Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

freakykiller

Legacy Member
kverveel me ook, lief wil niet uitgaan vandaag :sad:

Is er nog een restant ofzo van dat thread waar jullie over praten

Dennoman

Legacy Member
ns boy zei:
Michael Jackson's begrafenis, sorry ze, maar bende stomme ******..
Man, waar gaat dat toch heen met die jeugd?

Ja, er was veel christelijk gezwets, maar het was een mooie plechtigheid met geweldige muziek van de aanwezige artiesten.
Men zeikt over Michael Jackson omdat dat "in" is, maar geloof me vrij: ze mogen voor mijn part Coldplay, Tokyo Hotel en al die andere emo bleitergroepjes die tegenwoordig zo hip zijn eigenhandig uitmoorden voordat MJ moest gaan.

_ns_

Legacy Member
Dennoman zei:
Man, waar gaat dat toch heen met die jeugd?

Ja, er was veel christelijk gezwets, maar het was een mooie plechtigheid met geweldige muziek van de aanwezige artiesten.

Dus dat noemt gij een plechtigheid? Ze hadden er ffs nog een kermis aan kunnen hangen en per 'aanwezige' 5 jetongskes kunnen geven :ironic:..

Dennoman

Legacy Member
Uh, yeah, obviously.

Michael Jackson is dan ook de grootste entertainer aller tijden, daarin kun je niet genoeg overdrijven. De fans hadden het recht om afscheid te nemen en zo simpel is dat. De familie hoereerde allesbehalve om aandacht en gedroeg zich waardig.

_ns_

Legacy Member
Tsjah tzal dan om mijn mindere voorliefde voor ****** zijn zeker, staan ze daar allemaal binnen met hun zonnenbril en witte handschoen :sop:...

Ma bon de fans hadden in zekere zin zeker het recht om afscheid te nemen, maar anderzijds wtf, mensen die ge van toeten nog blazen kent ..

freakykiller

Legacy Member
Ik ben ook niet zo aan die overdreven grote evenementen om 'afscheid te nemen'. K'vind dat nu iets dat eerder in stilte moet worden gehouden zonder optredens. Die speeches vind ik soms :x
mja ieder zijn mening zeker :)

syndrom

Legacy Member
zetten gij nu coldplay en tokyo hotel in een zelfde zin dennoman?

Wtf kerel?

Karre

Legacy Member
Dennoman zei:
Man, waar gaat dat toch heen met die jeugd?

Ja, er was veel christelijk gezwets, maar het was een mooie plechtigheid met geweldige muziek van de aanwezige artiesten.
Men zeikt over Michael Jackson omdat dat "in" is, maar geloof me vrij: ze mogen voor mijn part Coldplay, Tokyo Hotel en al die andere emo bleitergroepjes die tegenwoordig zo hip zijn eigenhandig uitmoorden voordat MJ moest gaan.

Coldplay als emo bleitergroep bestempelen is er nochtans ook over ze :wtf:

DaMasta

Legacy Member
Ergernis is dit scenario:

Meisje1 ziet jongen graag. Ze zien elkaar graag maar meisje1 beslist om niet te wachten en gewoon vrienden te zijn omdat de afstand van elkaar te groot is. Dus gaat ze andere kerels beginnen te daten.
Meisje2 introduceert zich en wilt al de mooie dingen met de jongen.
Meisje1 wordt kwaad en wilt alle dingen nu toch met de jongen.

Oplossingen voor mijn "vriend van een vriend" die dit voor heeft altijd welkom. :p

Kowlier

Legacy Member
beide? :unsure:

nee, voor wie heb je het meest gevoelens. niets beginnen met iemand om ze niet te kwetsen, dat leidt tot nergens ;)

Karre

Legacy Member
En wat is de grote afstand? Andere kant van België of andere kant van Europa? Als het dat laatste is, dan is het ongelofelijk crap.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan