Prodigy
Legacy Member
coebeest zei:Vandaag tijdens het fietsen vliegt er een wesp in mijn truitje en steekt mij in mijn borstkas. Mij aan de kant gezet (om te zien of ik niet allergisch reageer) en ik pak mijn truitje vast en stekt ze mij weer in mijn arm. Dat beest zat nog altijd in mijn truitjead:
Uiteindelijk, zonder derde stek, ze er toch nog uit gekregen![]()
Fiets je in een felgroen,-geel rennerspakje? Kan mss daaraan liggen hoor
die beesten reageren daarop als een stier op een rode vlag
.
ad:
:doh:


who put sand in your vagina?

.