Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gizmo666

Legacy Member
counter-strike source da platligt, ik krijg een melding dat het niet beschikbaar is:cry: zijn er nog mensen met dit probleem?

Spectre

Legacy Member
oh my fucking god. Ik zit rustig in de zetel te gamen, ik kijk naar buiten en wat zie ik? Al die voze bruine parasieten met hun caravans zijn terug :sop: Vorige week hebben ze een hele tijd in een industriepark in de buurt gestaan en daar in 3 huizen ingebroken en nu zijn ze terug hier :sop: AAAARGH :angry:

Carrion

Legacy Member
Spectre zei:
oh my fucking god. Ik zit rustig in de zetel te gamen, ik kijk naar buiten en wat zie ik? Al die voze bruine parasieten met hun caravans zijn terug :sop: Vorige week hebben ze een hele tijd in een industriepark in de buurt gestaan en daar in 3 huizen ingebroken en nu zijn ze terug hier :sop: AAAARGH :angry:

wegpesten?

Carrion

Legacy Member
Ma ware die paar weken geleden nie moeten verhuizen? Alle, omda ze overal vuilniszakken achter lieten, of was da iemand anders?

Betelgeuze

Legacy Member
Als gy nog nooit iets gedownload hebt (dus ook geen software, templates of mp3 of wa dan ook) hebde recht van spreken.
Dan heb ik recht van spreken, de enige dinge die ik download zijn legaal voor zover ik weet. Ik moet wel zeggen da ik hier in het verleden wel eens schuldig aan was (muziek) maar toen was ik nog even naief als de meeste gamers. Ik weet dat ik toen fout was en maak me er dan ook al jaren niet meer schuldig aan.
Moest ik trouwens wel illegaal downloaden, zou dat dan weer een geldig argument zijn dat het wel 'ok' is dan?

Over uw andere argumenten heb ik niks te zeggen, ge weet hoe ik er over denk.

Carrion

Legacy Member
Betelgeuze zei:
Dan heb ik recht van spreken, de enige dinge die ik download zijn legaal voor zover ik weet. Ik moet wel zeggen da ik hier in het verleden wel eens schuldig aan was (muziek) maar toen was ik nog even naief als de meeste gamers. Ik weet dat ik toen fout was en maak me er dan ook al jaren niet meer schuldig aan.
Moest ik trouwens wel illegaal downloaden, zou dat dan weer een geldig argument zijn dat het wel 'ok' is dan?

Over uw andere argumenten heb ik niks te zeggen, ge weet hoe ik er over denk.

jah, en uw gedacht is al even erg als da van diene RMBK op de mainpage die z'n superioriteit tov downloaders altijd wilt tonen :crazy:

EagleEye

Legacy Member
Ik denk da dien hond gewoon iemand uit zijn buurt is, van het gesprek af te leiden:

"Oh howffllfppmm?"
- "Hmmhvvivvlld!"

Betelgeuze

Legacy Member
Carrion zei:
jah, en uw gedacht is al even erg als da van diene RMBK op de mainpage die z'n superioriteit tov downloaders altijd wilt tonen :crazy:

Kijk en dees bedoel ik dus, I'm the bad Guy!
Hoe durf ik toch legaal games te kopen en mij te ergeren in piraterij, foei aan mezelf!


nu ook eerlijk zijn he, 't is gene rottweiler of pitbull dat daar loopt he
Ik neem aan dat er bij u in de buurt nooit staan! Als het ooit zo ver komt ziet dan maar dat ge een goed alarm systeem hebt.

Carrion

Legacy Member
Betelgeuze zei:
Ik neem aan dat er bij u in de buurt nooit staan! Als het ooit zo ver komt ziet dan maar dat ge een goed alarm systeem hebt.

moa gast toch, was het nie duidelijk genoeg da ik ermee aan het lachen was ofzo, of is een :p nie genoeg, moet ik er ook nog "HEHEHE HAHAHAHAH, LOOL ROFL" bijzetten eer ge het door krijgt?

Anoniem04

Legacy Member
EagleEye zei:
Ewat extra GB's kunnen geen kwaad zenne :D

Ik kijk meestal gewoon wat het voordeligst is in €/GB

Ik weet het, maar ik heb nu in totaal 320 waarvan 160 geprul is, dus dat is dan een pak meer :unsure:

D--Amo

Legacy Member
Was op weg naar m'n wagen, die toch een eindje verder stond geparkeerd (goedkoper). Begint het daar met bakken uit de lucht te vallen.. Natuurlijk net geen plaats om ergens te gaan schuilen.. :s

Jonathan

Legacy Member
Weeral ne random post van mij verwijderd. Tegenwoordig sta ik gewoon op om ffkes op 9lives te komen zien welke posts verwijderd zijn. Heb het stilaan gehad met dit forum :/

HighWire

Legacy Member
Das nu al 2 keer da ik op een schijnbaar onzichtbare PSP reclame klik hier opt forum, om gek van te worden...

Oke, da er reclame is, mij geen probleem, maar geef mij dan de mogelijk om die kader van PSP ofzo weg te klikken...

Dennoman

Legacy Member
Ergernis en glimlach tegelijk: weervrouw die probeert te zeggen dat het morgen de hele dag gaat regenen en dat zo verdoezelt:

"Morgen zal het in de voormiddag regenen en normaal gezien in de namiddag ook" :')

Bad Religion

Legacy Member
fokking browser ... ik kan vlot scrollen op hln.be maar alle andere websites, inclusief deze gaat in 'stukken'

sabotage van hln ? :unsure:

heb reeds men drivers ge-update maar niets werkt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan