Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorryfreak zei:Nee, ik wil dat héél graag doen en kheb daar ook deftig over nagedacht. Maar ik weet dat de kans goed genoeg bestaat dat ik het niet aan kan, vandaar die "proberen".
En ja, studiebeurs eh.![]()
.
.Kazier zei:Moest ik geweten hebben. In psychologie bruist het van de wijven en de homo's.

stupid_noob zei:same here, mensen uit mijn klas met een studiebeurs zijn net de rijkste. Hier gaan mijn ouders allebei fulltime werken om mijn studies te betalen, maar je moet niet denken dat we recht hebben op studiebeurs hoor![]()
Kowlier zei:hah, alle mensen die ik ken met een studiebeurs zijn juist de mensen die deze het minst nodig hebben. mijn ouders zijn ook gescheiden, mijn pa betaalt 2 opleidingen hoger onderwijs, maar wij maken wel geen kans op een studiebeurs.
een goed systeem zou ik zo zeggen![]()
stupid_noob zei:same here, mensen uit mijn klas met een studiebeurs zijn net de rijkste. Hier gaan mijn ouders allebei fulltime werken om mijn studies te betalen, maar je moet niet denken dat we recht hebben op studiebeurs hoor![]()
Kowlier zei:hah, alle mensen die ik ken met een studiebeurs zijn juist de mensen die deze het minst nodig hebben. mijn ouders zijn ook gescheiden, mijn pa betaalt 2 opleidingen hoger onderwijs, maar wij maken wel geen kans op een studiebeurs.
een goed systeem zou ik zo zeggen![]()

paarsbloed zei:Kent iemand nog die website die hier ooit eens is gepost geweest, waar je volledige concerten van vele artiesten kon bekijken? Kzit hier al e kwartier te zoeken zonder resultaat![]()

ComputerVISTA zei:Ommuren en uitgraven die kutprovincie
Den hebben we tenminste een serieuse haven![]()

Dude87 zei:kben net wakkergekomen vant verschot door een slag in mijn maag in men droom![]()
Hoe rijker je ouders, hoe minder je recht je hebt he op een studiebeurs.stupid_noob zei:same here, mensen uit mijn klas met een studiebeurs zijn net de rijkste. Hier gaan mijn ouders allebei fulltime werken om mijn studies te betalen, maar je moet niet denken dat we recht hebben op studiebeurs hoor![]()

Iemand zei:Hoe rijker je ouders, hoe minder je recht je hebt he op een studiebeurs.
Ik heb wel een, mijn zus ook en mijn broerke ook wat gehad.
Ik weet niet wat mijn zus en broer hebben ontvangen, maar ik (universitair onderwijs):
80 euro ipv 540 euro inschrijvingsgeld betaald en dan nog es 490 euro gestort gekregen op mijn rekening![]()
Bij mij thuis is dat nogal een raar systeem. Mijn vader verdient deftig zijn boterham en mijn ma is onthaalmoeder, waardoor ze geen loon krijgt, maar een vergoeding. Daardoor maken wij ook kans daarop. Nu zitten we er nipt onder. Achja, is misschien wel fout maar pakken wat we kunnen pakken.Carrion zei:En da is juist wa er fout is aan da systeem, de werkende mens wordt nog eens deftig gekloot terwijl de profiteurs (is nie persoonlijk op uw ouders bedoeld, zeg nie da ze da allemaal zijn) krijgen he geld gewoon toegestopt
