Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pilatus

Legacy Member
kom juist van tandarts en mijn linkse kaak is verdoofd, nu voel ik daar gelijk wat jeuk maar als ik krab dan heeft dit niets van effect : /

Oldskooler

Legacy Member
Proces Verbaal, 50 euro :angry:

Verkeerd geparkeerd, niet tussen de witte lijnen.

Duh, er waren geen witte lijnen, alleen maar gazon. Het was braderij, alles stond bomvol, toch maar een achtergelegen plein, het merendeel stond al op het gras geparkeerd, dus ik ook. :sop:


Trouwens dat proces verbaal heb ik nooit aangekregen, zoals wordt beweerd in de brief, enkel het overschrijvingsformulier nu dat bij die brief zit.:sop:

EternalSilence

Legacy Member
Ik koppel hier ons oud gamesysteem (kan nog de hedendaagse games op medium spelen) van ik & mijn broer aan een oud crt scherm.
Zet dat systeem in onze hal.
Natuurlijk met de bedoeling dat die pc dan door mijn zus word gebruikt & als backup word gebruikt voor mijn bestanden.
Het begint al, ze begint haar al baas te maken over 'haar pc'.

aan wat ben ik weer begonnen..
t'kind is 15jaar oud en kent niets van pc's.

Karre

Legacy Member
Klote forumbot. Zijn de mods soms te bang om te laten zien wie er achter zit als er posts verwijderd worden?

Dennoman

Legacy Member
Ik vind dat mods zonder probleem 30 infractionpunten aan iemand mogen geven zodat hij permbanned wordt als hij toch duidelijk geen aanwinst is voor het forum.

freakykiller

Legacy Member
Hooikoorts, na meer of een maand is die zeik nog niet over. Heck het had zelfs al geregend en TOCH -.-

u4ea

Legacy Member
Doom Dragon zei:
Ik koppel hier ons oud gamesysteem (kan nog de hedendaagse games op medium spelen) van ik & mijn broer aan een oud crt scherm.
Zet dat systeem in onze hal.
Natuurlijk met de bedoeling dat die pc dan door mijn zus word gebruikt & als backup word gebruikt voor mijn bestanden.
Het begint al, ze begint haar al baas te maken over 'haar pc'.

aan wat ben ik weer begonnen..
t'kind is 15jaar oud en kent niets van pc's.

zegt da als ze daar den baas over speelt hij niet lang zal meegaan :evil:

Gentille

Legacy Member
Careless zei:
Klote forumbot. Zijn de mods soms te bang om te laten zien wie er achter zit als er posts verwijderd worden?

Ik heb die boel allemaal gedelete. Opruimen vooraleer er weer een ongecontroleerde flamewar onstaat van 10 pagina's ;). De bal was trouwens al goed aan het rollen.

Dakantochnie

Legacy Member
Careless zei:
Klote forumbot. Zijn de mods soms te bang om te laten zien wie er achter zit als er posts verwijderd worden?
En bovendien is dat systeem een folieke van Cyberkef dat er gewoon op een dag plots was...

Karre

Legacy Member
Ik vind het trouwens wel altijd dom dat ik daardoor wel e-mails krijg. Ik weet dat je dat kan afzetten maar ik wil wel e-mails krijgen als er iemand me een PM stuurt buiten bij forumbot dan.

Temale

Legacy Member
Mjn ergernis van vandaag is Hussein Obama, nadat hij arabische konten gelikt heeft, deed hij het opnieuw in mother russia deze week. Ik vind het ziekelijk dat hij al zijn speeches begint met hoe groot het volk is van het land dat hij bezoekt en welke bekenden wetenschappers het land aan de wereld gegeven heeft.
Amerika, onze beschermer sinds eeuwen, our closest ally, is run by a populistic/opportunistic wussy. en ja ik ben kwaad :)

Bubba

Legacy Member
Ergernis van vandaag en de komende maanden: mijn tanden/gebit.

Net dus naar de tandarts geweest voor ne gebroken tand, blijkt dat er veel meer fout zit dan enkel die gebroken tand. Ik moet binnenkort op afspraak bij de Orthodont gaan en dan gaan we bekijken welke tanden getrokken kunnen worden. De gaten worden dan opgevuld door de andere tanden recht te zetten en/of op te schuiven. Als dan alle tanden op de juiste plaats staan ga ik een reeks van wortelkanaalbehandelingen moeten laten doen om die zwaar aangetaste tanden te genezen. Als alles dan in orde is kan hij met een brug de nu afgebroken tand herstellen.

In het kort: ik moet alle tanden in mijn mond laten behandelen om die ene afgebroken tand op een goede manier te kunnen herstellen.

Bubba

Legacy Member
Oldskooler zei:
Beginnen met tanden poetsen zou al een goed begin zijn :tongue::evil:

Als ik dat enkele jaren eerder maar had ingezien. :sad:

Nuja, tis half en half mijn eigen schuld. Het scheefgroeien van mijn tanden en het afbreken van die ene tand, daar kan ik niks aan doen. Dat was gewoon een feit. Maar de slechte verzorging was wel te voorkomen.

Preske

Legacy Member
Temale zei:
Mjn ergernis van vandaag is Hussein Obama, nadat hij arabische konten gelikt heeft, deed hij het opnieuw in mother russia deze week. Ik vind het ziekelijk dat hij al zijn speeches begint met hoe groot het volk is van het land dat hij bezoekt en welke bekenden wetenschappers het land aan de wereld gegeven heeft.
Amerika, onze beschermer sinds eeuwen, our closest ally, is run by a populistic/opportunistic wussy. en ja ik ben kwaad :)

standaard openingslijn van elke leider imo.

BuBbA zei:
Als ik dat enkele jaren eerder maar had ingezien. :sad:

Nuja, tis half en half mijn eigen schuld. Het scheefgroeien van mijn tanden en het afbreken van die ene tand, daar kan ik niks aan doen. Dat was gewoon een feit. Maar de slechte verzorging was wel te voorkomen.

i feel your pain.
mag eind dees jaar m'n 2de brug (misschien zelfs 3) laten zetten wegens afgebroken en onverzorgde tanden.
om van de andere gaatjes nog maar te zwijgen.

Nobody to blame but myself

Dennoman

Legacy Member
Temale zei:
Mjn ergernis van vandaag is Hussein Obama, nadat hij arabische konten gelikt heeft, deed hij het opnieuw in mother russia deze week. Ik vind het ziekelijk dat hij al zijn speeches begint met hoe groot het volk is van het land dat hij bezoekt en welke bekenden wetenschappers het land aan de wereld gegeven heeft.
Amerika, onze beschermer sinds eeuwen, our closest ally, is run by a populistic/opportunistic wussy. en ja ik ben kwaad :)
Zucht, we weten allemaal dat ge een grondige hekel hebt aan Obama en aan ******, maar ffs, zo doet elke leider als hij op staatsbezoek is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan