Bosvos
Legacy Member
paarsbloed zei:Same here, en ik vind het maar normaal. Akkoord dat ze bepalen wat je met hun geld doet, maar toch niet met je eigen verdiende geld?
indeed. OK, hier praten ze misschien wat in op mij als ik volgens hun nutteloze dingen koop, maar uiteindelijk is het wel mijn geld.
Dit terzijde, ik heb mijn laatste gsm 150 EUR betaald en zoveel ga ik nooit meer uitgeven aan zoiets




ad:
Zo zorg je er ook voor dat je 50 euro bespaart van een miskoop 

al die haat, geeft elkaar allemaal eens een knuffeltje 

