Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Is even onpraktisch eigenlijk en je kan nog steeds enkel elkaar zien gedurende vakanties. Ga gewoon voor de persoon waarbij je het best voelt zeker en eens de schoolperiode erop zit voor beiden kan je samen gaan leven.

Dennoman

Legacy Member
Careless zei:
Coldplay als emo bleitergroep bestempelen is er nochtans ook over ze :wtf:
Alas.

Maar bon, beetje trollen over iemands dood en begrafenis is makkelijk natuurlijk. Ik ga ook niet lopen zeiken over iemands fucking huidskleur puur uit leedvermaak. Ik zal er geen reet om geven als er morgen een bom ontploft backstage op een concert van Coldplay, maar ik ga daarom niet constant kakken over die mensen en in de laatste plaats over hun familie.

Bah, racist zijn is volstrekte tijdsverspilling.

Anoniem04

Legacy Member
ns boy zei:
Tsjah tzal dan om mijn mindere voorliefde voor ****** zijn zeker, staan ze daar allemaal binnen met hun zonnenbril en witte handschoen :sop:...

Ma bon de fans hadden in zekere zin zeker het recht om afscheid te nemen, maar anderzijds wtf, mensen die ge van toeten nog blazen kent ..

Facepalm.jpg

Karre

Legacy Member
Dennoman zei:
Alas.

Maar bon, beetje trollen over iemands dood en begrafenis is makkelijk natuurlijk. Ik ga ook niet lopen zeiken over iemands fucking huidskleur puur uit leedvermaak. Ik zal er geen reet om geven als er morgen een bom ontploft backstage op een concert van Coldplay, maar ik ga daarom niet constant kakken over die mensen en in de laatste plaats over hun familie.

Bah, racist zijn is volstrekte tijdsverspilling.

Mij wel nog gezien ik ze wel nog goed vind. Maar als je Coldplay op het niveau van Tokio Hotel zet denk ik toch wel dat je niet weet over wat je spreekt en niets van muziek afweet.

Anoniem04

Legacy Member
Careless zei:
Mij wel nog gezien ik ze wel nog goed vind. Maar als je Coldplay op het niveau van Tokio Hotel zet denk ik toch wel dat je niet weet over wat je spreekt en niets van muziek afweet.

Nee, niets van Coldplay :p

Dennoman

Legacy Member
Careless zei:
Mij wel nog gezien ik ze wel nog goed vind. Maar als je Coldplay op het niveau van Tokio Hotel zet denk ik toch wel dat je niet weet over wat je spreekt en niets van muziek afweet.
Aha, controverse!

Alsof ik de enige ben die Coldplay waardeloos vindt :lol: er zijn heus wel wat gerespecteerde rockjournalisten en andere muziekexperts die mijn mening delen en die hebben ongetwijfeld meer verstand van muziek dan jij. Overigens vanzelfsprekend ook meer dan mij aangezien mijn muzieksmaak heel select is.

Ik vind Coldplay gekweel en ik eer mijn klassiekers, leer ermee leven zou ik zeggen :)

Ik snap trouwens ook niet wat het probleem met mijn mening is, 't is niet alsof Coldplay door mij een boterham minder moet eten é :')

Karre

Legacy Member
Dennoman zei:
Aha, controverse!

Alsof ik de enige ben die Coldplay waardeloos vindt :lol: er zijn heus wel wat gerespecteerde rockjournalisten en andere muziekexperts die mijn mening delen en die hebben ongetwijfeld meer verstand van muziek dan jij. Overigens vanzelfsprekend ook meer dan mij aangezien mijn muzieksmaak heel select is.

Ik vind Coldplay gekweel en ik eer mijn klassiekers, leer ermee leven zou ik zeggen :)

Het is uw goed recht om ze waardeloos te vinden. Maar geen enkel zelf respecterend muziekexpert gaat Coldplay op hetzelfde niveau leggen van Tokio Hotel, dat is gewoon te erg en daar ben ik ook steenvast van overtuigd. Dat zeggen is de trol willen uithangen in mijn ogen.

DeBuGGeR

Legacy Member
toch schitterend hoe we muziek kunnen indelen in niveau's ook al is muziek een zeer subjectief begrip.

Dennoman

Legacy Member
Op zich zie ik het nut niet in om te werken met niveaugradaties. Ik vind Coldplay en Tokyo Hotel slecht in die mate dat ik geen cd's van hen koop of nummers op iTunes. In principe heeft het dus geen zin dat ik een onderscheid ga maken en zeggen dat Tokyo Hotel misschien toch wel slechter is dan Coldplay. Ook al is dat zo: ik vind ze beiden te slecht om er geld aan uit te geven, dus is het in principe hetzelfde.

Doet me denken aan een maat die games reviewde en alle slechte games een 4 gaf. Gebuisd is gebuisd, dus niet kopen, en hij heeft gelijk.

paarsbloed

Legacy Member
Muziek is gewoon zwaar subjectief. Wie weet vinden wij de muziek van Denno zwaar sucken. Maar ach, Coldplay heeft zijn fans, dus zo slecht zal het wel niet zijn. Het is pas als niemand je muziek goed vindt dat je slecht bent. Eveneens als Tokio Hotel. Iedereen hier vindt die slecht, terwijl emomeisjes die goed vinden.

Daar kan je niets aan veranderen hé. (Hoewel coldplay echt wel goed is :tongue:)

Dennoman

Legacy Member
paarsbloed zei:
Muziek is gewoon zwaar subjectief. Wie weet vinden wij de muziek van Denno zwaar sucken. Maar ach, Coldplay heeft zijn fans, dus zo slecht zal het wel niet zijn. Het is pas als niemand je muziek goed vindt dat je slecht bent. Eveneens als Tokio Hotel. Iedereen hier vindt die slecht, terwijl emomeisjes die goed vinden.

Daar kan je niets aan veranderen hé. (Hoewel coldplay echt wel goed is :tongue:)
"Muziek, films, schilderijen en andere kunstvormen hebben enkel bestaansrecht in de confrontatie met het publiek."

Mijn interview met Jan Verheyen was :love:

Karre

Legacy Member
DeBuGGeR zei:
toch schitterend hoe we muziek kunnen indelen in niveau's ook al is muziek een zeer subjectief begrip.

Dennoman zei:
Op zich zie ik het nut niet in om te werken met niveaugradaties. Ik vind Coldplay en Tokyo Hotel slecht in die mate dat ik geen cd's van hen koop of nummers op iTunes. In principe heeft het dus geen zin dat ik een onderscheid ga maken en zeggen dat Tokyo Hotel misschien toch wel slechter is dan Coldplay. Ook al is dat zo: ik vind ze beiden te slecht om er geld aan uit te geven, dus is het in principe hetzelfde.

Doet me denken aan een maat die games reviewde en alle slechte games een 4 gaf. Gebuisd is gebuisd, dus niet kopen, en hij heeft gelijk.

Met niveaus bedoel ik hier gewoon dat het er gewoon over is om een band die hun muziek zelf maakt te vergelijken met een band die ontdekt is uit één of ander soortgelijk pop idool maar voor kinderen gezeik en zo goed als draaiende wordt gehouden door de song writers en waarbij zij als pionnen gebruikt worden om tiener meisjes op te hitsen en geld te binnen te halen. Om nog maar te zwijgen om Coldplay emo te noemen. Geen enkele deftige band verdient vergeleken te worden met Tokio Hotel.

Anoniem04

Legacy Member
Emomeisjes vinden Tokio Hotel niet goed, ik denk zelfs niet dat ze die muziek horen.

Dennoman

Legacy Member
Kunt zeggen wat ge wilt, maar Tokyo Hotel speelt ook voor uitverkochte zalen waar meerdere malen meer volk binnen kan dan in het Sportpaleis.

Ge zult altijd wel iemand tegen de schenen schoppen door uw mening te geven hoor. Maar goed, dat ben ik gewend en ik zeg ZEKER niet dat mijn smaak de norm zou moeten zijn. 't Zou maar saai zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan