Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



freakykiller zei:Hooikoorts, na meer of een maand is die zeik nog niet over. Heck het had zelfs al geregend en TOCH -.-

Doom Dragon zei:Ik koppel hier ons oud gamesysteem (kan nog de hedendaagse games op medium spelen) van ik & mijn broer aan een oud crt scherm.
Zet dat systeem in onze hal.
Natuurlijk met de bedoeling dat die pc dan door mijn zus word gebruikt & als backup word gebruikt voor mijn bestanden.
Het begint al, ze begint haar al baas te maken over 'haar pc'.
aan wat ben ik weer begonnen..
t'kind is 15jaar oud en kent niets van pc's.

Careless zei:Klote forumbot. Zijn de mods soms te bang om te laten zien wie er achter zit als er posts verwijderd worden?
. De bal was trouwens al goed aan het rollen.En bovendien is dat systeem een folieke van Cyberkef dat er gewoon op een dag plots was...Careless zei:Klote forumbot. Zijn de mods soms te bang om te laten zien wie er achter zit als er posts verwijderd worden?

Oldskooler zei:Beginnen met tanden poetsen zou al een goed begin zijn![]()
ad:Temale zei:Mjn ergernis van vandaag is Hussein Obama, nadat hij arabische konten gelikt heeft, deed hij het opnieuw in mother russia deze week. Ik vind het ziekelijk dat hij al zijn speeches begint met hoe groot het volk is van het land dat hij bezoekt en welke bekenden wetenschappers het land aan de wereld gegeven heeft.
Amerika, onze beschermer sinds eeuwen, our closest ally, is run by a populistic/opportunistic wussy. en ja ik ben kwaad![]()
BuBbA zei:Als ik dat enkele jaren eerder maar had ingezien.ad:
Nuja, tis half en half mijn eigen schuld. Het scheefgroeien van mijn tanden en het afbreken van die ene tand, daar kan ik niks aan doen. Dat was gewoon een feit. Maar de slechte verzorging was wel te voorkomen.
Zucht, we weten allemaal dat ge een grondige hekel hebt aan Obama en aan ******, maar ffs, zo doet elke leider als hij op staatsbezoek is.Temale zei:Mjn ergernis van vandaag is Hussein Obama, nadat hij arabische konten gelikt heeft, deed hij het opnieuw in mother russia deze week. Ik vind het ziekelijk dat hij al zijn speeches begint met hoe groot het volk is van het land dat hij bezoekt en welke bekenden wetenschappers het land aan de wereld gegeven heeft.
Amerika, onze beschermer sinds eeuwen, our closest ally, is run by a populistic/opportunistic wussy. en ja ik ben kwaad![]()