Daarstraks wedstrijd gefloten. Aardig niveau, maar werd wat pittig op het einde.
Bij een - niet zo heel zware - fout, maar toch geel waard, dewelke ik ook al gegeven had, kwam trainer zowaar het veld op (20-30 meter) en dreigde ermee spelers van het veld te roepen "als ik nu niet ging optreden." Uiteraard trainer meteen buitengeshot... en hij kan zich gvd verwachten aan een rapport aan het comité waar hij niet goed van gaat zijn. Hij gaat mogen dokken, dat weet ik nu al. Met mijn kloten gaan ze niet rammelen ze. Voor mijn part heeft hij gerust een half jaar schorsing aan zijn been. (ploeg uit 4e klasse nb.)
Als ze bij den bond vinden dat er teweinig scheidsrechters zijn, zouden ze eerst eens moeten beginnen met zulk krapuul zo lang mogelijk te schorsen en te straffen waar het zeer doet.