isj zei:
oh,
ksnap da ni waarom zou u ma iets kopen da u ongelukkig maakt?
u ouders zijn nog samen?
waarom praat ge er niet over?
Maja tis nie da ze mij iets koopt da ze mij ongelukkig maakt eh... Gewoon, altijd zo die dingen van, probeer da nog eens, en da en da en da, en eb je nog genoeg tshirts, misschien moet je nog wat tshirts kopen.. En broeken! Ja broeken, die heb je ook nog nodig. Misschien moet je broer ook nog iets hebben, oh ja, die winkel is ook nog open, daar kunnen we ook nog eens binnenspringen en AAAAARgh
Mijn ouders zijn nog samen
Heb er ooit eens over gepraat met mijn ma. Uiteindelijk was mijn ma al wenend weggelopen en hebben we een week niet meer gesproken ..