Bad Religion
Legacy Member
Careless zei:Ik vind Crysis echt een top shooter maar daar ging het toch wel de mist in en werd de vrijheid echt overboord gegooid vanaf dan.
Mijn ergernis:
Die stomme reclame van Belgacom. Ik kan die stomme kut zin 'sebiet no koffiekoeken for you é' niet meer zien gewoon.
ela, beetje dimmen hé ... anders no koffiekoeke for you éh

Waar gaat dat toch naartoe..


