blackman
Legacy Member
Een ergernis die al een tijdje op mijn maag ligt:
mensen die zich profileren als skaters, boarders, surfers, etc. terwijl ze misschien 1 week (of misschien zelfs 2!
) gaan boarden, surfen, etc. in het jaar? Wtf man...
Zie hé, ik heb er geen enkel probleem mee dat je petten, skateschoenen en al diene bataklan aan hebt, maar als ge naar ons skatepark komt, dan komde daar om te skaten, niet om rond te ranzen en alles vol te taggen, bende ********.
En ik heb het gevoel dat het in Antwerpen het ergste is.
mensen die zich profileren als skaters, boarders, surfers, etc. terwijl ze misschien 1 week (of misschien zelfs 2!
) gaan boarden, surfen, etc. in het jaar? Wtf man...Zie hé, ik heb er geen enkel probleem mee dat je petten, skateschoenen en al diene bataklan aan hebt, maar als ge naar ons skatepark komt, dan komde daar om te skaten, niet om rond te ranzen en alles vol te taggen, bende ********.
En ik heb het gevoel dat het in Antwerpen het ergste is.
ad:
. Een 23'er beginstats (ongeveer het beste wa er mogelijk is atm). Gestorven in de vlucht van vandaag <_<.
Roekoe.be
Ik vind Within Temptation goed 

. Ik vond het ook marginaal toen mijn vrienden daar over spraken 