Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
puni zei:Mogelijk zat ik met 'cunt' in m'n gedachten.
hoe lang is het geleden?Troj zei:I'm taking the high road, and it hurts.
isj zei:ah dus omdat ik het niveau aantoon van het verstand in dat land?![]()
Dennoman zei:
mja best rot, maar hij is niet de enige hoor, waarschijnlijk wel een van de weinige die er dan nog iets om geeft...Preske zei:
TimVerleyen zei:farmville![]()
wtf hebben die vrouwen daar toch mee ?
Hard, als je de video ervoor bekijkt is er precies niets aan de hand, hij zag het echt niet aankomen blijkbaar....Dennoman zei:YouTube - Final Video
Zalig vriendelijke kerel op YouTube die in Japan woont met een enorme gamecollectie kondigt aan dat zijn vrouw eruit getrokken is samen met zijn zoontje omdat hij zijn hobby niet binnen de perken kon houden en hen niet genoeg aandacht meer gaf.
Dubbel gevoel toch. Enerzijds is het natuurlijk wel zijn schuld dat hij het zo ver liet komen, maar anderzijds hoop ik toch voor hem dat het allemaal goed komt. Dan niet per se omdat ik zot ben van zijn video's (meestal spreken zijn video's me zelfs niet aan aangezien het toch maar wat unedited clips zijn, meer vlog style waar hij gewoon de camera opzet en wat tatert), maar gewoon omdat het zo'n sympathieke kerel is waar ik ook persoonlijk vrij goed contact mee had.
Pff, ben hier toch efkes ni goe van. Eerst lag zijn zoontje een tijd in het ziekenhuis en nu hij eindelijk genezen is, krijgt hij dit te verduren.
Bah, uit de hand gelopen hobby's kunnen zoveel verkloten.
Doet me denken aan mijn ex en haar scouts ::Dennoman zei:YouTube - Final Video
Zalig vriendelijke kerel op YouTube die in Japan woont met een enorme gamecollectie kondigt aan dat zijn vrouw eruit getrokken is samen met zijn zoontje omdat hij zijn hobby niet binnen de perken kon houden en hen niet genoeg aandacht meer gaf.
Dubbel gevoel toch. Enerzijds is het natuurlijk wel zijn schuld dat hij het zo ver liet komen, maar anderzijds hoop ik toch voor hem dat het allemaal goed komt. Dan niet per se omdat ik zot ben van zijn video's (meestal spreken zijn video's me zelfs niet aan aangezien het toch maar wat unedited clips zijn, meer vlog style waar hij gewoon de camera opzet en wat tatert), maar gewoon omdat het zo'n sympathieke kerel is waar ik ook persoonlijk vrij goed contact mee had.
Pff, ben hier toch efkes ni goe van. Eerst lag zijn zoontje een tijd in het ziekenhuis en nu hij eindelijk genezen is, krijgt hij dit te verduren.
Bah, uit de hand gelopen hobby's kunnen zoveel verkloten.
[LRRP];12048445 zei:Ik word gestalkt door het 15 jaar ex vriendinnetje van mijn broer![]()