Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
iamhollywood zei:
Het zou wel handig zijn moest ge er iets mee doen, ik meen mij te herinneren dat arbeidssociologie uiteindelijk niet zo'n succes was? :naughty: :p

sweet ik zie net da het stuk dak heb geschreven en dacht da eigen inbreng was, een conclusie is van een van die presentaties. Goe bezig :D

iamhollywood

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
sweet ik zie net da het stuk dak heb geschreven en dacht da eigen inbreng was, een conclusie is van een van die presentaties. Goe bezig :D

Zie wel dat ge presentaties met degelijke scores gebruikt :p.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
iamhollywood zei:
Zie wel dat ge presentaties met degelijke scores gebruikt :p.

geen flauw idee eigelijk :D gvd eh. Mja ik gebruik er ook nie té veel uit :p vooral logische dingen :crazy:

edit: ik heb er ma 4 die ik kan gebruiken dusja en aangezien ge van elke netwerkvorm iets moet zeggen moet ik die wel gebruike. Ze stonden ook ter beschikking gesteld op toledo... dus da zal wel goed zen zeker? :p

tjampie

Legacy Member
Math'ke zei:
Heb je eigenlijk zelfs eens een joods gezin voor een week gevolgd ofzo ? Of bekritiseer je joden omwille van hetgeen wat je ervan leest ?

Nee hoor, ik heb in mijn leven zelfs nog nooit met een Jood gesproken. Ze zijn niet zo talrijk in België. Het is op basis van een historische studie dat ik uitspraken doe over het Jodendom. Ik weet beslist wel dat bepaalde stromingen binnen het Jodendom zich hebben geïntegreerd in de maatschappij.

Maar de idee dat zij een verbond met God hebben gesloten en dat zij gered zullen worden na het einde der tijden, vind ik op zijn minst sympathiek. Het is gewoon egoïsme op zijn best.

DuffyT

Legacy Member
Kbegin sommige van men maten ferm beu te worden, als je voorstelt om naar de cinema of een keer naar een pretpark te gaan hebben ze nooit geen tijd maar dan leen je een game aan hen en zitten ze een dag later te stoefen dat ze het al uitgespeeld hebben:angry: Het is altijd ik die dingen moet voorstellen en bel naar hen, kben het beu, ze moeten mij maar eens bellen en als ze niet bellen dan gaan ze zo weer casual zeggen van "we hebben niets meer van je gehoord" als het weer school is, ik beried mijn":wtf:" look al voor. Ze wilden zelfs niet naar een verjaardagsfeest van iemand anders vanop school, ik wilde wel gaan en kwas beter geweest gvd

/rant over

dat moest er even uit:sop:

h0pje

Legacy Member
Het is toch al een tijdje geleden dat ik hier rondgeneusd heb & what the hell is dat met die (meestal nieuwe accountjes) die aan Isj haar lippen hangen en constant zitten vissen achter aandacht van haar? God, ik erger me er aan hoe zielig hun gedrag is. En ze is niet eens heet ofzo, ze toont gewoon wat cleavage. Would not hit that*.








* behalve als ik al minstens 6 maanden droog sta en ik ongeloofelijk zat ben, maar dan ook echt strontzat :unsure:

deathsythe

Legacy Member
h0pje zei:
Het is toch al een tijdje geleden dat ik hier rondgeneusd heb & what the hell is dat met die (meestal nieuwe accountjes) die aan Isj haar lippen hangen en constant zitten vissen achter aandacht van haar? God, ik erger me er aan hoe zielig hun gedrag is. En ze is niet eens heet ofzo, ze toont gewoon wat cleavage. Would not hit that*.


* behalve als ik al minstens 6 maanden droog sta en ik ongeloofelijk zat ben, maar dan ook echt strontzat :unsure:

Ge zit nog altijd op een games forum e xD

ComputerVISTA

Legacy Member
Bring you own condom vrees ik n0n.


\o/


Of ge moet zelfvoorzien zijn!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan