Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Ik kom net van die parkconcerten, is me dat een stomme en saaie boel zeg.

KO

Legacy Member
paarsbloed zei:
idd, nog maar 2O uur per week?

Mijn ergernis: Hiernet iets gaan drinken met de vriendin in Aalst, we lopen door de winkelstraat en zien zo 3 gasten staan, we passeren en als we voorbij zijn zaten ze bezig van 'Check die dikke, met zo een mooie vriendin, hoe is dat mogelijk'. Gewoon doorgestapt, maar ik was binnening echt aan't koken.

Beschouw het als een compliment ? Als inwoner van Aarschot ben ik maar al te bekend met marginalen. Neem dat allemaal niet zo serieus.

Later mag je aan hen vragen in welke rayon de cornflakes staat. :)

pie-jie

Legacy Member
cram zei:
Pfff het is hier drukkend warm binnen.Zelfs dat de ramen open staan koelt het niet af.
En al dagen dat ik slecht slaap door die warmte.

tip: leg es uw pc af :p

Dennoman

Legacy Member
=[KO]=;11864204 zei:
Beschouw het als een compliment ? Als inwoner van Aarschot ben ik maar al te bekend met marginalen. Neem dat allemaal niet zo serieus.

Later mag je aan hen vragen in welke rayon de cornflakes staat. :)
Awel ja, ik wil daar wel frietjes bij ja :)

Damiaaninstituut -shiver- :p

?therapy?

Legacy Member
Na verbrand te zijn begint dat nu zo irritant te jeuken baaaaaahhhhhh

Liever blank dan bruin dan toch :x (en niet in de racistische zin hé >.<)
en nu krabben

Jonathan

Legacy Member
?therapy? zei:
Na verbrand te zijn begint dat nu zo irritant te jeuken baaaaaahhhhhh

Liever blank dan bruin dan toch :x (en niet in de racistische zin hé >.<)
en nu krabben

Neenee, tis in de racistische zin, we hebben het begrepen ! :ironic:
Mensen, we hebben der nog ne racist bij znne ...

Proim

Legacy Member
paarsbloed zei:
idd, nog maar 2O uur per week?

Mijn ergernis: Hiernet iets gaan drinken met de vriendin in Aalst, we lopen door de winkelstraat en zien zo 3 gasten staan, we passeren en als we voorbij zijn zaten ze bezig van 'Check die dikke, met zo een mooie vriendin, hoe is dat mogelijk'. Gewoon doorgestapt, maar ik was binnening echt aan't koken.
Gewoon zien als een compliment zoals andere al zeiden, jaloerse marginalen :)
Maar ik begrijp u punt wel.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
paarsbloed zei:
idd, nog maar 2O uur per week?

Mijn ergernis: Hiernet iets gaan drinken met de vriendin in Aalst, we lopen door de winkelstraat en zien zo 3 gasten staan, we passeren en als we voorbij zijn zaten ze bezig van 'Check die dikke, met zo een mooie vriendin, hoe is dat mogelijk'. Gewoon doorgestapt, maar ik was binnening echt aan't koken.


Ik zou mij toch omgedraaid hebben. Ik krijg het van op mijn heupen van zo een gastjes.

Tha_nOn

Legacy Member
Careless zei:
Ik kom net van die parkconcerten, is me dat een stomme en saaie boel zeg.

de meeste mensen zitten dan ook niet in het park tijdens de parkconcerten maar gewoon int centrum van aalst weer
(tenzij de iets jongere leeftijdsgroep en de oudere leeftijdsgroepen die gaan wel nog naart park)

en beetje zitten veralgemenen :sop:, niet iedereen dat daar loopt is marginaal (en kom nu ni af met het argument carnaval --> marginaal das een compleet ander iets)

en zelf vind ik aalst nog een vrij aangename stad, zolang ge niet te ver vant centrum begint af te wijken

Mienod

Legacy Member
Dat de vlucht die ik een paar weken terug heb geboekt nu &#8364;40 goedkoper is :(

Karre

Legacy Member
Tha_nOn zei:
de meeste mensen zitten dan ook niet in het park tijdens de parkconcerten maar gewoon int centrum van aalst weer
(tenzij de iets jongere leeftijdsgroep en de oudere leeftijdsgroepen die gaan wel nog naart park)

en beetje zitten veralgemenen :sop:, niet iedereen dat daar loopt is marginaal (en kom nu ni af met het argument carnaval --> marginaal das een compleet ander iets)

en zelf vind ik aalst nog een vrij aangename stad, zolang ge niet te ver vant centrum begint af te wijken

Ik heb toch niet gezegd dat iedereen daar een marginaal is? Maar je moet eens rondkijken in Aalst, je kan toch moeilijk ontkennen dat er enorm veel marginalen rondlopen.

Tha_nOn

Legacy Member
Careless zei:
Ik heb toch niet gezegd dat iedereen daar een marginaal is? Maar je moet eens rondkijken in Aalst, je kan toch moeilijk ontkennen dat er enorm veel marginalen rondlopen.

en gij gaat mij komen vertellen dat ik meer moet rondkijken in aalst?

ik zie zo ongeveer evenveel marginalen lopen in elke andere stad ze, afhankelijk van het tijdstip van den dag kan da natuurlijk varieren

EternalSilence

Legacy Member
Het bizarre weer
ene moment valt de regen met liters uit de hemel
de andere moment is er zonneschijn ..

+ die hard waaiende koude wind.
Om dan te denken dat het tijdens de blok periode al rap 25°C was ... :sop:

Ike zei:
Tja, en tandartsen zijn inderdaad verre van goedkoop.

idd, 2 wijsheidstanden laten trekken: 200&#8364;
:wtf:

Karre

Legacy Member
Doom Dragon zei:
Het bizarre weer
ene moment valt de regen met liters uit de hemel
de andere moment is er zonneschijn ..

+ die hard waaiende koude wind.
Om dan te denken dat het tijdens de blok periode al rap 25°C was ... :sop:

Hopelijk blijft de regen wat weg als ik er straks met de fiets door moet want ik heb hier geen regenvest hangen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan