Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
paarsbloed zei:idd, nog maar 2O uur per week?
Mijn ergernis: Hiernet iets gaan drinken met de vriendin in Aalst, we lopen door de winkelstraat en zien zo 3 gasten staan, we passeren en als we voorbij zijn zaten ze bezig van 'Check die dikke, met zo een mooie vriendin, hoe is dat mogelijk'. Gewoon doorgestapt, maar ik was binnening echt aan't koken.

cram zei:Pfff het is hier drukkend warm binnen.Zelfs dat de ramen open staan koelt het niet af.
En al dagen dat ik slecht slaap door die warmte.

Awel ja, ik wil daar wel frietjes bij ja=[KO]=;11864204 zei:Beschouw het als een compliment ? Als inwoner van Aarschot ben ik maar al te bekend met marginalen. Neem dat allemaal niet zo serieus.
Later mag je aan hen vragen in welke rayon de cornflakes staat.![]()


?therapy? zei:Na verbrand te zijn begint dat nu zo irritant te jeuken baaaaaahhhhhh
Liever blank dan bruin dan toch(en niet in de racistische zin hé >.<)
en nu krabben
Gewoon zien als een compliment zoals andere al zeiden, jaloerse marginalenpaarsbloed zei:idd, nog maar 2O uur per week?
Mijn ergernis: Hiernet iets gaan drinken met de vriendin in Aalst, we lopen door de winkelstraat en zien zo 3 gasten staan, we passeren en als we voorbij zijn zaten ze bezig van 'Check die dikke, met zo een mooie vriendin, hoe is dat mogelijk'. Gewoon doorgestapt, maar ik was binnening echt aan't koken.

paarsbloed zei:idd, nog maar 2O uur per week?
Mijn ergernis: Hiernet iets gaan drinken met de vriendin in Aalst, we lopen door de winkelstraat en zien zo 3 gasten staan, we passeren en als we voorbij zijn zaten ze bezig van 'Check die dikke, met zo een mooie vriendin, hoe is dat mogelijk'. Gewoon doorgestapt, maar ik was binnening echt aan't koken.
BuBbA zei:2/3de van nen tand afgebroken.

eXe./special zei:twerd tijd da gij es op uw bakkes kreeg!
![]()
ad:Careless zei:Ik kom net van die parkconcerten, is me dat een stomme en saaie boel zeg.
, niet iedereen dat daar loopt is marginaal (en kom nu ni af met het argument carnaval --> marginaal das een compleet ander iets)BuBbA zei:Was het maar waar, dan moest ik den tandarts tenminste ni zelf betalen.ad:
Ike zei:Tja, en tandartsen zijn inderdaad verre van goedkoop.
Tha_nOn zei:de meeste mensen zitten dan ook niet in het park tijdens de parkconcerten maar gewoon int centrum van aalst weer
(tenzij de iets jongere leeftijdsgroep en de oudere leeftijdsgroepen die gaan wel nog naart park)
en beetje zitten veralgemenen, niet iedereen dat daar loopt is marginaal (en kom nu ni af met het argument carnaval --> marginaal das een compleet ander iets)
en zelf vind ik aalst nog een vrij aangename stad, zolang ge niet te ver vant centrum begint af te wijken
Careless zei:Ik heb toch niet gezegd dat iedereen daar een marginaal is? Maar je moet eens rondkijken in Aalst, je kan toch moeilijk ontkennen dat er enorm veel marginalen rondlopen.

Ike zei:Tja, en tandartsen zijn inderdaad verre van goedkoop.

Doom Dragon zei:Het bizarre weer
ene moment valt de regen met liters uit de hemel
de andere moment is er zonneschijn ..
+ die hard waaiende koude wind.
Om dan te denken dat het tijdens de blok periode al rap 25°C was ...![]()