Gavin
Legacy Member
Kop op, boogje!boogje zei:Alles steekt een beetje tegen.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kop op, boogje!boogje zei:Alles steekt een beetje tegen.![]()
Dat is redelijk achterbaks :/iamhollywood zei:Mijn ouders hebben achter mijn rug mijn vespake verkocht. Ik wist van niets en nu mag ik blijkbaar zelf het geld niet houden. Ze hebben het op hun spaarrekening gezet, ik krijg het bedrag pas als ik een autootje koop maar ik wil helemaal nog geen eigen wagen.. da kan ik financieel niet onderhouden
.
iamhollywood zei:Mijn ouders hebben achter mijn rug mijn vespake verkocht. Ik wist van niets en nu mag ik blijkbaar zelf het geld niet houden. Ze hebben het op hun spaarrekening gezet, ik krijg het bedrag pas als ik een autootje koop maar ik wil helemaal nog geen eigen wagen.. da kan ik financieel niet onderhouden
.

En ik maar denken dat het komkomkom.com ging zijnStancke zei:Roekoe.be
![]()

Dillyracer zei:Wat was daar de reden voor?![]()
iamhollywood zei:Een vriendin van ons mama had dringend een nieuw vervoermiddel nodig en ze had gevraagd of ze toevallig mijn brommertje niet verkochten. Aangezien ik in Leuven studeer werd het niet vaak meer gebruikt en vonden ze dat het wel weg mocht. Ma ik was enorm gehecht aan dat ding, heb er zelf geen foto meer van kunnen nemen of niets! Als ik er in stad zie rondrijden zeg ik nog altijd fier: mo ziet is wat een bieken! Was even slikken toen ik derstrak hoorde dat hij weg is..
En ze willen mij het geld niet geven omdat ze vrezen dat ik het ga uitgeven. Ma een auto kan ik mij sowieso het eerste jaar niet permitteren..

iamhollywood zei:Een vriendin van ons mama had dringend een nieuw vervoermiddel nodig en ze had gevraagd of ze toevallig mijn brommertje niet verkochten. Aangezien ik in Leuven studeer werd het niet vaak meer gebruikt en vonden ze dat het wel weg mocht. Ma ik was enorm gehecht aan dat ding, heb er zelf geen foto meer van kunnen nemen of niets! Als ik er in stad zie rondrijden zeg ik nog altijd fier: mo ziet is wat een bieken! Was even slikken toen ik derstrak hoorde dat hij weg is..
En ze willen mij het geld niet geven omdat ze vrezen dat ik het ga uitgeven. Ma een auto kan ik mij sowieso het eerste jaar niet permitteren..

iamhollywood zei:Een vriendin van ons mama had dringend een nieuw vervoermiddel nodig en ze had gevraagd of ze toevallig mijn brommertje niet verkochten. Aangezien ik in Leuven studeer werd het niet vaak meer gebruikt en vonden ze dat het wel weg mocht. Ma ik was enorm gehecht aan dat ding, heb er zelf geen foto meer van kunnen nemen of niets! Als ik er in stad zie rondrijden zeg ik nog altijd fier: mo ziet is wat een bieken! Was even slikken toen ik derstrak hoorde dat hij weg is..
En ze willen mij het geld niet geven omdat ze vrezen dat ik het ga uitgeven. Ma een auto kan ik mij sowieso het eerste jaar niet permitteren..
(voor een spotprijsje dan)iamhollywood zei:Een vriendin van ons mama had dringend een nieuw vervoermiddel nodig en ze had gevraagd of ze toevallig mijn brommertje niet verkochten. Aangezien ik in Leuven studeer werd het niet vaak meer gebruikt en vonden ze dat het wel weg mocht. Ma ik was enorm gehecht aan dat ding, heb er zelf geen foto meer van kunnen nemen of niets! Als ik er in stad zie rondrijden zeg ik nog altijd fier: mo ziet is wat een bieken! Was even slikken toen ik derstrak hoorde dat hij weg is..
En ze willen mij het geld niet geven omdat ze vrezen dat ik het ga uitgeven. Ma een auto kan ik mij sowieso het eerste jaar niet permitteren..
Hoi arifiene, hoe waren de examens? ::Arifiene zei:Euh, ge weet toch dat dat wettelijk niet mag als dat ding op uw naam stond?
Mr.Anderson zei:Tegen eind van de vakantie moet ik 2000 euro hebben. Dit wil ik zonder vakantiejob te doen.
Iemand tips? ^^
HiermeeMr.Anderson zei:Tegen eind van de vakantie moet ik 2000 euro hebben. Dit wil ik zonder vakantiejob te doen.
Iemand tips? ^^
Mr.Anderson zei:Tegen eind van de vakantie moet ik 2000 euro hebben. Dit wil ik zonder vakantiejob te doen.
Iemand tips? ^^