Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kisthechef

Legacy Member
De nieuwe knop op minerva.

Vroeger was het gewoon ctrl+enter en ge waart binnen. Nu moet ge nog op die stomme knop drukken.

RaGeR

Legacy Member
Menne k750i is het aan het begeven en ik heb geen zin om geld uit te geven aan een nieuwe GSM.

Raukaris

Legacy Member
isj zei:
mag er nog een lied gefloten worden? of moeten we daar ook voor betalen?

In theorie als iemand van sabam u in het openbaar een deuntje hoort fluiten kunnen ze u proberen te doen betalen :unsure:

iKitty

Legacy Member
JoeCatshoe zei:
Kwil terug met wow beginnen maar dan zou ik moeten transferren wat weeral 40€ is voor 2 chars( ex speelt op die server, speelde vroeger samen in een guild. Ik loop ze liever niet virtueel tegen het lijf :sad: ). De transfer zou ik nog willen doen, maar ik ken niemand meer die wow speelt, en ik speel nu liever met mensen die ik ken. Vorige guild zat vol met belgen en mijn lief dus, was echt tof :(.

^ ergernis :angry:

argh ik ken dat, ik kwam ook continu mijn ex tegen online, en vooral ne maat van hem, mja mijn ex bleef een lvl 20 en ik was al in de 60 toen lol, dus echt 'tegenkomen' die /w af en toe is tot die op ignore kwam natuurlijk

transfer is echt kut, kheb ook op punt gedaan van te doen, omda mijne server zo dood is, ik wil dolgraag wow spelen opnieuw, echt tof als ge ne goeie groep hebt, ma tegewoordig is da zo hard voor noobs, tis té simpel geworden

maw, wachten op diablo, :sad:

ik denk dat er niet veel beters uit gaat komen :cry:
wow was nochtans zalig, maar voor mij is het echt gedaan nu

nu zitk hier met de collectors edition :sop:
maar frosty was zo cute :love:
Raukaris zei:
In theorie als iemand van sabam u in het openbaar een deuntje hoort fluiten kunnen ze u proberen te doen betalen :unsure:
first one to try, gets hit, no exceptions

iKitty

Legacy Member
Troj zei:
Yep.
Dit is mijn "ergernis van de dag".

ah dus omdat ik het niveau aantoon van het verstand in dat land?:unsure:
dit is mijn ergernis,
als men niet leest wat je schrijft

puni

Legacy Member
isj zei:
ah dus omdat ik het niveau aantoon van het verstand in dat land?:unsure:
dit is mijn ergernis,
als men niet leest wat je schrijft

Het is pas een ergernis als men niet kan lezen wat je schrijft.

Pilatus

Legacy Member
Omnistalker zei:
geen nieuwe gsm omda mijn ma 169 euro te duur vind :angry:
t'is dan nog mijn geld dak verdiende :angry:
probeert ze mij goekope zeik aan te smere :tongue:

Leeftijd
18

lol?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan