Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bosvos

Legacy Member
paarsbloed zei:
Same here, en ik vind het maar normaal. Akkoord dat ze bepalen wat je met hun geld doet, maar toch niet met je eigen verdiende geld?

indeed. OK, hier praten ze misschien wat in op mij als ik volgens hun nutteloze dingen koop, maar uiteindelijk is het wel mijn geld.

Dit terzijde, ik heb mijn laatste gsm 150 EUR betaald en zoveel ga ik nooit meer uitgeven aan zoiets :D

iKitty

Legacy Member
JoeCatshoe zei:
Ik ben uit pure wanhoop terug diablo 2 beginnen spele, het is triestig tegenwoordig :cry:

ik heb het geinstalleerd maar vista wou niet mee :sad:
en toen had mijn lief da gefixd, maar dan heb ik wow terug gespeeld een tijdje,
en dan fuel gekocht

en nu ben ik erg boos, omdat fuel totaal ni is wat ze zijden
tis slechtste game datk ooit in mijn leven gezien heb:angry:

Yunastie

Legacy Member
isj zei:
ik heb het geinstalleerd maar vista wou niet mee :sad:
en toen had mijn lief da gefixd, maar dan heb ik wow terug gespeeld een tijdje,
en dan fuel gekocht

en nu ben ik erg boos, omdat fuel totaal ni is wat ze zijden
tis slechtste game datk ooit in mijn leven gezien heb:angry:

Tip: lees voordat je een game koopt, wat reviews :p Zo zorg je er ook voor dat je 50 euro bespaart van een miskoop ;)

iKitty

Legacy Member
1sh@dow1 zei:
Tip: lees voordat je een game koopt, wat reviews :p Zo zorg je er ook voor dat je 50 euro bespaart van een miskoop ;)

ehm,true, maar beetje impulsief; kheb het gekocht omdatk overal hoorde/las hoe geweldig het was, offroad etc, en het deed me denken aan een oud spel, datk nooit de naam van zal weten, da je met soort monstertrucks of 4x4 offroad kon racen, kwas 4 jaar ofzo, dus meer herriner ik mij niet, en toen hoorde ik over fuel en ik was zoooo blij, iets in de aard te kunnen spelen maar nee, games van 12 jaar terug zijn beter dan die van nu,
en ik steek de schuld op al die graphics jannete,
moar gameplay, less graphs plx :sop:
den-kimi zei:
jPongª

of mafia, maar dat werkt niet op vista :cry:
pong,
geweldig:love:

http://www.spaceinvaders.de/
ftw

Slabby

Legacy Member
isj zei:
:hug: al die haat, geeft elkaar allemaal eens een knuffeltje :love:

Èèèèèèè knuffel met zussie ? :puke:
Mijn zus haar katten schijten ons gazon onder. Wie mag altijd het gras afrijden ? Ja, ik. Tof ze!

iKitty

Legacy Member
fujitsi zei:

cuddle her until her eyes say
/insert pop sound

:love:

ot: kwil een game :sop:

rubinioke zei:
Èèèèèèè knuffel met zussie ? :puke:
Mijn zus haar katten schijten ons gazon onder. Wie mag altijd het gras afrijden ? Ja, ik. Tof ze!
zolang u zus het gazon niet onder schijt :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan