Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ULTRAnumb

Legacy Member
paarsbloed zei:
Gast :')

Kom is op voor uw eigen, ik ben 17 en hier zou het zowiezo gene waar zijn. Gij bepaalt toch ook niet wat zij met haar geld doet, wa nen bullshit is da nu.

kweet mr anders ga ze zowiezo neuten
dak te aggressief ben
soms scheld ik da mens de huid vol omda ze teveel zaagt en dan doe ze nog erger

blackman

Legacy Member
Nen blijtsmoel in onze vriendenkring.

Als ge ne frats bij iemand uithaalt moogde u ook aan iets terugverwachten hé...

Foezjie

Legacy Member
isj zei:
oh,
ksnap da ni waarom zou u ma iets kopen da u ongelukkig maakt? :unsure:

u ouders zijn nog samen?:)

waarom praat ge er niet over?

Maja tis nie da ze mij iets koopt da ze mij ongelukkig maakt eh... Gewoon, altijd zo die dingen van, probeer da nog eens, en da en da en da, en eb je nog genoeg tshirts, misschien moet je nog wat tshirts kopen.. En broeken! Ja broeken, die heb je ook nog nodig. Misschien moet je broer ook nog iets hebben, oh ja, die winkel is ook nog open, daar kunnen we ook nog eens binnenspringen en AAAAARgh :angry:

Mijn ouders zijn nog samen :)

Heb er ooit eens over gepraat met mijn ma. Uiteindelijk was mijn ma al wenend weggelopen en hebben we een week niet meer gesproken ..

paarsbloed

Legacy Member
blackman zei:
Nen blijtsmoel in onze vriendenkring.

Als ge ne frats bij iemand uithaalt moogde u ook aan iets terugverwachten hé...

Ik had nog zo gezegd om zijn moeder niet in brand te steken :angry:

DuffyT

Legacy Member
Omnistalker zei:
18 :sad:
mijn ma zaagt voor twee (kwoon bij 1 ouder)
kwil zo graag die Sony Ericsson W595 :sad:

Ma koop die gsm gewoon zonder dat ze het weten en als ze het te weten komen zullen ze misschien zagen maar jij hebt wel je gsm en zij kunnen er niets aan doen, ze zullen je niet uit het huis zetten voor zoiets banaals (misschien wel:unsure:):niceone:

Selderijstok

Legacy Member
fujitsi zei:
Heb er ooit eens over gepraat met mijn ma. Uiteindelijk was mijn ma al wenend weggelopen en hebben we een week niet meer gesproken ..

Ah :love: Mijn ideale combinatie

Foezjie

Legacy Member
stupid_noob zei:
das hier ook altijd zo als ik eens mijn gedacht zeg :(

Moeders hé :angry:

@Freakykiller: En als je dan een discussie aangaat dan zeggen ze iets in de aard van "Jaja, stop maar met dat discussiëren" en dan zwijgen ze gewoon...

iKitty

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:

WTF
echt zo zwaar neen die gaan die muzikanten zonder werk zetten, als er mensen niet meer gratis naar muziek mogen luisteren waarom zouden we dan de moeite doen ne cd de te kopen als we er nooit iets van gehoord hebben :unsure::crazy:

wa ist volgende? radio op betaling?
op school mogen de kleuters ni meer naar k3 luisteren tijdens de les, wtf?

mag er nog een lied gefloten worden? of moeten we daar ook voor betalen?

Bubbling Zombie

Legacy Member
isj zei:
WTF
echt zo zwaar neen die gaan die muzikanten zonder werk zetten, als er mensen niet meer gratis naar muziek mogen luisteren waarom zouden we dan de moeite doen ne cd de te kopen als we er nooit iets van gehoord hebben :unsure::crazy:

wa ist volgende? radio op betaling?

radio o betaling met extra sabam kosten.

freakykiller

Legacy Member
fujitsi zei:
Moeders hé :angry:

@Freakykiller: En als je dan een discussie aangaat dan zeggen ze iets in de aard van "Jaja, stop maar met dat discussiëren" en dan zwijgen ze gewoon...

Bwa hier is het eerder, "Nee *blabla aar gedacht*" en dan komje af met een ander argument en lol "Nee *blabla nog eens hetzelfde*". Zelfs mijn pa kan er niet mee discussiëren !

en idd Sabam overdrijft ferm, onthaalmoeders en die zever mochten ook al niet meer :x

stupid_noob

Legacy Member
leven op uw kamer etc etc, zijn ze paar maanden vies voor, maar waait wel over :D

Joeshoe

Legacy Member
isj zei:
ot: kwil een game :sop:
Kwil terug met wow beginnen maar dan zou ik moeten transferren wat weeral 40€ is voor 2 chars( ex speelt op die server, speelde vroeger samen in een guild. Ik loop ze liever niet virtueel tegen het lijf :sad: ). De transfer zou ik nog willen doen, maar ik ken niemand meer die wow speelt, en ik speel nu liever met mensen die ik ken. Vorige guild zat vol met belgen en mijn lief dus, was echt tof :(.

^ ergernis :angry:

freakykiller

Legacy Member
stupid_noob zei:
leven op uw kamer etc etc, zijn ze paar maanden vies voor, maar waait wel over :D

Dat zijn ze hier al gewend, de eerste plaats waar ze me zoeken is @ pc :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan