zei:
geen nieuwe gsm omda mijn ma 169 euro te duur vind :angry:
t'is dan nog mijn geld dak verdiende :angry:
probeert ze mij goekope zeik aan te smere :tongue:

Wait wait wait, uw ouders beslissen wat jij moet doen met het geld dat jij verdiend hebt? Voor ik iets verkeerd zeg, hoe oud ben jij? Bij ons zou het allesinds geen waar zijn, hoe oud ik ook was, ik mocht mijn geld altijd uitgeven aan de meest nutteloze rommel als het maar geen drugs/sigaretten waren:naughty:

paarsbloed

Legacy Member
DuffyT zei:
Wait wait wait, uw ouders beslissen wat jij moet doen met het geld dat jij verdiend hebt? Voor ik iets verkeerd zeg, hoe oud ben jij? Bij ons zou het allesinds geen waar zijn, hoe oud ik ook was, ik mocht mijn geld altijd uitgeven aan de meest nutteloze rommel als het maar geen drugs/sigaretten waren:naughty:

Same here, en ik vind het maar normaal. Akkoord dat ze bepalen wat je met hun geld doet, maar toch niet met je eigen verdiende geld?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan