Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bart Religion

Legacy Member
derjuist flashbacks gekregen van mijzelf die heel erg dronken karaoke aan het zingen was :help:

EternalSilence

Legacy Member
clubweekend:
we moeten ons eigen slaapgerief (+tent) mee doen, zakgeld & nog eens 60€.
vraag mij af wat wij krijgen voor die 60€ ..

vorig jaar was dat maar 45€, voor een volledig studentenbivak.
gingen we dan nog eens naar een pretpark, (zat dus in die 45€ enzo ..)

Dennoman

Legacy Member
bartreligion zei:
derjuist flashbacks gekregen van mijzelf die heel erg dronken karaoke aan het zingen was :help:
Als ik het me enigszins zou herinneren (zelfs in flashbacks), dan zou ik mezelf niet dronken genoeg vinden om karaoke te zingen.

Bart Religion

Legacy Member
Dennoman zei:
Als ik het me enigszins zou herinneren (zelfs in flashbacks), dan zou ik mezelf niet dronken genoeg vinden om karaoke te zingen.

haha, goed punt

Greyco

Legacy Member
Greyco zei:
Wakker worden omdat je ligt te stikken in uw eigen bloed...
Er zijn net minstens 4 volle pinten bloed uit mijne neus gelopen. Lavabo voor 1/4 volgelopen, new personal best.
Ik zit met een bovenliggende ader op het tussensschot in mijne neus die ze dus niet kunnen dichtbranden. En als die opengaat dan is het serieus bloeden. Net 45 min aan één stuk door 'drup' drup' 'drup.

Ik ben halverwege is op de weegschaal gaan staan, was op het einde 400gr lichter...

Net deel 2...
Ik ging op mijn bed liggen om wat naar de Tour te kijken. Na paar minuten begon ik weer te bloeden uit mijne neus. In het begin niet hard maar na 5 minuten werd dat wondje door de druk precies terug groter. Weer 20 minuten op mijn knieën aan de lavabo gezeten.

Daarnet ff buiten gaan kijken en de gracht ligt dus vol met gestold bloed. :puke:

Flipkikker

Legacy Member
Ferm wazige kop vandaag :s

Ben ffkes boven geweest, kom terug beneden en vond het hier "aangenaam fris" => tis hier 25° :s

Proim

Legacy Member
Het is hier veel te warm, gelukkig af een toe wat wind die binnenkomt maar toch... :/

Anoniem04

Legacy Member
Komen ze hier 6 fietsen tegen onze voorgevel zetten zonder het te vragen :ironic:

Ik zou ze allemaal achter moeten gaan zetten, zien er nog redelijk duur uit :unsure:

freakykiller

Legacy Member
Dillyracer zei:
Komen ze hier 6 fietsen tegen onze voorgevel zetten zonder het te vragen :ironic:

Ik zou ze allemaal achter moeten gaan zetten, zien er nog redelijk duur uit :unsure:

Verkoopt ge ze dan ook ? :unsure:

gizmo666

Legacy Member
Dillyracer zei:
Komen ze hier 6 fietsen tegen onze voorgevel zetten zonder het te vragen :ironic:

Ik zou ze allemaal achter moeten gaan zetten, zien er nog redelijk duur uit :unsure:

woont ge misschien naast een cafe of ijssalon ofzo?

Karre

Legacy Member
Het weer dat hier op de zak trekt. Anders kon ik nu wat tegen de verveling zwemmen maar dat zit er ook al niet in.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan