Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bad Religion

Legacy Member
Careless zei:
Ik vind Crysis echt een top shooter maar daar ging het toch wel de mist in en werd de vrijheid echt overboord gegooid vanaf dan.

Mijn ergernis:

Die stomme reclame van Belgacom. Ik kan die stomme kut zin 'sebiet no koffiekoeken for you é' niet meer zien gewoon.

ela, beetje dimmen hé ... anders no koffiekoeke for you éh





:unsure:

BlackOccult

Legacy Member
Een vriend van mij (bijna 19) is bijna één jaar samen met zijn vriendin en ze is al 13 weken zwanger. :sop: Waar gaat dat toch naartoe..

Drien

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Een vriend van mij (bijna 19) is bijna één jaar samen met zijn vriendin en ze is al 13 weken zwanger. :sop: Waar gaat dat toch naartoe..

En was die kleine gepland of niet ?

BlackOccult

Legacy Member
Drien zei:
En was die kleine gepland of niet ?

Niet dat ik weet.
Ze zijn ook al eens uit elkaar geweest voor een paar weken en hij vertelde mij een tijdje geleden dat het toen weer effe niet zo goed ging. Kvind het wel mooi van hem dat hij er zijn verantwoordelijkheid voor neemt, maar hij blijft bij dat meisje en voelt zich er precies niet gelukkig bij. Nuja..

[LRRP]

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Een vriend van mij (bijna 19) is bijna één jaar samen met zijn vriendin en ze is al 13 weken zwanger. :sop: Waar gaat dat toch naartoe..

Een ongelukje is rap gebeurd. Gij kunt het bij wijze van spreken morgen ook hebben zitten...

pie-jie

Legacy Member
[LRRP];11862632 zei:
Een ongelukje is rap gebeurd. Gij kunt het bij wijze van spreken morgen ook hebben zitten...

lol, precies of zwangerschap is een random iets :D

Musilitar

Legacy Member
Atrox zei:
Kvind geen vakantiejob, kutexamens en kutcrisis :(

Pff, net hetzelfde hier, maar dan zonder kutexamens.
En als ik eens iets vind, is het 18+ (Ben 15).
Volgend jaar vroeg beginnen zoeken zeker...

RaGeR

Legacy Member
2 verschillende feestjes van 2 verschillende kameraden op dezelfde dag en ik weet niet naar welk ik moet gaan... :sop:
En naar beide gaan gaat niet lukken.

Poplipo

Legacy Member
Ge moogt sowieso al content zijn als ge ne vakantiejob vindt aan u 15e peizek

Toen dakik 15 was, ben'k bij nen boer gaan werken ^^

Drien

Legacy Member
Ik heb ook heel lang moeten zoeken achter werk maar ik heb een geweldig jobke gevonden :)

u4ea

Legacy Member
ergernissen:
-mensen die zitten te zagen dat ze geen vakantiejob vinden terwijl ze nu pas beginnen zoeken.
-heb laptop besteld zonder te weten dat die zo groot is en dus niet in mijn rugzak gaat passen:p

Dennoman

Legacy Member
wim_gunner zei:
ergernissen:
-mensen die zitten te zagen dat ze geen vakantiejob vinden terwijl ze nu pas beginnen zoeken.
²

Ge vindt geen werk meer in juli? No shit, zal wel met de crisis te maken hebben :unsure:

u4ea

Legacy Member
ik heb begin van het jaar zelf nog geluk gehad dak nog een plaats heb gekregen bij groendienst.
daar beke voorstellen te doen in gemeentehuis nog juist de laatste plaats in kunnen nemen:p

?therapy?

Legacy Member
En toch is het zo...
Nujah, kheb wel eerst 2 andere jobkes moeten afwijzen. :ironic: En dan beslist den baas dat hij toch geen vakantiejober wil aannemen en ik dus zonder werk zit. :sop:

Maar bij nog wat vrienden van mij die al lang zijn ingeschreven etc. vinden ook niets

a143290

Legacy Member
Ik had 3 vakantiejobs als ik wou :p Gewoon op tijd CV's doorgestuurd.

OT: Slechte eindresultaten...

128MB

Legacy Member
fucking fucking fucking klote bedpoot, heel menne kleine teen is blauw :/

BlackOccult

Legacy Member
[LRRP];11862919 zei:
Neen maar, hier zo wordt zo gedaan alsof dat 2 randdebielen zijn

Nee, dat niet ze. Maar er zijn toch genoeg middelen om dat te voorkomen denk ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan