Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Betelgeuze

Legacy Member
moa gast toch, was het nie duidelijk genoeg da ik ermee aan het lachen was ofzo, of is een nie genoeg, moet ik er ook nog "HEHEHE HAHAHAHAH, LOOL ROFL" bijzetten eer ge het door krijgt?
En blijven zoeken om toch maar ergens gelijk in te krijgen eh! Awel, als ge er u goed bij voelt, ge hebt me helemaal! Have a cookie!

Carrion

Legacy Member
Betelgeuze zei:
En blijven zoeken om toch maar ergens gelijk in te krijgen eh! Awel, als ge er u goed bij voelt, ge hebt me helemaal! Have a cookie!

Ma nu wil ik toch echt wel eens weten wa uw probleem is ze :wtf:

ge weet toch da een :p om te lachen is he :doh:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Mensen die "wss" schrijven als afkorting van "waarschijnlijk" sinds wanneer heeft da woord 2 s'en :angry: "ws" is veel korter en accurater :(

EagleEye

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Mensen die "wss" schrijven als afkorting van "waarschijnlijk" sinds wanneer heeft da woord 2 s'en :angry. "ws" is veel korter en accurater :(
Hoera, nog iemand die het doorheeft :D

"wrs" werkt ook, als ge graag drieletterige afkortingen zou zien :unsure:

Joeshoe

Legacy Member
Bad Religion zei:
fokking browser ... ik kan vlot scrollen op hln.be maar alle andere websites, inclusief deze gaat in 'stukken'

sabotage van hln ? :unsure:

heb reeds men drivers ge-update maar niets werkt

Als ge firefox gebruikt, hebt ge toevallig in- of uitgezoomt?

Als ge da doe dan "hakelt" deze site idd.

Carrion

Legacy Member
Bad Religion zei:
fokking browser ... ik kan vlot scrollen op hln.be maar alle andere websites, inclusief deze gaat in 'stukken'

sabotage van hln ? :unsure:

heb reeds men drivers ge-update maar niets werkt

Is het in firefox? Is normaal enkel als er grote achtergrond afbeeldingen gebruikt worden zoals op 9lives

Bosvos

Legacy Member
damn die Nunchuck van de Wii is klote, probeer ik Top Spin 3 te spelen, om de 2 minuten hangt die draad ergens waar hij niet moet hangen:sop:

Crashtestdummy

Legacy Member
crimson skies waarvan ge niks van letters kunt lezen doordat ze er geen patch voor willen maken voor de huidige pc's :(

Arifiene

Legacy Member
DieselPower zei:
Och, dan kunt ge er weer tegen voor 10 jaar, kben recent in een spijker getrapt, spuitje halen duurt absoluut niet lang :)

Meh, men arm zwelt daar altijd gigantisch van op :/.

Bad Religion

Legacy Member
JoeCatshoe zei:
Als ge firefox gebruikt, hebt ge toevallig in- of uitgezoomt?

Als ge da doe dan "hakelt" deze site idd.

is internet explorer ... maar het is gewoon van de 1ne dag op de andere dag gekomen ... geen idee wat er aan de hand is :p

Karre

Legacy Member
HDMI switches dat verschrikkelijk duur zijn en ik die nu constant de kabel moet switchen tussen mijn Playstation 3 en de Digicorder.

Proim

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Mensen die "wss" schrijven als afkorting van "waarschijnlijk" sinds wanneer heeft da woord 2 s'en :angry: "ws" is veel korter en accurater :(
Ik schrijf het ook altijd zo terwijl ik weet dat het verkeerd is :/
Ik heb geen idee hoe ik er bij kom om dat zo te schrijven.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Proim zei:
Ik schrijf het ook altijd zo terwijl ik weet dat het verkeerd is :/
Ik heb geen idee hoe ik er bij kom om dat zo te schrijven.

Stop er gewoon mee :cry:

gizmo666

Legacy Member
Careless zei:
HDMI switches dat verschrikkelijk duur zijn en ik die nu constant de kabel moet switchen tussen mijn Playstation 3 en de Digicorder.

op ebay kunde daarmee wel koopjes doen, ik heb de mijne daar ook gevonden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan