Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crosserke

Legacy Member
yunior zei:
hopelijk ist die met aar dikke tettn. EN NIE DIE FUCKING GAY NICO OF GINO OF WHATEVER AAAARGH COCKBLOCKER:cry:

zelfs dan ist maar 2 min boeiend , want heel da " bel nu!!! lijn open!!! " en " regie , werkt wel alles " zijn zo in scene gezet dat het spontaan zappen is

mojo jojo

Legacy Member
Crosserke zei:
zelfs dan ist maar 2 min boeiend , want heel da " bel nu!!! lijn open!!! " en " regie , werkt wel alles " zijn zo in scene gezet dat het spontaan zappen is

tv uitzetten ja, er valt nx te zappen 's nachts.

Troj

Legacy Member
Dennoman zei:
Wij zitten nu met een beetje onenigheid met de buurvrouw, gelukkig zijn wij veel te kalme mensen om daar ambras van te maken. Hopelijk blijft het zo, want burenruzie is echt een smeerlapperij.

:love: buren.

Aan de ene kant een studentenkot. Ik hoor soms wel geklaag van de andere mensen in 't straat, maar ik vind het heerlijk: af en toe eens wat lawaai door de week (maar dan maak ik ook lawaai), maar wel elk weekend en elke vakantie heerlijke stilte.

Aan de andere kant een heerlijk gepensioneerd koppel, zo van die mensen die ge om ne mixer gaat vragen en u spontaan inviteren. Wel vreemd dat ik met die vrouw totnogtoe 3 echte gesprekken heb gevoerd van een uur, en dat was elke keer toen ik in mijn ontblote bast mijn gras aan het afrijden was.

:sop:

Blackend

Legacy Member
Daarstraks wedstrijd gefloten. Aardig niveau, maar werd wat pittig op het einde.

Bij een - niet zo heel zware - fout, maar toch geel waard, dewelke ik ook al gegeven had, kwam trainer zowaar het veld op (20-30 meter) en dreigde ermee spelers van het veld te roepen "als ik nu niet ging optreden." Uiteraard trainer meteen buitengeshot... en hij kan zich gvd verwachten aan een rapport aan het comité waar hij niet goed van gaat zijn. Hij gaat mogen dokken, dat weet ik nu al. Met mijn kloten gaan ze niet rammelen ze. Voor mijn part heeft hij gerust een half jaar schorsing aan zijn been. (ploeg uit 4e klasse nb.)

Als ze bij den bond vinden dat er teweinig scheidsrechters zijn, zouden ze eerst eens moeten beginnen met zulk krapuul zo lang mogelijk te schorsen en te straffen waar het zeer doet.

Cookiebear

Legacy Member
zijt blij, ik heb al een match gespeeld (andere sport) waar dat een van de ouders het veld op liep. Marginaal volk heb je altijd wel bij een sport, maar meestal zijn dat ook de "beste" supporters.

GaMe®

Legacy Member
Ik zit hier op mijn gemak wat te pokeren.

Plots beginnen mijn benen gans hard te jeuken dat het niet normaal is.. 4 muggenbeten op beide benen. :wtf:

Ff onder mijne bureau gekeken en jawel, daar zaten 2 muggen.. :angry: Heb ze lekker geroosterd op mijn elektrische vliegenmepper :cool:

Cookiebear

Legacy Member
elektrische vliegenmeppers zijn voor VTM'ers, echte mannen doen dat enkel met een mooi geplaatste Kamehameha

Solide

Legacy Member
Troj zei:
Wel vreemd dat ik met die vrouw totnogtoe 3 echte gesprekken heb gevoerd van een uur, en dat was elke keer toen ik in mijn ontblote bast mijn gras aan het afrijden was.

:sop:

you stud :D

?therapy?

Legacy Member
Al een paar dagen geen oog dicht gedaan. :sop:
Ik word er zot van godverdomme toch

Iemand

Legacy Member
Stancke zei:
En de volgende keer dat ze het vraagt, zeg je ook gewoon opnieuw "ja".
Ze heeft die avond nog gesmst dak om haar kon komen.
Toen ze in mijn wagen stapte wast wel bleitink. Ze mocht niet van haar ma en blijkbaar was die nogal hard met haar reactie.

Twas al bij al een geslaagde avond.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
verdoemme eh, net keihard in men hand geniest :sop: dan wilde al uw hand voor uwe mond houden... DAMMIT verkoudheid

_ns_

Legacy Member
Bleh wakker gebeld door postbode, naar buiten gestrompeld, pakske opgedaan en dan blijkt dat die adapter natuurlijk zo'n chinees aansluiterke op het net heeft :sop:. Nu moet ik nog achter zo'n convertorke zoeken :sop:..

Brecht

Legacy Member
stom wijf dat zo verschrikkelijk irritant aanbelt, zo paar keer kort na mekaar duwen, doe dan open, staat ze al weer temidden de baan en zeg ze van "scharen of messen slijpen?"
grr :angry: kga keer u hoofd slijpen, stom wijf

EternalSilence

Legacy Member
- 'Wat gaat ge drinken?'
antw: 'cola'
- 'Wat? niets van, hier een pint'

:sop:

bekaertpj

Legacy Member
Doom Dragon zei:
- 'Wat gaat ge drinken?'
antw: 'cola'
- 'Wat? niets van, hier een pint'

:sop:
Ik heb dit ook meestal als er mij iemand trakteert.
Niet dat ik dikwijls een cola vraag , maar dan nog ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan