Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorige week hebben ze een hele tijd in een industriepark in de buurt gestaan en daar in 3 huizen ingebroken en nu zijn ze terug hier
AAAARGH 
Spectre zei:oh my fucking god. Ik zit rustig in de zetel te gamen, ik kijk naar buiten en wat zie ik? Al die voze bruine parasieten met hun caravans zijn terugVorige week hebben ze een hele tijd in een industriepark in de buurt gestaan en daar in 3 huizen ingebroken en nu zijn ze terug hier
AAAARGH
![]()

Dan heb ik recht van spreken, de enige dinge die ik download zijn legaal voor zover ik weet. Ik moet wel zeggen da ik hier in het verleden wel eens schuldig aan was (muziek) maar toen was ik nog even naief als de meeste gamers. Ik weet dat ik toen fout was en maak me er dan ook al jaren niet meer schuldig aan.Als gy nog nooit iets gedownload hebt (dus ook geen software, templates of mp3 of wa dan ook) hebde recht van spreken.
Ironhorn zei:zijn dat gewoon caravanners of echte woonwagenbewoners?
Betelgeuze zei:Dan heb ik recht van spreken, de enige dinge die ik download zijn legaal voor zover ik weet. Ik moet wel zeggen da ik hier in het verleden wel eens schuldig aan was (muziek) maar toen was ik nog even naief als de meeste gamers. Ik weet dat ik toen fout was en maak me er dan ook al jaren niet meer schuldig aan.
Moest ik trouwens wel illegaal downloaden, zou dat dan weer een geldig argument zijn dat het wel 'ok' is dan?
Over uw andere argumenten heb ik niks te zeggen, ge weet hoe ik er over denk.

Spectre zei:dat zijn turkse, marokaanse pooiers die overal gaan rondtrekken, inbreken en daarna het em weer afbollen.
YouTube - ********
das van 2 weken terug

Carrion zei:jah, en uw gedacht is al even erg als da van diene RMBK op de mainpage die z'n superioriteit tov downloaders altijd wilt tonen![]()
Ik neem aan dat er bij u in de buurt nooit staan! Als het ooit zo ver komt ziet dan maar dat ge een goed alarm systeem hebt.nu ook eerlijk zijn he, 't is gene rottweiler of pitbull dat daar loopt he
Betelgeuze zei:Ik neem aan dat er bij u in de buurt nooit staan! Als het ooit zo ver komt ziet dan maar dat ge een goed alarm systeem hebt.
nie genoeg, moet ik er ook nog "HEHEHE HAHAHAHAH, LOOL ROFL" bijzetten eer ge het door krijgt?EagleEye zei:Ewat extra GB's kunnen geen kwaad zenne
Ik kijk meestal gewoon wat het voordeligst is in €/GB
