Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

u4ea

Legacy Member
Careless zei:
Het weer dat hier op de zak trekt. Anders kon ik nu wat tegen de verveling zwemmen maar dat zit er ook al niet in.

wrom ni? zwembad is juist een paar cm bijgevuld:p

Matt.

Legacy Member
Een vriendin die huisarrest heeft voor de rest van de vakantie, waardoor 'k alleen naar een festival mag. :s

Karre

Legacy Member
matthi_182 zei:
Een vriendin die huisarrest heeft voor de rest van de vakantie, waardoor 'k alleen naar een festival mag. :s

Gezien zij niet kan kan ze het toch aan iemand die je kent en mee wilt gaan doorverkopen?

Matt.

Legacy Member
Stancke zei:
Huisarrest is zo 1337.

Tja, 't is wel deels terecht. Gisteren zo zat dat het niet meer proper was.

Careless zei:
Gezien zij niet kan kan ze het toch aan iemand die je kent en mee wilt gaan doorverkopen?

Niet veel geïnteresseerden voor Cactus jammergenoeg. :p

EternalSilence

Legacy Member
broer die absoluut geen beknopte verslagen kan schrijven .. ffs :sop:

Joachim_staelen

Legacy Member
Vanmorgen met 2man 4flessen martini leeggedronken als aperitief met als doel dak om 16 uur in mijn bed gekropen ben en er nu pas uitgekropen ben met een IMMENSE nadorst...

Al de waterflessen zijn blijkbaar leeg >_>

cram

Legacy Member
Dat de zwarte banden op dvd's precies groter worden,zodat je nar een klein scherm op een grote tv aan het kijken bent.
Kunnen ze nu echt gen dvd's maken waar van je het volledige beeld op je tv kan zien.:angry:
Heeft bleuray daar ook last van?

cram

Legacy Member
Joachim_staelen zei:
Vanmorgen met 2man 4flessen martini leeggedronken als aperitief met als doel dak om 16 uur in mijn bed gekropen ben en er nu pas uitgekropen ben met een IMMENSE nadorst...

Al de waterflessen zijn blijkbaar leeg >_>

Stoer.

Slabby

Legacy Member
matthi_182 zei:
Tja, 't is wel deels terecht. Gisteren zo zat dat het niet meer proper was.

Toen ik jullie gister in de verte zag lopen was iedereen nog nuchter nochtans. Nuja het was ook vroeg.
En nee ik stalk niemand :p

RaGeR

Legacy Member
Joachim_staelen zei:
Vanmorgen met 2man 4flessen martini leeggedronken als aperitief met als doel dak om 16 uur in mijn bed gekropen ben en er nu pas uitgekropen ben met een IMMENSE nadorst...

Al de waterflessen zijn blijkbaar leeg >_>

Dus gij drinkt om in u bed te kunnen kruipen? :wtf:

Carrion

Legacy Member
matthi_182 zei:
Een vriendin die huisarrest heeft voor de rest van de vakantie, waardoor 'k alleen naar een festival mag. :s

Als die even oud als u is, is da inderdaad erg, op uw 20ste nog huisarrest krijgen :')

Matt.

Legacy Member
rubinioke zei:
Toen ik jullie gister in de verte zag lopen was iedereen nog nuchter nochtans. Nuja het was ook vroeg.
En nee ik stalk niemand :p

Lol, 'k heb je nie gezien. :) Hoelaat was 't? Tussen halfnegen en negen? :p

Carrion zei:
Als die even oud als u is, is da inderdaad erg, op uw 20ste nog huisarrest krijgen :')

Gohja, 18... :p
('k zou het ook niet moeten weten dat 'k om 4h 's nachts om mijn steendronken dochter moet rijden; hoe oud ze ook is, ze zou het mogen horen :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan