Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alas.Careless zei:Coldplay als emo bleitergroep bestempelen is er nochtans ook over ze![]()
ns boy zei:Tsjah tzal dan om mijn mindere voorliefde voor ****** zijn zeker, staan ze daar allemaal binnen met hun zonnenbril en witte handschoen...
Ma bon de fans hadden in zekere zin zeker het recht om afscheid te nemen, maar anderzijds wtf, mensen die ge van toeten nog blazen kent ..
Dennoman zei:Alas.
Maar bon, beetje trollen over iemands dood en begrafenis is makkelijk natuurlijk. Ik ga ook niet lopen zeiken over iemands fucking huidskleur puur uit leedvermaak. Ik zal er geen reet om geven als er morgen een bom ontploft backstage op een concert van Coldplay, maar ik ga daarom niet constant kakken over die mensen en in de laatste plaats over hun familie.
Bah, racist zijn is volstrekte tijdsverspilling.
Careless zei:Mij wel nog gezien ik ze wel nog goed vind. Maar als je Coldplay op het niveau van Tokio Hotel zet denk ik toch wel dat je niet weet over wat je spreekt en niets van muziek afweet.

Aha, controverse!Careless zei:Mij wel nog gezien ik ze wel nog goed vind. Maar als je Coldplay op het niveau van Tokio Hotel zet denk ik toch wel dat je niet weet over wat je spreekt en niets van muziek afweet.
er zijn heus wel wat gerespecteerde rockjournalisten en andere muziekexperts die mijn mening delen en die hebben ongetwijfeld meer verstand van muziek dan jij. Overigens vanzelfsprekend ook meer dan mij aangezien mijn muzieksmaak heel select is.
Dennoman zei:Aha, controverse!
Alsof ik de enige ben die Coldplay waardeloos vindter zijn heus wel wat gerespecteerde rockjournalisten en andere muziekexperts die mijn mening delen en die hebben ongetwijfeld meer verstand van muziek dan jij. Overigens vanzelfsprekend ook meer dan mij aangezien mijn muzieksmaak heel select is.
Ik vind Coldplay gekweel en ik eer mijn klassiekers, leer ermee leven zou ik zeggen![]()
Sacha Baron Cohen of frofro?gizmo666 zei:kben die kont van bruno kotsbeu op netlog:doh:

)Oefgizmo666 zei:reclame van die film![]()

"Muziek, films, schilderijen en andere kunstvormen hebben enkel bestaansrecht in de confrontatie met het publiek."paarsbloed zei:Muziek is gewoon zwaar subjectief. Wie weet vinden wij de muziek van Denno zwaar sucken. Maar ach, Coldplay heeft zijn fans, dus zo slecht zal het wel niet zijn. Het is pas als niemand je muziek goed vindt dat je slecht bent. Eveneens als Tokio Hotel. Iedereen hier vindt die slecht, terwijl emomeisjes die goed vinden.
Daar kan je niets aan veranderen hé. (Hoewel coldplay echt wel goed is)

DeBuGGeR zei:toch schitterend hoe we muziek kunnen indelen in niveau's ook al is muziek een zeer subjectief begrip.
Dennoman zei:Op zich zie ik het nut niet in om te werken met niveaugradaties. Ik vind Coldplay en Tokyo Hotel slecht in die mate dat ik geen cd's van hen koop of nummers op iTunes. In principe heeft het dus geen zin dat ik een onderscheid ga maken en zeggen dat Tokyo Hotel misschien toch wel slechter is dan Coldplay. Ook al is dat zo: ik vind ze beiden te slecht om er geld aan uit te geven, dus is het in principe hetzelfde.
Doet me denken aan een maat die games reviewde en alle slechte games een 4 gaf. Gebuisd is gebuisd, dus niet kopen, en hij heeft gelijk.