Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Dennoman zei:
Bah, me al twee weken zitten verheugen op drie dagen het kot voor mij alleen en dan bellen mijn ouders dat ze terug op weg naar huis zijn omdat de koppeling van de mobilhome naar de kloten is.

Fucking kloterij, daar gaat mijn plezant weekend en ouders zullen dan ook nog eens in een rotstemming zijn.

ARGH!

Ga dan gewoon terug naar Leuven.

Dennoman

Legacy Member
Nuytuh zei:
Ga dan gewoon terug naar Leuven.
Och pff nee, 't is veel te warm om langer op dat snikheet en smerig kot te zitten dan hoogstnodig is (volgende week vier dagen). Ze zeggen trouwens dat ze morgen mijn kot gaan opkuisen, dus dan ben ik er tenminste één dag vanaf. 't Is niet alsof ik ze moet zien hoor, 'k ga me sowieso sebiet terug opsluiten in mijn kamer met mijn papieren :)

memorexxx

Legacy Member
Dennoman zei:
Och pff nee, 't is veel te warm om langer op dat snikheet en smerig kot te zitten dan hoogstnodig is (volgende week vier dagen). Ze zeggen trouwens dat ze morgen mijn kot gaan opkuisen, dus dan ben ik er tenminste één dag vanaf. 't Is niet alsof ik ze moet zien hoor, 'k ga me sowieso sebiet terug opsluiten in mijn kamer met mijn papieren :)

:wtf: U ouders kuisen uw kot op? En dan nog zagen op die mensen...:p

Furon

Legacy Member
UPS die vanmorgen m'n gerepareerde Xbox 360 kwam leveren (maandag pas verzonden, <3 snelheid van MS support en UPS) om 11:18, ik lag natuurlijk nog te maffen, nu ist wachten tot maandag. :(

CryTeX

Legacy Member
Kutouders, mag ik toch eten wanneer ik wil, ksta om 12uur op eet een banaan geen probleem. Ga ik rustig rond 14uur boterhammen gaan eten, zit ik daar op mijn gemakken te eten, ja niet in de tafel snijden, en wrm eetje niet op een gepast uur. Ik zeg niets doe rustig verder. Smijt paar korstjes in de vuilbak, ja! wrm smijt ge da in de vuilbak? Kzeg ja die korstjes zijn halfzacht (kauwgomachtig) drm en ook kheb blokken in mijn mond. Antwoord ze zo droog ja niemand heeft gezegd da ge blokken moest steken. Dan beginnen zagen en doen en dan kwam de ultieme zin terug "ja ge moet maar alleen gaan wonen". Maar tzal gvd nimeer lang duren kutgezaag echt beu aan het worden tjeezes. Vnv om 22uur eet ik terug boterhammen kben terug benieuwd.

Dennoman

Legacy Member
memorexxx zei:
:wtf: U ouders kuisen uw kot op? En dan nog zagen op die mensen...:p
't Is ni alsof ze dat zelf elke week kuisen ze, 't is nu gewoon omdat dat proper moet zijn tegen het einde van augustus. Het moet nu ook volledig gestript worden dusjah :p

Energised

Legacy Member
internetverbinding dat telkens wegvalt, en alsk de internetkabel in mn ander "internetnetkabelgat" staak dan werkt het weer :d

Blanco

Legacy Member
IK verklaar wereldoorlog III aan alle culicomorpha :angry:
Dat ze steken, nog daaraantoe, maar dat ze mij dan verdomme eerst laten inslapen!

freakykiller

Legacy Member
Jade Empire start niet meer op. Call Of Juarez audio werkt niet, internet heeft juist 3 uur niet gewerkt, kmoet tegen morgen Enter Sandman kunnen van Metallica maar ze zendn wel de tab niet door. FFS kutwereld <.<
Mijn goesting om nog IETS nuttig te doen is 0,0

PinkyNTheBrain

Legacy Member
freakykiller zei:
kmoet tegen morgen Enter Sandman kunnen van Metallica maar ze zendn wel de tab niet door.

Eender welk instrument ge speelt deze comment is geldig:

:ironic:

Jonathan

Legacy Member
Mensen die achter uwe rug praten.

Correctie, mensen van in de 30 die kinderachtig doen achter uwe rug.
Ofwel gedraag ik mij gelijk iemand van 40 ofwel gedragen zij zich gelijk iemand van 12 ... :unsure:

Hollow

Legacy Member
freakykiller zei:
Jade Empire start niet meer op. Call Of Juarez audio werkt niet, internet heeft juist 3 uur niet gewerkt, kmoet tegen morgen Enter Sandman kunnen van Metallica maar ze zendn wel de tab niet door. FFS kutwereld <.<
Mijn goesting om nog IETS nuttig te doen is 0,0
Let me google that for you

freakykiller

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Eender welk instrument ge speelt deze comment is geldig:

:ironic:

Als ge alleen maar arrogant kan doen, rode knopke is rechtsboven ;)
Hollow zei:

Ja en goed dat iedere tab hetzelfde is, het is een tab bedoelt die voor alle instrumenten werken. We hebben al eens met losse tabs gewerkt en dan zit je met je band uren te brielen en te kijken wat er bij wie niet klopt.

Recipe4hate

Legacy Member
freakykiller zei:
Als ge alleen maar arrogant kan doen, rode knopke is rechtsboven ;)


Ja en goed dat iedere tab hetzelfde is, het is een tab bedoelt die voor alle instrumenten werken. We hebben al eens met losse tabs gewerkt en dan zit je met je band uren te brielen en te kijken wat er bij wie niet klopt.

Pakt dan een GuitarPro/Powertab met alle instrumenten? Bij aanpassingen kan je ook direct alle instrumenten aanpassen.
Uit interesse: waarom moet je dat op 1 dag kunnen spelen?

PinkyNTheBrain

Legacy Member
freakykiller zei:
Als ge alleen maar arrogant kan doen, rode knopke is rechtsboven ;)


Ja en goed dat iedere tab hetzelfde is, het is een tab bedoelt die voor alle instrumenten werken. We hebben al eens met losse tabs gewerkt en dan zit je met je band uren te brielen en te kijken wat er bij wie niet klopt.

Welke rode knop? :wtf:

En sorry zu, ma ge moet nie alleen op tabs afgaan :wtf:. Als ge elk apart u stuk leert loopt da allemaal wel los op de repetitie... Of zijt gullie miss allemaal mannekes da nogma 1 maand een instrument speelt?

In that case, comment invalid :(

freakykiller

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Pakt dan een GuitarPro/Powertab met alle instrumenten? Bij aanpassingen kan je ook direct alle instrumenten aanpassen.
Uit interesse: waarom moet je dat op 1 dag kunnen spelen?

Zij hebben al een tab geselecteerd maar dat is natuurlijk handig als het vergeten door te geven :ironic:. Morgen, hja lang verhaal, ga me er niet mee bezig houden.

Arifiene

Legacy Member
Kzit in men blok, dus kwil es wa gezonder eten (mede doordat men ma sowieso al ni goed kan koken, waardoor ik al snel uit pure wanhoop naar een pizza reik enzo).
Vraag ik of ze wat gezonde dingen wil meebrengen, aangezien ik energie nodig heb etc.

Mijn ma haar versie van 'gezond':
-penne met 4 kazen (en dan nog niet eens lekkere)
-pizza van dr oetker
-opwarmbare croque monsieurs (van herta, en waarvan ik vorige keer al had gevraagd of ze die smerig boel aub nooit meer wou meebrengen)
...

Blok ofni, k denk dat k volgende keer toch zal meegaan.

e.House

Legacy Member
Das slim bekeken van de mama, moet ze voortaan zelf niet meer naar de winkel.

Bosvos

Legacy Member
Arifiene zei:
Kzit in men blok, dus kwil es wa gezonder eten (mede doordat men ma sowieso al ni goed kan koken, waardoor ik al snel uit pure wanhoop naar een pizza reik enzo).
Vraag ik of ze wat gezonde dingen wil meebrengen, aangezien ik energie nodig heb etc.

Mijn ma haar versie van 'gezond':
-penne met 4 kazen (en dan nog niet eens lekkere)
-pizza van dr oetker
-opwarmbare croque monsieurs (van herta, en waarvan ik vorige keer al had gevraagd of ze die smerig boel aub nooit meer wou meebrengen)
...

Blok ofni, k denk dat k volgende keer toch zal meegaan.
dat is bij mij zelfs de ergernis van het jaar, die Herta rommel proeft nog niet eens naar croque:sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan