Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
isj zei:mag er nog een lied gefloten worden? of moeten we daar ook voor betalen?

JoeCatshoe zei:Kwil terug met wow beginnen maar dan zou ik moeten transferren wat weeral 40€ is voor 2 chars( ex speelt op die server, speelde vroeger samen in een guild. Ik loop ze liever niet virtueel tegen het lijfad: ). De transfer zou ik nog willen doen, maar ik ken niemand meer die wow speelt, en ik speel nu liever met mensen die ik ken. Vorige guild zat vol met belgen en mijn lief dus, was echt tof
.
^ ergernis![]()
ad:

first one to try, gets hit, no exceptionsRaukaris zei:In theorie als iemand van sabam u in het openbaar een deuntje hoort fluiten kunnen ze u proberen te doen betalen![]()
Preske zei:pics van de zus or gtfo
isj zei:een pic van u dan![]()
cram zei:deredactie.be: Afghanistan neemt vrouwvijandige wet aan
En maar tijd en geld insteken om de taliban te bevechten,Ze zijn godverdomme even erg.in die regering daar.

nee"

den-kimi zei:
isj zei:
"benen open!"
"nee"
"no koffiekoeke for you é!"![]()
Troj zei:Yep.
Dit is mijn "ergernis van de dag".

isj zei:ah dus omdat ik het niveau aantoon van het verstand in dat land?
dit is mijn ergernis,
als men niet leest wat je schrijft
Omnistalker zei:geen nieuwe gsm omda mijn ma 169 euro te duur vind
t'is dan nog mijn geld dak verdiende
probeert ze mij goekope zeik aan te smere![]()
edit: true, dat zou erg zijn,...puni zei:Het is pas een ergernis als men niet kant lezen wat je schrijft.
