Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Huasheng

Legacy Member
AeroFury zei:
Waarom is het in Antwerpen vandaag moederkesdag? :wtf:
Omdat dat al jaren en dagen zo is :p

Wikipedia zei:
De Antwerpse liberaaldenkende kunstenaar en schepen Frans van Kuyck (1852-1915) lanceerde in 1913 een Moederdag op 15 augustus, de feestdag van Maria, sinds 1124 de patrones van de stad.

Drien

Legacy Member
Mijn moemoe.. Kdacht: het is moederdag maar mijn ouders zijn op vakantie dus ik voor mijn beide grootmoeders 1 roosje gaan halen (this het gebaar dat telt é en het is mijn moeder niet é) en mijn ene grootmoeder was echt content en die ander zegt zo van: zie ma es wat dat ik van onze Bert gekregen heb (sta kei grote vaas op tafel). Ze heeft zelfs nog niet merci gezegd. En hetgeen waar ik mij nog het meeste aan erger is dat onze Bert meestal nog geen geld heeft voor zijne huur te betalen waardoor mijn vader en mijn tantes die al veel geld hebben geleend en hij heeft dat nog nooit terugbetaald maar bloemen van minstens €30 is geen probleem.

Oldskooler

Legacy Member
Kleine van broer die hier weer eens zit.
ELK weekend zit één van die klein mannen hier, maar dan echt elk.
Meestal van vrijdag tot maandag.

Het erge is dat deze, totaal langs geen kanten luistert, en alles afbreekt wat hij tegenkomt.
Duur speelgoed kan je niet geven, want binnen een minuut is het kapot.

Selderijstok

Legacy Member
Kater
Niet geslapen
Drank is op

En binnen 2u begint het allemaal opnieuw. Laatste dag is er teveel aan :sleep:

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Drien zei:
Mijn moemoe.. Kdacht: het is moederdag maar mijn ouders zijn op vakantie dus ik voor mijn beide grootmoeders 1 roosje gaan halen (this het gebaar dat telt é en het is mijn moeder niet é) en mijn ene grootmoeder was echt content en die ander zegt zo van: zie ma es wat dat ik van onze Bert gekregen heb (sta kei grote vaas op tafel). Ze heeft zelfs nog niet merci gezegd. En hetgeen waar ik mij nog het meeste aan erger is dat onze Bert meestal nog geen geld heeft voor zijne huur te betalen waardoor mijn vader en mijn tantes die al veel geld hebben geleend en hij heeft dat nog nooit terugbetaald maar bloemen van minstens €30 is geen probleem.

Ik had die roos meteen terug kapot gemaakt ofzo.

Gelukkig is mijn oma = win :love:

w3bb3r

Legacy Member
ergernis: dak minder moet zuipen. kheb al alle dagen nu sinds dak terug vrijgezel ben, int weekend alsk wakker kom, gezegd dak nooit nie meer zal drinken :p

kheb constant zwarte gaten :sop:
niets om mee content te zijn dus

mojo jojo

Legacy Member
'k bent echt strontbeu met die xbox eh, 'k heb nu al 4x de rrod gehad, ben nu bezig met m'n 5de console en die blokkeert ook al constant. m'n quit percentage in fifa is van 2% naar 17% gegaan gwn omdat m'n xbox constant blokkeert tijdens matchkes. Enorm frustrerend als je met 5-0 aan het winnen bent.:angry: Zo blijft er van m'n controller ook al niet meer veel over

EternalSilence

Legacy Member
deze zomerhitte
bij het minste wat je doet, begin je te zweten .. :sop:

niet aangenaam om te studeren

Sloth

Legacy Member
ns boy zei:
Sommige mensen zouden bij dit weer echt meer gekleed moeten lopen, soms gewoon goesting om te zeggen GTFO fatties :angry:. Maar das er dan weer wat over :unsure:..

haha ja,

niets tegen mensen met een beetje overgewicht maar ze moeten geen babykleren beginnen aantrekken

Carrion

Legacy Member
m'n pa -_-

ga ik vandaag van half 6 's morgens tot half 3 bouten draaien, kom ik thuis, wordt 'm slecht gezind omda ik al zo "vroeg" thuis ben

Bosvos

Legacy Member
mijn zus met hare kutmuziek:sop:
elke keer ze gaat douchen zet ze har gsm op het luidste volume en speelt ze tijdens het douchen van die negermuziek.
Kan me niet schelen wat ze speelt, zo lang het maar niet zo luid is, de badkamer ligt naast mijn kamer, ik moet hier mijn TV onmenselijk luid zetten omdat madam muziek wilt luisteren tijdens het douchen (is dat in feite wel mogelijk met dat lawaai van dat water?)

ironhorn

Legacy Member
hoofdschooier zei:
mijn zus met hare kutmuziek:sop:
elke keer ze gaat douchen zet ze har gsm op het luidste volume en speelt ze tijdens het douchen van die negermuziek.
Kan me niet schelen wat ze speelt, zo lang het maar niet zo luid is, de badkamer ligt naast mijn kamer, ik moet hier mijn TV onmenselijk luid zetten omdat madam muziek wilt luisteren tijdens het douchen (is dat in feite wel mogelijk met dat lawaai van dat water?)

dat doet ze mss om haar masturbatie-geluiden te vermommen :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan