Ike
Legacy Member
Dylan vindt Tokio Hotel goed. YouTube - Ik Hou Van Sterretjes - Dylan =D 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ike zei:Dylan vindt Tokio Hotel goed. YouTube - Ik Hou Van Sterretjes - Dylan =D![]()
Dillyracer zei:Ik dacht eerst dat je mij bedoelde >_>


Ik moet toch wel zeggen dat het aantal fans totaal geen indicator is of iets goede muziek is of niet. Het aantal fans en dat soort gedoe hangt nog altijd af met geluk hebben dat je bij een label raakt en veel live optredens doenpaarsbloed zei:Muziek is gewoon zwaar subjectief. Wie weet vinden wij de muziek van Denno zwaar sucken. Maar ach, Coldplay heeft zijn fans, dus zo slecht zal het wel niet zijn. Het is pas als niemand je muziek goed vindt dat je slecht bent. Eveneens als Tokio Hotel. Iedereen hier vindt die slecht, terwijl emomeisjes die goed vinden.
Daar kan je niets aan veranderen hé. (Hoewel coldplay echt wel goed is)
. (Niet aan een label raken wil niet zeggen dat je slecht ben, er zijn zéér bekende talentvolle muzikanten die lang moeite hiermee gehad hebben)Hardcore en jump appreciëren?freakykiller zei:maar daar is jammer genoeg tijd voor nodig, om iets te leren appreciëren
freakykiller zei:Ik moet toch wel zeggen dat het aantal fans totaal geen indicator is of iets goede muziek is of niet. Het aantal fans en dat soort gedoe hangt nog altijd af met geluk hebben dat je bij een label raakt en veel live optredens doen. (Niet aan een label raken wil niet zeggen dat je slecht ben, er zijn zéér bekende talentvolle muzikanten die lang moeite hiermee gehad hebben)
, aantal fans loopt idd niet altijd recht evenredig met de kwaliteit van de muziek. Een mooi voorbeeld van een underrated groep zijn de New Amsterdams(Dailymotion - The New Amsterdams "Hughes" - a Music video), band die echt mooie muziek kan maken waarvan de lead singer van The Get Up Kids hier naar overgestapt is. (Imo!)JoeCatshoe zei:Hardcore en jump appreciëren?
Nog binnen geen 900 triljoen jaar...
Maar weer herhaal je het. Muziek is eigen mening. Wat jij slecht vindt kunnen anderen dan weer sterk vinden. Dat je groepen als Tokio Hotel of Coldplay slecht noemt is uw eigen mening, maar je moet het begrijpen en accepteren dat sommigen dat wél goed vinden. Eveneens met jump, ik vind dat barslecht en marginaal, maar zolang die kerels dat goed vinden is dat nog steeds hun eigen mening. Hun verstand komt wel met de jarenProdigy94 zei:Dikke ², aantal fans loopt idd niet altijd recht evenredig met de kwaliteit van de muziek. Een mooi voorbeeld van een underrated groep zijn de New Amsterdams, band die echt mooie muziek kan maken waarvan de lead singer van The Get Up Kids naar overgestapt is. (Imo!)

JoeCatshoe zei:Hardcore en jump appreciëren?
Nog binnen geen 900 triljoen jaar...
ik heb het laatste zinnetje maar weg gelaten omdat ik geen goesting had om het uit te leggen. Er is tijd nodig maar je moet ook je vooroordelen kunnen laten vallen
en dat is het moeilijkste punt. Ik luister momenteel naar bijna alles van muziek(maar vooral Metal) behalve techno/jump gedoe, ik ben er zeker van dat ik er wel in geïnteresseerd zou kunnen in worden maar ik wil het gewoon niet.Ike zei:Dylan vindt Tokio Hotel goed. YouTube - Ik Hou Van Sterretjes - Dylan =D![]()
Heb je gelijk in, maar er zijn grenzen hé.freakykiller zei:Dat is net wat ik bedoelik heb het laatste zinnetje maar weg gelaten omdat ik geen goesting had om het uit te leggen. Er is tijd nodig maar je moet ook je vooroordelen kunnen laten vallen
en dat is het moeilijkste punt. Ik luister momenteel naar bijna alles van muziek(maar vooral Metal) behalve techno/jump gedoe, ik ben er zeker van dat ik er wel in geïnteresseerd zou kunnen in worden maar ik wil het gewoon niet.
gizmo666 zei:ik luisterde vroeger ook naar hardcore maar ik ben nooit een gabber geweest. ik droeg de kledij enzo niet, en ik scheerde men kop ni kaal. enz...
kzat is op de bus met mijn discman naar een thunderdome cd te luisteren en ik werd al uitgemaakt voor vuile gabber enzo:doh:
. Ken tal van metals die al eens voor het vuil van de straat werden bekeken/verbaal verweten werden vanwege hun muziekstijl, meestal door het andere 'extreem', nl. de technoliefhebbers. Ben er zelf wel geen, though. Ma zo ziet ge maar waar vooroordelen naar toe kunnen leiden.JoeCatshoe zei:Heb je gelijk in, maar er zijn grenzen hé.
Net zoals er een grens is tussen muziek en lawaai. Jump, elektrocto e.d. zou ik nog iet of wat kunnen appreciëren, maar sommige gaan er gewoon over.
En dat is geen vooroordeel, als je iets lawaai vindt, kun je het moeilijk appreciëren als muziek.

Prodigy94 zei:Dikke ², aantal fans loopt idd niet altijd recht evenredig met de kwaliteit van de muziek. Een mooi voorbeeld van een underrated groep zijn de New Amsterdams(Dailymotion - The New Amsterdams "Hughes" - a Music video), band die echt mooie muziek kan maken waarvan de lead singer van The Get Up Kids hier naar overgestapt is. (Imo!)


omg kill me nowIke zei:Dylan vindt Tokio Hotel goed. YouTube - Ik Hou Van Sterretjes - Dylan =D![]()